***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

We stonden op pagina 2 !!!

Dat kan echt niet, meiden..... Ha Ha.....

NOD's!!!

Rossia                        08-08           8e ronde         1e kindje
Madootje           17-08       7e ronde       1e kindje
Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje
Melanie                    19-08           8e ronde        1e kindje
Ellepel                       ??-08         9e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

o lieve go!!! wij gunnen het jouw nu ook zo!! onze tijd komt ook wel!
wat geweldig dat de echo goed was!! en nog 1 weekje en dan de magische grens van 3 mnd!!! super hoor!

goed nu ik ff ego berichtje..  
ten eerste heb ik 2 dgn geen internet gehad! wat een drama zeg...pfff uren met van alles en nog wat aan de telefoon gezeten,stond zelfs al in de computerwinkel om een nieuwe router te kopen,maar ze ging m nog ff testen en was helemaal oke!
dus ziggo weer bellen,nu blijkt dat ik ook telefonie daar heb aangevraagt(klopt ook)
dus nieuw modem enzo gekregen,maar nog niks aangesloten natuurlijk.
nu blijkt dat ik alleen maar het nieuwe modem moest aansluiten!!grrrrrr konden ze dat niet eerder vertelllen??  goed lekker nuttig verhaal,boeit jullie waarschijnlijk niks,maar heb weer internet!!!!joehoeeeeee

goed over temperaturen mijn temperatuur stijgt tot op heden niet!!!help help!!
vandaag dag 19 nog steeds 36,8
dus nog maar weer f aan de klus. maar ben er eigenlijk van overtuigt dat mijn ei al is geweest! kun je ook geen eisprong hebben en wel ongesteld worden?
maar voel elke maand wel iets in mijn buik! met de ovu testen heb ik trouwens ook nog nooit wat gevonden.bestel de volgende ronde ook maar weer es van die testen en temperaturen en als daar niks uitkomt dan de HA maar es bellen oja en ook manlief nog testen!
maar ja..moet eerst nog maar is ongie worden he?

heb eigenlijk niet veel meer van de rest van de berichten onthouden
sorry sorry... zal ff rustig doorlezen! dus ook hier een lekker ego bericht!hihi

prinses, wat een lastige situatie van je broer zeg?
ik als buitenstaander zou zeggen tegen hem:  stop ermee!! als zij de boot al steeds afhoud,wat heeft t dan nog voor nut dan he? (of ben ik nu heel hard) hoe jong is je broer? en zijn ze al lang samen?

judith wat een mooi verhaal van die temperatuur briefjes zeg! geweldig!
en alweer 23 weken! ook al over de helft! hoe voel je je verder?lekker genieten nu?

rossia heerlijk dat je nu super in je vel zit zeg! (nou ja de situatie is er niet naar natuurlijk,maar wat moet je anders he?) je kan wel bij de pakken neer gaan zitten,maar daar schiet je dus helemaal niks mee op!! hopen dat je eind sept in het ZH terrecht kunt!

moet afsluiten...schoonouders komen ineens achter het huis..ff koffie drinken en ze mogen niet zien dat ik op deze site zit!!hihi...

fijne avond

Hee Suus, ik loop je net mis! Wat gek van die temperatuur, hij blijft maar laag? En ook geen ei gevoeld? Ik voel m'n ei vaak niet.

Go, pfff, heerlijk toch, een gewone echo en een mooi kloppend hartje! Gefeliciteerd!!!

Rossia, ik hoop dat je je nog steeds goed voelt.

Ik zit niet zo lekker in mijn vel, slecht geslapen, gedoe op werk, gedoe aan mijn lijf. Het zal na vrijdag wel weer beter gaan als ik de internist heb gezien. Ik hoop dat er dan tenminste al iets duidelijk is.

Fijne avond, Madootje

hey madootje ben je er nog?

schoonouders zijn weer weg!hihi..

ik hoop ook echt voor je dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt! heb je er nog veel last van dan? (je bulten)

ik heb denk wel mijn ei gevoeld,tenminste daar ga ik van uit,zou niet weten wat t anders moet zijn...ga wel ff googleen nu..

Ha Suus,

Goed dat je je ei had gevoeld! Ik zat ook weer te internetten, maar daar ga ik nu echt mee stoppen!!

Tot morgen, Madootje

ohhhh ff heel snel hoor.. nu ineens ongie krampen??  of iets wat er op lijkt?
vanmorgen 36,7 gemeten! misschien wel een laat ei? hoop t.. gister nog wel ff goed geklust! incl. randjefietsen!

sorry voor t ego bericht dames! moet nu ant werk!

fijne dag!

Zo meiden,
Lekker aan de klets geweest??
Suus, wat een raar verhaal van je temperatuur. Vlak voor mij ei daalde mijn temperatuur naar 36,5, daarna even 36,7, 36,6 en na mijn ei die ik ook daadwerkelijk gevoeld heb incl. positieve ovu test naar 37,1, 37,2 en daar zit ik nu nog steeds op! Beetje vaag, want ik zou morgen ongesteld moeten worden en volgens mij moet mijn temperatuur dan toch echt gaan dalen. Dus waarschijnlijk zit ik morgen rond de 36,8/36,9.
Blijft een vaag iets.

Al enig idee wanneer suus-man de test gaat doen?

Madootje, jij zit nog steeds in onzekerheid dus, getver, niets aan zeg!

Nou ik ga maar eens aan de slag!
Ciao!

Terug
Bovenaan