***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

ohhhh prinses!!
had op 1 of andere manier al zo'n voorgevoel dat er wat met je was!!
maar gelukkig ben je weer thuis! pffff wat een ellende ja!
en nu echt rustig aan doen he? je hebt ook heel wat voor je kiezen gehad lees ik zo..
en met manlief ook alles goed? niet meer zoveel ruzie maken hoor..
is echt niet goed voor jullie en voor prinsesje!(maar dat wwet je natuurlijk wel!)
en we weten dat je aan ons denkt! wij ook aan jou!!
nou lekker plat blijven jij! en we zien je vanzelf wel weer verschijnen!

en GO wat een ontzettend goed nieuws zeg!! heerlijk gevoel zeker!super hoor!

melanie wat kloten dat je ongie bent geworden.

ellepel nog een weekje!! gaat ook best snel he die weken.

rossia ei al gevonden?
moet ook weer stoppen...ik heb ook een man naast me te drammen!! hahaha
is bij iedereen dus zo dat ze de hele avond achter de pc willen zitten! hihi

fijne avond nog!!

xx

Ja, mannen en computers... breek me de bek niet open!

Prinses, jemig meid, dat moet me een schrik zijn. Ik hoop dat jullie het nu echt rustig aan gaan doen. Dat kindje moet nog wel even doorgroeien in je buik!!

Melanie, balen!!!! Gatsie, en dan al die pasgeboren baby's om je heen, natuurlijk dat je het daar even moeilijk mee hebt. Maar wat zijn ze toch schattig, he? Willen wij ook!

xx, Madootje

Ellepel, nog veel succes met het wachten de komende tijd. Het went nooit, he? Ik hoop zo dat het raak is, meid. We kunnen wel weer wat glitters gebruiken!!!

Jeetje mina Prinses! Wat een verhaal en wat een ellende! Goede waarschuwing en luister naar je lichaam hoor! Neem je rust, wat vaker tot 10 tellen en lief dan samen met je vriend! Jullie hebben er niets aan als het kindje straks veel te vroeg komt! Doe lekker rustig aan en ik denk aan je!

Ellepel, was inderdaad een foutje, 36.8 en vanmorgen 36.7 en een postieve ovulatietest! Dus morgen zou mijn temperatuur omhoog gaan?
En voor jou schiet het nu ook op! Ik duim mijn duimen weer blauw hier! Eigenlijk best raar, eens liepen we gelijk qua nod's, nu zitten we volledig uit elkaar!

Suusl!! Hoe is het? Zit je al een nieuwe marathon of heb je toch stiekem gisteravond de test gedaan. Ik ben zeer benieuwd. Laat je het weten?

Melanie, op naar de volgende ronde maar weer.

Ik weet even niets meer te schrijven. Madootje ik heb je tekst gelezen, maar ben het nu even kwijt.... dikke x voor jou dan maar...

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Prinses, gaat het weer beter?

Rossia, goed aan de klus? Wel doen hoor!!

Ik ben net terug uit het ziekenhuis, er zijn foto's genomen van het bobbeltje bij mijn stuitje en er is een echo van mijn hals gemaakt waar een vergrote klier zit (al een paar maanden). Nu gaan ze een punctie doen van die halsklier om te weten wat er zit. Ik ben er niet gerust op. Een voordeel was nu wel dat ik niet zwanger ben, omdat ze ongestoord de rontgenfoto's konden maken. Morgen kan ik waarschijnlijk mijn ha bellen voor de uitslag... Hopelijk is er niets aan de hand, maar ergens knaagt het bij me, omdat mijn moeder aan kanker is overleden en dat begon ook met een bobbel, maar dan onderin haar hals...

Tot later, Madootje

gatverdamme madootje!
krijg echt kippenvel van jou bericht!! snap je heeeel goed dat je een beetje huiverig bent!
kon de dokter al iets zeggen?of zeiden ze helemaal niks.
maar morgen al uitslag?das lekker snel zeg!
wat voor kanker had je moeder?als ik vragen mag...en hoe jong was ze?
nou hopen op gewoon een cyste ofzo...pffff duim voor je!!!!!

rossia nog gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen zijn!!!
helemaal vereten gister...sorry!!

heb gister ff een serieus met manlief gehad over DE TEST!!hihi..
eigenlijk ziet hij t niet zo zitten.. soms kan ik echt gek worden van mannen!!!
hij denkt dat t allemaal wel mee valt.. zijn sperma dan he?
maar bijna 40% van de onvruchtbaarheid komt bij de mannen weg!!!!
hebben besloten om in de volgende ronde als ik ongesteld ben om dan de test te gaan doen, hij is gewoon ook bang voor de uitslag.
dus hele verhaal van rossia verteld..en hij snapte me nu wel..stel dat we het pas over een half jaar doen ofzo,nou dan heb je mooi zo lang voor niks in spanning enzo gezeten!
en voor t zelfde geld heeft hij top zaad en dan ga ik maar is de HA   bellen.
zoooo lekker ego bericht,maar we wachten dus nog ff met de test!

xxxx

Terug
Bovenaan