***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hallootjes

Hoe is het hier!
Met mij gaat het prima. Moeheid begon dit weekend te komen. Ben helemaal op 's avonds, gaat het tot nu toe heel goed! Niet misselijk.
Heel af en toe nog wat trekkende buikpijn.
Oja en sinds vandaag moet ik enorm vaak naar de wc.
Het gevoel begint een beetje te komen! Ik gun het jullie ook zo erg!
morgen ben ik als het goed is 5 weken.... wil denk ik ook meegaan doen met moeders voor moeders!
Verder willen we het nog even voor ons houden tot we bij de VK zijn geweest! Ik vind het wel ontzettend moeilijk want wil het wel van de daken afschreeuwen!!!! ff volhouden!

Maar nu genoeg over mij hoe is het met jullie?

madootje en rossia: Hoe gaat het met jullie? Spannend!!! Hoe voelen jullie je?

O ellepel, dat lijkt beter nieuws, volgens mij kan dat wel, dan heb je nu gewoon een vroege eisprong. Als ik jou was zal ik nu gewoon voor de zekerheid klussen en de testen door gebruiken tot hij negatief aangeeft, dan kan je achteraf wel zien wanneer de LH piek is geweest. oja en je vroeg nog wanneer wij hadden geklust. Nou na mijn menstruatie hebben we geklust en zo om de 2 dagen soms 3 dagen en soms zat er wel 4 dagen tussen! We hebben het gewoon gedaan wanneer we zin hadden, daarom had ik ook helemaal niet verwacht dat het raak was deze maand!

Tot snel

Liefs Wil

Hey Meiden,

Slecht nieuws....
Vanmorgen test gedaan, negatief...
Goede nieuws is, nog hoge temperatuur en al 3 dagen misselijk. Schiet mij maar lek. Ik denk dat de misselijkheid komt van het slechte slapen en de spanning voor deze dag. Vandaag trouwt mijn broer. Morgen zal ik denk ik gewoon ongesteld worden en weer een nieuwe ronde in gaan....

In ieder geval genoeg afleiding vandaag. Ga dus snel mezelf mooi maken. Morgen weer een nieuwe update!

Liefs Rossia

ohhhh rossia!!!! balen van die negatieve test,maar...... nog wel steeds een hoge temperatuur!!! er is hoop meid!!!
heeeeel veeeel plezier vandaag met de bruiloft van je broer!
geven ze nog een groot feest? en wanneer wil je weer een test doen?

ik vraag me af waar madootje is... zal ze nog steeds op vakantie zijn?

xxx

Rossia, je hebt gewoon te vroeg getest! Let maar op, als je woensdag test zie je vast een 2e streepje. Ik  hard voor je.
Hoe is het huwelijk? Hier vreselijke buien, bij jullie ook? Hoop dat je ondanks je neg test wel een leuke dag hebt!

Wil, wat fijn voor je! Gewoon een paar kwaaltjes zodat je t zeker weet, maar niet te veel.

Ik las net op ander topic dat iemand paar dagen voor ovu ook al streepje ziet, dus zal wel normaal zijn. Helaas verlies ik nog steeds wat (licht)bruin, blijft bij mij altijd zo doorsukkelen (ook toen ik aan de pil was). Ben liever 3 dagen knalhard ongi dan dit gezeur. Maar goed, sexytime kan vast morgen weer.

Suus, wat had jij ook al weer geschreven? Kom zo terug...

Ah, jij zit weer in wachtperiode, maar wel goed bezig geweest! En een ooievaar, dus dat kan toch niet mis gaan?

Die slijmprop heb ik ook wel eens gehad paar dagen voor NOD. Ik heb trouwens na mn posting geen vruchtbaar slijm meer gehad, ik heb toch echt een debiel lichaam.

Dikke kus voor iedereen!

Zit op m'n werk, dus ff een korte reactie.

Rossia, hoe was 't gisteren?!?!
En....ik heb ook een dag voor mijn NOD toen negatief getest. Pas echt op de dag zelf was die positief, dus als ik jou was zou ik morgen nog een keertje testen.......hopende dat er dan nog niks duivels op bezoek is gekomen.
Ik duim voor je!!!!!!!

Liefs, Prinses (24w2d)

Hey meiden!

Bruiloft was top! Heerlijke en mooie dag! Negatief punt... gisteren ook al gelijk harstikke ongesteld geworden. Cyclus weer terug naar 30 dagen, maar ben er echt helemaal klaar mee! Motivatie is weg en de moed zit in mijn schoenen.

Sorry meiden, maar ben echt op en moe. Morgen sta ik vast weer postiever in het leven, als ik vanacht alle bruiloftsstress heb weggeslapen!

ahhhhhhh neeeee rossia wat ontzettend kl#ten voor je!
ik snap je helemaal dat je er door zit... we doen zo ons best allemaal en t wil maar niet lukken.. natuurlijk mogen we vergeleken met vele anderen eigenlijk nog niet klagen,maar t is gewoon ontzettend k#t!! nou lekker ff chagerijnen vandaag en nagenieten van de mooie bruiloft van je broer!..

verder eigenlijk niks te melden.. voelde vannacht weer van alles..haha
steekje hier steekje daar.probeer me er nu niet meer aan vast te pinnen,hoewel dat wel moeilijk is..  we wachten weer eens rustig af..

madootje??/?

Terug
Bovenaan