***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

oeps, sorry Go, kreeg de lijst beetje gek op mijn scherm waardoor ik het niet had gezien!!! suffe Madootje!

Hoi lieve meiden,

Nee denk dat ik het fout geschreven heb. Ik had in het ziekenhuis gezegt dat ik een jaar bezig was omdat ze je anders niet helpen, ben net zo als jullie in december gestopt met de pil.

Maar het is best een romslomp allemaal veel onderzoeken en die vinden allemaal smorgens plaats. en momenteel krijg ik smorgens echt geen vrij dus moet ik dat wel uitstellen en mijn mannetje zegt gewoon komt vanzelf wel ga niet naar het ziekenhuis volgend jaar misschien.

idd druk met werken 8 dagen gewerkt een dag vrij gehad nu vandaag en morgen werken dan ivb mijn verjaardag lekker vrij t/m woensdag

Liefst melanie

hoi hoi, daar ben ik weer even.
Zit al flink te puffen hoor met dit weer. Hoe egoistisch het ook mag klinken maar ik vind het best als het iets koeler wordt. Normaal kan ik er goed tegen, maar das nu toch echt minder.
Hoe is het hier?!
Ik heb me even goed aan de regels van de vk gehouden en veel rust gehouden, dus weinig hier geweest.
Het gaat beter maar moet me echt kalm houden, krijg anders weer meer harde buiken.
Werk al wel weer maar het begint nu echt zwaar te worden.
Buik groeit ook als kool, niet normaal meer, je ziet 'm per week dikker worden.

Madootje, ik heb ff voor je in mijn agenda gekeken en wij hebben ons kindje 2 (!) dagen voor mijn positieve ovutest verwekt, dus......er is zeker hoop voor je deze ronde.

Rossia, hoezeer ik het ook moedig van je vond om te wachten vind ik het nog veel wijzer van je om er wel nu gewoon al voor te gaan. Waarom met zoiets wachten. Dat geld komt heus wel goed, dat is een probleem van latere zorg. Je kunt toch niet zomaar je kinderwens ff on hold zetten?! Gelijk heb je!! Ik denk vaak aan je en ik hoop zo onwijs dat het allemaal positief gaat uitpakken voor jullie!

Suus, hoe is het met jou?! Je zit nu in je klusperiode toch?! Getver, lekker plakken met dit weer. Wel ja, als die spermacelletjes dan ook lekker gaan plakken aan jouw eitje, dan is het prima!! Succes en veel plezier de komende dagen!!
Een crime lijkt het me hoor dat temperaturen, ik zou 't waarschijnlijk ook steeds vergeten. Hoop voor je dat je het ook nooit echt nodig zult gaan hebben. Ik wil zo graag dat ons opperkippie nou ook eens lekker zwanger wordt.

Melanie, hoe is het nou met je?! Ben even kwijt in welke periode jij nu zit, klussen of wachten?! Sorry, hoe dan ook succes en sterkte met alles!!

Margot, spannend joh, maandag weer een echo.....hou ons op de hoogte he! Ben d'r van overtuigd dat het goed gaat. Je bent goed veel misselijk en dat is hoe krom het ook klinkt alleen maar fijn!! (alleen met dit weer, mwah?!?!)
Zou bijna zeggen geniet er maar van, maar das toch lastig en ik kan me goed voorstellen dat het spannend blijft voor je. Of je daar nog vanaf komt, vast, het zal slijten. Let maar op als je over een paar weken die kleine voelt dan komt dat genieten vanzelf wel!!

Wil, hoe is het met jou? Hoe voel je je?! Wanneer heb jij je eerste echo?!

Ben 't verder even kwijt van de rest, sorry!

Hier thuis gaat 't wel, geen ruzie meer maar nog wel wat afstandelijk. We hebben bijvoorbeeld voor 't laatst sex gehad op vakantie en das toch al flink wat weekjes geleden. Ach ja, das ook niet het belangrijkste (ben toch al zwanger, hihi ). Ik denk dat mijn vriend ook gewoon bang is, bang om straks z'n vrijheid te verliezen, bang voor wat komen gaat. Weet 't ook niet zeker, maar ja.

Vanavond gaan we weer een pretecho maken, heeeeeel veel zin in, even weer lekker kijken naar ons meisje. Ons mini-prinsesje!!
Nou lieve meiden, tot vlug weer,

liefs, prinses (27wkn5dgn)

Zo zeg, wat een stilte hier!
Echt een vakantierust. Het is ook wel heeeel errug lekker weer! Eindelijk wat minder warm.

Wilde even kwijt hoe de pretecho was gisteren. Echt een absolute aanrader!!! Als je de kans hebt, het geld er voor over hebt, DOEN!! Denk dat week 26/27 het leukst is.
Wat ongelofelijk gaaf is dat!
Nu pas zie je wat er allemaal gebeurd daarbinnen. Ieder schopje dat ik voel, zie je 2 seconden later op 't scherm. Als ik tikjes geef op m'n buik, zie je dat terug op het scherm en zie je dus wat iedere beweging van buitenaf daarbinnen doet.
Ze lag eerst met beide handjes voor het gezicht, maar na wat bewegen (van mij) ging ze keurig met de armpjes naar beneden liggen.
Ze lag alleen wel met d'r neusje tegen m'n buik aan. Ze moeten iets vruchtwater er tussen hebben om 't goed in beeld te krijgen, dus perfect was 't niet, maar voor mij perfect genoeg.
Ze is zo mooi!!!! Ik ben echt verliefd, lag alleen maar te stralen, zou d'r zo wel even vast willen pakken.
Zo'n lief neusje, lekkere bolle wangetjes en stevige armpjes.
We konden zelfs zien dat het al wat haartjes heeft.
Ze lag te geeuwen en volop te drinken.
Zwijmel zwijmel zwijmel.
Je hoort het iedereen zeggen, maar ook mijn vriend en ik zeiden na afloop meteen dat we echt vinden dat ze heel mooi is.
Ze was heel druk aan het schoppen, je zag echt continu m'n buik van buitenaf bewegen.
De echoscopiste heeft ook nog wat metingen gedaan en ze loopt met alles een paar dagen voor, dus heel prima.
Ze heeft ook het bovenbeentje opgemeten en naar aanleiding daarvan kunnen ze een schatting doen van wat ze nu zo ongeveer weegt. En dat is al 1149 gram!!!
Ben helemaal trots en m'n dag kan niet meer stuk!

Nou lieve meiden, oh jullie moesten eens weten hoe ik dit de nog niet zwangeren ook gun, écht met heeeeeel m'n hart!!
Fijn weekend en tot gauw weer!
Liefs, Prinses(+je)

Dit is echt apart, kom ik weer eens wat vaker kijken is er gewoon noppes te beleven hier!
Zou bijna gaan denken.....heb toch niks verkeerd gezegd?!
Nou ja, waarschijnlijk is iedereen lekker aan 't genieten van 't weekend en groot gelijk!!

Hier goed nieuws.....gisterenavond een héél heftige discussie/gesprek gehad met m'n vriend, in diepe tranen ben ik uiteindelijk naar bed gegaan en laat in slaap gevallen.
Vanmorgen krijg ik een dikke knuffel en zegt ie.....zullen we het goed maken en met een schone lei opnieuw beginnen?!
Hij heeft er dus over nagedacht en we hebben het uitgepraat....nu hopen op leukere tijden!!
En......een heuse mijlpaal bereikt, vanaf vandaag is ons kindje officieel levensvatbaar!!!!!!!

Verder vandaag een pittig dagje, heb om 11 uur een afspr. met mijn broer. Weet niet of iemand het zich nog kan herinneren, maar de broer die zo raar reageerde op mijn zwangerschap. Daarna is er nog heel wat voorgevallen en het contact is nu zo goed als over. Hij zit daar kennelijk toch erg mee en heeft gevraagd of ik wil praten, hij schijnt me nu eindelijk te willen uitleggen wat 'm mankeert. Vermoedens hebben we al heel lang, dat het tussen hem en z'n vrouw slecht gaat, dat zij is vreemdgegaan, dat ze geen kinderen kunnen krijgen of dat zij ze niet wil en hij wel. Kortom, ik ben heel benieuwd wat ie te melden heeft, maar het zal vast en zeker emotioneel worden.
Dus...hoop dat 't meevalt anders zit ik vanavond weer in 't ziekenhuis en dat is toch niet echt de bedoeling.

Nou lieve meiden, enjoy your weekend en een dikke kus van ons!!

wow lieve prinses !!

wat fijn dat jullie met een schone lei gaan beginnen!!! super!! dat voelt vast helemaal geweldig!
hij moest denk ik echt aan t idee wennen he? en nu jullie de pretecho hebben gehad wat mij ook echt helemaal geweldig lijkt is er een knop bij hem omgegaan of niet!
heb bij een vriendin van mij de pretecho gezien. echt   geweldig mooi hoe je het kindje zo duidelijk kan zien! echt alles kan je zien he? kon je ook al zien op wie ze lijkt?

pfff en nou nog een pittig gesprekje vanmiddag!! hoop dat t allemaal mee valt!
en aub niet weer in het ZH belanden he?/?nou horen wel hoe het is afgelopen.

maar idd erg rustig hier he? komt denk ik door de vakanties.mooi weer enz..
zelf heb ik het erg druk op mijn werk en sávonds niet meer echt de puf om achter de pc te kruipen. en ons internet is op het moment waardeloos!!

goed ff over mezelf..heb nu al 4 dgn getemperatuurd!!
haha een mijlpaal! zal t ff opschrijven..
dag 13,14,15       36,8   en vanmorgen 36,9   was iets later wakker.
nu voel ik het weer rommelen in mijn buik en denk dat mijn ei op springen staat,
moet dan morgen vroeg mijn temp, gestegen zijn? volgens mij wel he?
gister geklust en vanavond ook nog maar ff. het is nu weer wat afgekoeld in de slaapkamer!!  dus dan kunnen we weer afwachten.. bah bah..
ik hoop ook zo dat morgen mijn temp gestegen is,want dat betekend dat ik mijn ei dus op het goede moment voel!

hoest met de rest? monatoetje lang niks van je gehoord! en beeldmuis?

nou ga ff lekker bankhangen vandaag! manlief is vissen,dus rijk voor me alleen,vind ik af en toe zo lekker he?

fijne zondag! xxx

Hoi Prinses, ik vond het heel mooi om te lezen van jullie echo! Wowie, dat wil ik ook! Hopelijk valt het gesprek vanmiddag mee met je broer. Familie is soms erg lastig, tell me about it... Nog bedankt voor het uitzoeken hoe jullie zwanger worden was gegaan (met sexytime voor de positieve ovutest). Dat was echt fijn om even te horen.

Suus, goed aan het temperaturen!! Ik kan het nog niet opbrengen, kennelijk. Misschien volgende ronde? Heerlijk he, als je man af en toe ff weg is, kun je lekker je eigen gang gaan.

Wij hebben heerlijk geluierd in het park gister. En vandaag ben ik als een witte tornado door het huis gegaan, dus niet veel tijd gehad om hier te zijn.

Rossia, Melanie, Wil en alle andere zwangeren, hoe is het?

Groetjes, Madootje

goedemorgen!

vanmorgen weer getemperatuurd en nog steeds 36.8.  gister nog ff geklust.
dus hopen dat ie morgen wel is gestegen.
vind t nu eigenlijk best wel oke om te temperaturen! vind t fijner dan de ovulatietesten.

rossia hoe is het met je? je hebt alweer bijna je nod. toch wel een beetje spannend of niet! is je eigen HA er alweer? ben benieuwd wat ze te zeggen heeft!
trouwens mijn manlief is vroeger geopereert aan een liesbreuk.. kan toch invloed hebben op zijn vruchtbaarheid?

prinses hoe is het gister afgelopen?hoop dat t allemaal mee viel!
heb je nog meer broers of zussen? en jeetje je hoeft nog maar 3 maanden!!!! wauw!

madootje nu wij weer in de ellendige wachtweken.. een keertje niet alleen! hihi..
het weekend voor de nod de 15e heb ik een bruiloft van vrienden van ons..
heb van die testen in huis die je al 6!!dgn van te voren kan gebruiken.. denk dat ik er dan maar 1 probeer.. wil eigenlijk niet voor mijn nod testen. maar ff voor die bruiloft eigenlijk.. nou we zien wel.

nu ga erweer vandoor! xxx

Terug
Bovenaan