***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hey Meiden,

Prinses, mooie berichten van jou. Heel fijn om te horen dat jullie alles uitgesproken hebben en met een schone lei beginnen. Waar een pret echo dan al niet goed voor is. Ik hoop dat je het met je broer ook hebt uitgesproken, zodat je die laatste drie maanden lekker kan gaan genieten!
Jammer toch dat je die echo plaatjes niet door kan sturen hier. Kun je ze niet in een prive mailtje door hyven?

Suus, het gaat eigenlijk heel erg goed met me. Ik moet eerlijk zeggen ik zit beter in mijn vel dan ooit! Die onzekerheid is gewoon weg en het klinkt misschien stom ik heb echt rust in mijn lijf, ben er niet mee bezig en kan het heerlijk van me af zetten en dagen met andere dingen bezig zijn. Dat is straks wel anders denk ik, maar dat zien we dan wel weer. De afspraak met mijn huisarts is 12 augustus. Volgende week pas, dan kunnen we het AMC bellen voor een afspraak, waar we waarschijnlijk dan eind september voor een eerste afspraak kunnen gaan. Nee, nod is niet spannend. Ik weet dat ik ongesteld ga worden en heb geen hoop, want dat zal valse hoop zijn! Wel goed dat je zo goed aan het tempen bent en volhouden hoor.
Liesbreuk staat inderdaad in hetzelfde rijtje als niet ingedaalde ballen. Kan dus leiden tot verminderde vruchtbaarheid. Gaan jullie de test nog doen, na de klusdagen??

Madootje, hoe is het? Al wat meer nieuws wat betreft uitslagen enzo?

En voor de rest: hoi!!

Liefs Rossia

Hey Meiden,

Princes, wat een leuke verhalen van je!!
Kreeg even een brok in mijn keel toen je van je vriend vertelde, soms denk  ik daar ook aan en dan ben ik eigenlijk wel een beetje blij dat ik getrouwd ben, maar vind het zo rot voor jou. nou je broer nog over de streep en dan wordt het gewoon een happy famalie!!!

Go, al je echo gehad vandaag????

Suus, je hebt de smaak te pakken met tempen!!!
Ik heb het geloof ik ook geen week volgehouden. Nog wel een grappig verhaal wat mijn moeder van het weekend vetelde. Mijn opa en oma zijn al 15 jaar dood, maar toen ze hun huis aan het opruimen waren kwamen ze een lijstje tegen met temperaturen dat was toen ze zwanger wilde worden van mijn tante en die is in januari 50 geworden! Het is dus wel een oud gebruik en zal dus ook wel werken!!
Ik vond het wel grappig, dus wel je briefjes bewaren he!!

Rossia, wat ontzettend fijn dat je zelf een beetje rust hebt gevonden!! Ik hoop dat het snel volgende week is en dat je naar je eigen HA kan en dan weer verder!

Zelf ben ik morgen 23 weken en gisteren heeft mijn man het kindje voor het eerst gevoeld! Hij lag te juigen in bed. Ik kreeg gewoon een traantje. Eindelijk kan ik het delen. Ik kan wel een hoop zegen en hem er in betrekken, maar nu voelt hij het ook echt. Mee naar de vk kan hij ook niet ivm zijn werk dus hartje luisteren zit er voor hem ook niet in. Bij de echo's is hij wel meegeweest hoor!
Oh ja en vorige week donderdag ben ik voor de eerste keer weesten zwangerschapzwemmen, allemaal bolle buiken in het water. Was ook echt lekker!!

Dat was het weer even!!

X Judith

Oh ja, nog even voor de zwangere onder ons!
Wisten jullie dat er eind oktober, begin november een beurs is van deze site.
Hij is in de jaarbeurs in Utrecht.
Kijk even -als je wilt- bij evenementen!!

Goedemiddag meiden,

Gisteren verjaardag van mijn schoonbroertje gehad. Zitten we gezellig bij elkaar daar krijg ik me toch last van mijn buik. Ik tegen mijn mannetje schat daalijk naar huis want ik geloof dat ik mijn eisprong heb..... Spannend hoop dat het nu eindelijk wel raak is.

Meiden hoe gaat het hier?

Gr Melanie

Hey meiden,

Hier even een super snel mailtje, ik zit op mijn werk en mag eigenlijk niet prive mailen.

Princes, super gaaf voor je dat de pretecho zo leuk was en dat het een goede invloed had op manlief. Fijn voor jullie dat jullie met een schone lei beginnen.
Ik moet zeggen dat ik toch wel erg benieuwd ben naar het gesprek met je broer......

Suus, hopelijk komt snel je eisprong.
Goed van je dat je het temperaturen vol houd, super goed!!!

Judith, 23 weken al, wat gaat dat snel.
En manlief kan het kindje ook voelen, dat vond ik bij Sven ook super gaaf.
Nu kun je het echt samen delen.....geniet ervan!!

Melanie, spannend, misschien was het inderdaad wel je eisprong???? Ik ben benieuwd......

Nou, vanmiddag inderdaad de echo, zoals Judith al vroeg. Lief van je dat je het nog wist...
Ik ben dus helemaal op van de zenuwen....ik hoop zo dat het nog steeds goed is.
Ik voel me nog steeds veel misselijk en heel veel moe, dat was dat betreft zou je denken dat het wel goed moet zitten.
Maar eerst zien en dan pas weten we het zeker
Ik ben vandaag 10 weken en 4 dagen, dus we zouden onze kleine nu erg goed moeten zien.
Vorige keer bij 8 weken, 5 dagen zagen we echt al de ruggegraad en het hoofdje en de stompjes van de armen en beentjes....nu moeten we dus echt meer zien.

Maar het belangrijkste voor me is of het hartje nog klopt, ik ben zoooo bang........

Ik laat jullie vanavond meer weten, duimen jullie nog even hard voor me en degene die thuis is een  kaarsje opsteken (ben bijgelovig wat dat betreft) Ha Ha....
16.00 uur staat de afspraak gepland..........

Dikke kus, Go

En........Go??!?!?!?!?!?!?!?!? Heb echt wel aan je gedacht hoor vandaag!!!!
Hoop dat 't geholpen heeft! Ben onwijs benieuwd, laat gauw weten hoe het gegaan is, oke?! Ik ga uit van alleen maar goed nieuws!

Even heel kort hoor, het eten staat nl. al op.
Gesprek met m'n broer gisteren ging gelukkig heel goed, was verbaasd over mezelf over hoe kalm ik ben gebleven.
Anyway, om een lang verhaal kort te maken, het gaat idd niet goed tussen hem en zijn vrouw. Zij heeft een affaire gehad en sinds januari zitten ze in therapie, maar volgens hem schiet dat niets op. Hij wil nog heel graag maar zij blijft de boot afhouden.
Hij zou dolgraag kinderen willen, vandaar dat hij zo raar tegen me deed.
Ik moest 't me maar allemaal niet persoonlijk aantrekken, maar ja dat is easier said than done.

Nou, lieve schatten, dikke kus van prinses(+je)

Go, hoe was die echo gegaan vanmiddag? Je maakte je toch weer zorgen, he?

Rossia, fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat. Hou dat gevoel vast, meid.

Suus, wat grappig dat je nu het temperaturen ziet zitten! En wie schreef er over haar opa en oma en dat temperatuurlijstje, was dat judith? Hartstikke mooi verhaal!!

Prinses, gelukkig kon je goed met je broer praten. Het is natuurlijk hartstikke rot voor hem dat ie verder wil, maar dat zijn lief hem eigenlijk afwijst. Dat is zwaar kl*te. Ik moet er niet aan denken, aan zo'n situatie.

Melanie, haha, meteen op je mannetje gesprongen toen je je ei voelde! Go get it girl!

Ik ben een beetje aan het afwachten, vrijdag afspraak met internist. Wel nog ff flink geklust afgelopen tijd, maar totaal niet meer vruchtbaar haha. was toch wel leuk.

liefs, Madootje

He meiden,

De echo was goed!!! Yes Yes  Gelukkig maar.
Nu heb ik voor de eerste keer een echo gehad op mijn buik, i.p.v. vaginaal.
Dat is wel fijn hoor, hoef je je niet meer uit te kleden van onderen.

Via de buik kun je ook het hartje laten horen, dus inderdaad, dat hebben we ook gehoord. Echt super gaaf weer, vonden we iedere keer met Sven toen ook zo leuk.

Toen de echo gemaakt werd, ging meneer of mevrouw meteen aan het wiebelen.
Bewegen met de handjes en voetjes, en toen zei de gyn: Let op, binnen een paar seconden gaat ze weer in haar houding liggen en doet ze niets meer.
En ja hoor, ze had gelijk. Net alsof hij of zij dacht: Nu is het genoeg geweest,
genoeg gespiekt.
Echo op papier was veel minder duidelijk, vaginaal zit je er veel dichterbij, maar ik vond het heerlijk dat het nu op de 'gewone' manier (via de buik) kon gebeuren.

Over 2 weken de nekplooimeting, spannend.

Ik moet zeggen, ik ben nu wel wat gerustgesteld.
Nog 1 weekje en dan ben ik uit de eerste 3 maanden....

Princes, super fijn dat het gesprek goed verlopen was. Nu weet je ook wat er bij hem speelt en kun je er iets mee. Maar inderdaad, handig gezegd dan gedaan.

Nou, ik ga weer verder aan het werk.

Meiden die aan het klussen zijn, sorry voor mijn enthousiaste verhaal.
Ik gun het jullie ook zo....................................

Veel liefs, Go

Terug
Bovenaan