***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Melanie, wat zwaar kloten voor je!! Ik snap je frustratie en je wanhoop, maar wat Suus ook al zei, niet weer met de pil beginnen hoor!!
Natuurlijk komt jouw geluk ook, het heeft alleen wat meer tijd nodig. Opgeven kan altijd nog, maar nu nog niet toch?!
Je kinderwens is er toch nog, dus probeer alles er even flink uit te gooien en de moed weer bij elkaar te schrapen!
Je hoort zo vaak mensen die na een jaar toch ineens zwanger zijn. We steunen je hier door dik en dun!!
Kom op meid, het komt vast goed!
Dikke knuffel van mij!!

Suus, heb je al een test gedaan? Wit slijm hoeft geen duivels te betekenen hoor, ik heb dit van veel zwangeren ook gehoord dat ze daar last van hadden in 't begin.
Ik hou hoop! Geen bloed geeft moed (citaat Suus)!!!
Maar.....ik begrijp heel erg goed dat je 't voor jezelf alvast a.h.w. probeert in te dekken om te voorkomen dat de teleurstelling te groot zal zijn.
Hou je ons op de hoogte?!

Lieve meiden, ik denk aan jullie!!!!
Liefs, Prinses(+je)

Hey meiden,

Melanie, wat kl*%#$e dat de duivels weer zijn gearriveerd. Ik snap dat je er even
helemaal van baalt, maar niet beginnen met de pil hoor, misschien komt het geluk eerder dan je denkt.

Suus, ook ben ik heel benieuwd naar jou, heb je vandaag al wat nieuws????
Wanneer doe je een testje?? Vandaag of morgen???

Princes, goed van je dat je nog maar een weekje werkt en dan goed gaat uitrusten.
Fijn idee dat de kinderkamer al af is (op 2 plankjes na, maar die hangen zo).
Mocht er iets gebeuren onverwachts, is alles alvast klaar voor ons princesje.....
Doe het rustig aan !!!!!!
PS Gaat het tussen manlief en jou nu weer wat beter?

Hier goed nieuws.
Ik had gister de nekplooimeting en ik was 12 weken en 5 daagjes.
Onze kleine was gelukkig nog steeds in leven en het hartje klopte (klinkt gek als ik het zo schrijf, maar iedere keer ben ik nog steeds bang)

De kleine was zo aan het bewegen in mijn buik dat de gyn niet goed de nekplooimeting kon doen en dus af moest wachten totdat  ze de nekplooi goed in beeld had.  
Ik vond dit natuurlijk niet zo heel erg. Hoe langer het duurde, hoe langer ik van onze kleine kon genieten.....echt een heerlijk gevoel om het zo te zien bewegen in je buik, terwijl je er zelf nog niets van voelt.  
Mijn moeder was erbij en vond het ook geweldig om te zien.  
Zij was ook mee voor onze Sven bij te houden.  
Ik zei al tegen de gyn: Dan lijkt  de 2e erg op Sven, deze  zit nu ook geen minuut stil.  
Moesten we allemaal erg om lachen.

Maar goed, de nekplooimeting kwam uit op 2,2 cm en het gemiddelde is tussen de 1,5 en 2,5 cm dus daar lag ik mooi in. Vanaf de 3 cm is het niet goed.  
Maar daarbij zei ze natuurlijk wel dat het een combinatie was met de uitslag van het bloedonderzoek en daarvan heb ik de uitslag op maandag 1 September.  
Spannend dus nog even.....

Nou, ik ga snel verder op mijn  werk hier.  

Veel liefs van mij  

hey meiden!

sorry voor de erg late reactie..maar kreeg visite.
goed vanmorgen temp. 37,1 dus weer iets gezakt...
dus ook geen test gedaan. maar ook nog niet ongesteld!
en idd prinses,mijn eigen citaat... geen bloed geeft moed!!!hihi..
vanmorgen wel iets ongiekrampjes,maar nog niks te bekennen.
zit nog niet op mijn basistemperatuur(36,8),dus blijf nog ff erop hopen!
wel alweer hoofdpijn... pfff
heb wel veel last van migraine gehad,maar dat ging eigenlijk vanaf ik met de pil gestopt ben heel goed. deze ronde dus niet. erg vervelend,maar misschien voor een goed doel!
en daar heb ik nu echt alles voor over!
ga deze week ook geen test doen! heb een hekel gekregen aan 1 streepje!hihi..
als er zondag nog nog niks aan de hand is,ga ik testen! (knap he??)dan zit ik alweer op dag 37!! heb 1 keer eerder zo'n cyclus gehad..wil nu ook wel duidelijkheid..

genoeg over mezelf.. melanie, alweer een beetje happy? kom op he meid!

prinses, wat "leuk' dat je kon voelen dat je meisje de hik had!
weet van mijn moeder,dat ik het ook vaak had in de buik!
een dikke vreetkont dus!hihi.. beter toch?
en de kleertjes al gewassen, kun je mooi echt rustig aan doen met je verlof!
ik denk ook dat jij iets eerder dan de uitgerekende datum gaat bevallen,wat denk jij..
ik denk 14 oktober! jeetje.. das over 8 weken al!! wowww
vind je de tijd zelf ook zo snel gaan?

GO wat een ontzettend goed nieuws weer zeg!! heb er nu echt het volste vertouwen in! maar snap dat je nog steeds bang bent.
en al lekker beweegelijk!hihi.. heerlijk!!! hoe voel je je verder?

WIL, zag op je hyves dat je het nu echt van de daken mag schreeuwen!!
allemaal leuke reacties zeker! hoe voel je je? en begint je buikje al te groeien?

en bij judith gaat het ook allemaal lekker! al een dikke buik?

monatoetje? lees je nog wel mee? lang niks van je gehoord!!!

madootje... hoe is het allemaal gegaan? maak me een beetje zorgen..
hoop dat ik me voor niks zorgen maak..

rossia ligt lekker op het strand boeken te lezen...hmmmm
en wij zitten lekker binnen,omdat het regent! je hebt precies de goede weken uitgekozen!!

zoooo heel verhaal weer! ben in een typ bui!hihi..
ga nu ff lekker een boerenappel cake bakken. hoezo burgelijk! haha

xxxx

Lieve meiden,

Mijn vriend had alle computers in huis gegijzeld en was allemaal nerd-stuff aan het doen, vandaar nu pas een reactie. Maandag waren de uitslagen goed, ik heb vooralsnog geen enge ziektes (da's fijn). Maar het belangrijkste, nl. de punctie van de lymfeklier in mijn hals was niet gelukt, ze hadden teveel bloed erbij geprikt. Vandaag had de kno-arts mijn keel bekeken. Morgen ga ik naar de chirurg, de klier moet er waarschijnlijk helemaal uitgehaald worden, daarover beslist de chirurg morgen.

Ik ben even helemaal niet met zwanger worden bezig, alleen maar met mijn gezondheid. Ik kan mijn hoofd gewoon niet bij alle verhalen houden, misschien als ik weet dat die klierige klier normaal is en ik weer lekker in mijn vel zit, dat het allemaal goedkomt. Mijn excuses, later zal ik er weer meer voor jullie zijn, maar nu lukt het me gewoon even niet.

Liefs, Madootje

lieve madootje!

super dat alles goed is!! alleen die ellendige klier er uit! weg ermee!
hopen dat dat ook allemaal goed zit.
en we zien je vanzelf wel weer verschijnen! dit gaat nu even boven het zwanger worden..
sterkte en succes ermee!

hier zijn ook ff de tranen geweest... net een ontzettende ongie kramp.
ik hopen van please please geen bloed...maar helaas..
 baaal echt ontzettend!!!!!
dus op naar de volgende ronde.. pfffff

xxx

hey Suus,

getverdemme zeg!!!!
Dit had ik echt niet verwacht!!!
weet even niet meer te zeggen, maar denk aan je.

Judith

Suus, lieve meid.......wat ongelofelijk !!!!
Ik geloof dat je er echt stiekempjes veel vertrouwen in had deze keer.
Dat maakt natuurlijk de teleurstelling nog veel groter voor je.
Vind 't echt zwaar k..!!

Hoop dat je veel steun vind bij je mannetje en gauw weer de moed bijeen kunt schrapen voor een nieuwe ronde met echt weer nieuwe kansen!
Ik denk aan je!
Dikke knuffel van prinses

dank jullie wel voor de lieve berichtjes!
had er deze ronde idd wel vertrouwen in,omdat ik me totaal anders voelde.
maar je lichaam kan je echt behoorlijk voor de gek houden dus..
gister ook ff flink uitgehuild (voor t eerst dat ik er om moest huilen trouwens...)
het deed ook echt zo'n pijn he?

maar nu alle pijn weer weg! en ben weer vrolijk! vol frisse moed naar de volgende ronde!
vanmiddag ff met manlief shoppen in groningen! lekker ff uit eten en filmpje pakken...

xxx

Terug
Bovenaan