***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hee meiden,

Ja het is ook vakantietijd, dus dan zit iedereen misschien liever buiten dan achter de pc!!

Vandaag heb ik bericht gehad dat mijn bloedonderzoek goed was, behalve dan bloedarmoede. Nu ben ik al iets gerustgesteld, omdat mijn aantal witte bloedcellen niet idioot verhoogd is (anders zou het een aanduiding voor kanker kunnen zijn, is dus niet zo, pfoe!) Ook heb ik nu de verwijzing naar de internist te pakken, dat gaat volgende week vrijdag gebeuren. Waarschijnlijk moet ik eerst weer het hele verhaal doen en misschien krijg ik dan die punctie. Ik ben er nu ietsje geruster op.

Ondertussen is de sexytime maar 1 keer gelukt. Helaas kwam vriend thuis toen ik een ovu-test zat te doen. Die was positief, vervolgens geen seks meer gehad. Hij kan het niet op commando. Ik heb het echt geprobeerd. Erg frustrerend weer. Op naar de volgende ronde dus.

xx, Madootje

haai!

ja erg rustig op het moment hier he?
komt denk ik ook door het mooie weer!
wel erg heet he? is ook nooit goed he?hihi...
zit nu midden in mijn klusperiode ... pfff zweten!!!! hahaha
hadden dit weekend idd housewarming en vierden we het feit dat suus man 30 is geworden. super leuk gehad in onze nieuwe tuin! waren met 35 man en dat paste prima!
alleen begon het om 9 uur (gelukkig nadat iedereen genoeg had gegeten) ontzettend hard te regenen en onweren.. maar lang leve de party tenten!!

ja rossia je hebt ook groot gelijk dat je niet gaat wachten tot januari!! voordat je het weet ben je idd 1 of 2 jaar verder!!pfff moet je niet aan denken toch?
heb me nog niet echt in de verzekering verdiept,maar begrijp ik nou van jou dat het niet eens zeker is of je je daarvoor extra kan verzekeren? die extra behandelingen bedoel ik dan he?

he madootje... betrapt je man je net met een ovulatietest!! niet erg romantisch idd..hihi maar kloten dat hij niet meer wou sexen! dag erna nog gedaan?of vlak ervoor? dus het ellendige wachten is weer begonnen.. pfff niks aan.

oja.. stel dat ik naar de huisarts wil he?willen ze dan perse een temp lijst zien?
omdat ik   mijn ei zo goed voel is dat ook prima toch? lijkt mij..

nou ga weer ff lekker de tuin in! koffie is klaar!
fijne avond!

ohhh GO!! morgen 10 week!!! wow!! you go girl!!!
en lekker misselijk zijn! idd een goed teken toch?
x

o en madootje, je hoort zo vaak dat als mensen denken dat t echt niet gelukt is,dat ze toch juist in die ronde zwanger zijn! dus er is nog hoop!!!

en idd een super goed teken dat de witte bloedlichamen in een een normaal aantal aanwezig zijn! dat geeft vast echt een opluchting! x

Hoi lieve meiden,

Ellepel ik lees nu pas je berichtje... jammer maar ik kan het me goed voorstellen want ik ben namelijk ook niet meer iederen dag hier te vinden omdat he me teveel raakt allemaal. Ben vandaag met mijn zusje mee geweest voor de echo en nagevraagt en gezegt dat ik een jaar gestopt was met pil.

Nou je moet veel onderzoeken ondergaan en de gebeuren allemaal in de morgen. Krijg ik nooit vrij. En mijn man zegt schat het komt vanzelf wel we moeten nog niet naar de dokter gaan je bent er gewoon teveel mee bezig...

Ben heel blij voor de meiden die hier al zwanger zijn
Wil  ,      Madootje ,    Rossia    ,    Suus  ,    Ellepel en ik zelf natuurlijk .    Wij zijn ook al zolang bezig maar het wil ons alle nog niet lukken na toch al een hele tijd zal toch wel eens raak moeten zijn nietwaar?

Maargoed meiden ik ga nu  lekker mijn bedje in morgen werken                    

Kuss  Melanie

Go, gefeliciteerd, 10 weken zwanger! Te gek hoor! Heerlijk als alles goed gaat. Hopelijk maandag een goede echo. Ik duim voor je.

Suus, haha, ik zie jullie al in de stortregens onder de partytent staan! Het is ook een echt Nederlandse zomer, vind je niet?
De dag voor de positieve ovutest hadden we wel nog ff sexytime gehad, je hebt gelijk, je weet het maar nooit!

Melanie, jemig meis, ik wist niet dat je al een jaar geleden met de pil gestopt was. En je zit tot over je oren in de zwangerschapsverhalen van je familie. Dat lijkt me erg lastig. Maar laat de moed niet zakken, want het kan toch zomaar raak zijn! Was jij ook al bezig met temperaturen en ovutesten??

haaaai

zo net ff de was op zolder opgehangen..pffffff zweten!!!!!
ben wel een beetje blij dat t morgen weer iets afkoeld zeg..

nieuws: heb vanmorgen weer getemperatuurd!!   haha 36.8 nog steeds.
morgen weer!! (hoop ik) moet denk ik zaterdag of zondag mijn ei krijgen.

melanie! lang niet gezien hier! lekker druk met werk! ook wel goed denk ik . beetje afleiding? tussen alle beebs en zwangere buiken. maar je moet er allebei wel klaar voor zijn als je naar de HA gaat denk ik. goed over praten met mekaar!
en onze tijd komt echt wel hoor!( hopen we natuurlijk)

een vriendin van mij is ook precies een jaar bezig geweest en net in de week dat ze de stap naar de HA hadden gemaakt,hartstikke zwanger!
moet er gewoon niet elke minuut bezig zijn.. heel erg moeilijk,maar werkt denk ik wel het beste! ik ben er nu ook veeeel minder mee bezig dan bv een paar mnd geleden of helemaal in het begin. maar als de wachtweken beginnen praat ik denk ik wel weer anders! hihi..

ga weer stoppen drijf zowat van mijn stoel...

xxxx

Ja, gister was weer een echte plaknacht!!   Ik heb de nod's weer boven water gehaald en Ellepel onderaan het lijstje gezet. Ik hoop dat dat ok is. Ik zie dat ik als een schildpadje achter iedereen aanschuivel, ik zit nog maar in mijn 7e ronde, maar ja, dat krijg je met lange cyclussen

Go, wanneer ben jij uitgerekend??! Dat staat nog niet in onze lijst!

NOD's!!!

Rossia                        08-08           8e ronde         1e kindje
Madootje           17-08       7e ronde       1e kindje
Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje
Melanie                    19-08           8e ronde        1e kindje
Ellepel                       ??-08         9e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

Terug
Bovenaan