***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hoi meiden,

Hey suus we zitten nog steeds in het zelfde schuitje daar moet wat aan gebeuren he

Verder wil ik jullie ff zeggen dat ik vandaag weer trotse tante ben geworden van
chanaya 48 cm en 3150 gram. vandaag om 13.40 is ze geboren.   wat een dotje gaan nu naar haar toe wil de kleine vast houden.

Raar twee keer tante van twee jongeren zusjes en ik ........nog altijd niet heb toenstraks ff flink gehuild kwamen weer emotions los

kusssss

Melanie, gefeliciteerd meid! Weer zo'n lief kindje in je armen waar je tante van bent. En natuurlijk ook verdriet omdat je zelf nog niet zwanger bent.

Suus, weer die verdammte duivels. driemaal bah! Ik las ergens dat als je het eerste half jaar niet zwanger wordt, de kans des te groter is dat het in de tweede helft van dat jaar nog lukt. Dus daar gaan we gewoon vanuit!

Dinsdag wordt ik opgenomen in het ziekenhuis en krijg ik een operatie. Dan gaat de chirurg mijn lymfeklier (of cyste, hij twijfelde eraan) eruit halen. Ik heb nog nooit zoiets gehad en vind het best eng. Vervolgens moet duidelijk worden of het goed- of kwaadaardig is. Leuk is anders.

xx, Madootje

melanie!! gefeliciteerd met alweer tante worden!!
weer een meisje! leuk leuk!!! maar idd wel een erg dubbel gevoel he?

madootje...gatsie wat spannend ja!! hoop echt dat t niks engs is..
maar is t echt een operatie?volledige narcose? spannend hoor!!
denk aan je! en succes dinsdag!

Madootje,
Spannend hoor, weet je al hoelang je moet blijven?
Ik duim voor je!!

Melani,
Mooie foto's van je nichtje.
Kan me je emoties wel voorstellen, maar probeer extra van die twee kleintjes te genieten!!

Judith

Oeps, onderaan pagina 2.

Dus even een reactie van mij!!

Madootje, hoe is het gegaan vandaag??

Heeeyyy dames !

Alles goed hier ??? Van mij even een lekker ego berichtje :p

Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed.
we konden het kindje heel goed zien alleen verstopte de kleine het gezichtje de hele tijd
we hebben een aantal mooie echo's mee gekregen waar je het kindje heel mooi kan zien
Mijn vriend weet het geslacht van de kleine niet en ik wel :p ik kan het hier dus niet neer zetten hoe graag ik ook wil. Mijn vriend leest ook wel eens mee dus als ik het hier neer zet is hij bang dat hij het ziet.

Nou dat was het wel weer !

Veel liefs Marije

Marije, fijn dat het goed gaat! Grappig dat je vriend het geslacht niet wilde weten en jij wel! Misschien bedenkt ie zich nog op een gegeven moment?

Ik heb het gevoel alsof ik beter op een gezondheidsforum kan gaan posten dan hier, want ik heb voorlopig nog geen duidelijkheid over mijn lijf... De operatie was op zich goed gegaan, er zat alleen geen opgezette lymfeklier of kyste in mijn hals (raar, maar op zich goed nieuws), maar veel vocht en bloedvaten die kennelijk de bobbel veroorzaken. Dit kon er niet uitgehaald   worden, er moet weer verder onderzoek komen   wat dit is. Dat kan pas wanneer de wond meer genezen is. Kortom, ik heb nog steeds geen duidelijkheid en het kan nog wel een maand duren. Ik was er behoorlijk down van gister. Ook heb ik het idee dat ze beter eerst een mri-scan hadden kunnen doen ipv mijn hals open te snijden. Maar goed, de chirurg heeft nu wel kunnen zien wat er zit, misschien levert dat toch nog nuttige informatie op. Morgen zal ik hem hier nog over spreken.

groetjes, madootje

Hey madootje,

Balen zeg, dat er nu nog geen duidelijkheid is!!
Ik hoop dat deze maand een beetje opschiet voor je.  

@Marije,
Leuk joh, dat je het nu weet!!
Ik kan je vriend wel begrijpen wij willen het ook niet weten, maar wel moeilijk dat de een het wel weet en de ander niet.

Gisteren even op en neer naar Tilburg gereden ( 1 uur en een kwartier heen en ook weer terug) op een avond. Vriendin van ons is maandag 2 weken te vroeg van een dochter bevallen, ze heet Isa. Echt een lekker ding met lekker bolle wangen.
Hier stonden ze vanochtend om 7.30u met de kinderkamer, wagen, enz voor de deur. Ze zouden tussen 8.00u en 18.00u komen. Dus we werden uit bed gebeld (wij hebben vakantie en waren om 24.00u thuis gisteren avond). Wel gaaf hoor, kinderwagen staat al klaar midden in de huiskamer!! hihi
Met mij verder alles oke!!

X Judith

Terug
Bovenaan