Hallo meiden,
Blij om weer iets van jullie te horen.
Gisteren heb ik de follikelmeting gehad.
Er zat een mooi eitje van 17 mm en een kleinere, maar die doet niet mee.
Vrijdag IUI 4, vanavond om 22.00 uur weer de Pregnyl zetten.
Ik heb nog geen hoofdpijn, dus de Tamoxifen lijkt te helpen.
Ben wel weer flink zenuwachtig aan het worden voor vrijdag, over hoeveel zaadjes manlief heeft. Het is ook het eerste wat ik vraag als ik de kamer binnenkom bij de gyn.
Ik had aankomende dinsdag eigenlijk ook de waterecho, i.v.m. die poliep, maar dat heb ik dus afgezegd en voor over een paar weken gepland. Hopelijk is het helemaal niet meer nodig.............
Ginger:
Lekker dat je even rust voor jezelf heb kunnen vinden.
De teleurstellingen, verdriet en wanhoop gaan je niet in de koude kleren zitten, daar weet ik alles van en meerdere met ons.
Ik hoop ook echt dat IUI 5 niet nodig is voor jullie.
Lief van je vriendin dat ze het meteen is komen vertellen en weet dat het erg gevoelig ligt. Je verstand gunt iedereen om zwanger te worden, maar je gevoel gunt het jezelf meer.
Een vriendin van mij vertelde 2 weken geleden dat ze met de pil gestopt was om zwanger te worden. We zijn de enige die dit weten, maar ze kon het niet verkroppen om het pas te vertellen als ze zwanger is, omdat het bij ons zo gevoelig ligt. Ik gun het haar zo om snel zwanger te raken, maar wij eerst denk ik dan.
Imme:
Ik hoop dat deze maand snel voorbijgaat voor jou en dat je snel weer mag beginnen.
Over het HSG onderzoek: Vraag of je mannetje met je mee mag, dat scheelt, probeer je te ontspannen, neem de gehele dag lekker vrij (ik mocht me die dag ziek melden van mijn manager, misschien een tip). Het viel mij achteraf erg mee. Ik had me erg druk zitten maken, na alle verhalen hier op de site. Toy, toy, toy.
Groetjes, Tessa