hoi hoi, daar ben ik weer even.
Zit al flink te puffen hoor met dit weer. Hoe egoistisch het ook mag klinken maar ik vind het best als het iets koeler wordt. Normaal kan ik er goed tegen, maar das nu toch echt minder.
Hoe is het hier?!
Ik heb me even goed aan de regels van de vk gehouden en veel rust gehouden, dus weinig hier geweest.
Het gaat beter maar moet me echt kalm houden, krijg anders weer meer harde buiken.
Werk al wel weer maar het begint nu echt zwaar te worden.
Buik groeit ook als kool, niet normaal meer, je ziet 'm per week dikker worden.
Madootje, ik heb ff voor je in mijn agenda gekeken en wij hebben ons kindje 2 (!) dagen voor mijn positieve ovutest verwekt, dus......er is zeker hoop voor je deze ronde.
Rossia, hoezeer ik het ook moedig van je vond om te wachten vind ik het nog veel wijzer van je om er wel nu gewoon al voor te gaan. Waarom met zoiets wachten. Dat geld komt heus wel goed, dat is een probleem van latere zorg. Je kunt toch niet zomaar je kinderwens ff on hold zetten?! Gelijk heb je!! Ik denk vaak aan je en ik hoop zo onwijs dat het allemaal positief gaat uitpakken voor jullie!
Suus, hoe is het met jou?! Je zit nu in je klusperiode toch?! Getver, lekker plakken met dit weer. Wel ja, als die spermacelletjes dan ook lekker gaan plakken aan jouw eitje, dan is het prima!! Succes en veel plezier de komende dagen!!
Een crime lijkt het me hoor dat temperaturen, ik zou 't waarschijnlijk ook steeds vergeten. Hoop voor je dat je het ook nooit echt nodig zult gaan hebben. Ik wil zo graag dat ons opperkippie nou ook eens lekker zwanger wordt.
Melanie, hoe is het nou met je?! Ben even kwijt in welke periode jij nu zit, klussen of wachten?! Sorry, hoe dan ook succes en sterkte met alles!!
Margot, spannend joh, maandag weer een echo.....hou ons op de hoogte he! Ben d'r van overtuigd dat het goed gaat. Je bent goed veel misselijk en dat is hoe krom het ook klinkt alleen maar fijn!! (alleen met dit weer, mwah?!?!)
Zou bijna zeggen geniet er maar van, maar das toch lastig en ik kan me goed voorstellen dat het spannend blijft voor je. Of je daar nog vanaf komt, vast, het zal slijten. Let maar op als je over een paar weken die kleine voelt dan komt dat genieten vanzelf wel!!
Wil, hoe is het met jou? Hoe voel je je?! Wanneer heb jij je eerste echo?!
Ben 't verder even kwijt van de rest, sorry!
Hier thuis gaat 't wel, geen ruzie meer maar nog wel wat afstandelijk. We hebben bijvoorbeeld voor 't laatst sex gehad op vakantie en das toch al flink wat weekjes geleden. Ach ja, das ook niet het belangrijkste (ben toch al zwanger, hihi ). Ik denk dat mijn vriend ook gewoon bang is, bang om straks z'n vrijheid te verliezen, bang voor wat komen gaat. Weet 't ook niet zeker, maar ja.
Vanavond gaan we weer een pretecho maken, heeeeeel veel zin in, even weer lekker kijken naar ons meisje. Ons mini-prinsesje!!
Nou lieve meiden, tot vlug weer,
liefs, prinses (27wkn5dgn)