***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

hey madootje!

gatsie wat vreemd allemaal ja! ... ben benieuwd wat de chirurg morgen gaat zeggen.
ik vraag me dan weer waarom het vocht enzo zich daar ophoudt..maar dat zul je morgen hopelijk wel horen! veel last van de operatie gehad?
sterkte en succes ermee! hou je ons wel een beetje op de hoogte?

rustig hier he? doe er zelf ook aan mee..hihi
erg druk gehad laatste dagen.
voel me er ook rustig onder dat ik niet meer elke dag erop zit.
dus ga dat ook ff houden zo! denk ik..... hihi
gewoon lekker klussen niet meer erzoveel mee bezig zijn..denk dat me dat wel gaat lukken! maar kom af en toe wel ff loeren hoor!

marije! zou het heeeeel knap van je vinden als je het geslacht zolang voor manlief verborgen kan houden! mooi dat t zo goed gaat!

hoest met de rest?
rossia nog steeds te bakken op het strand?
hier vant weekend ook weer heeeeeeeel even lekker weer he?ff van genieten!

prinses met verlof? verveel je je al? hihi! hoe voel je je?
en alle andere zwangeren?
go en judith?

nou meiden moet weer vliegen!

tot snel! xxx

Hee meiden,

Het blijkt een goedaardige tumor te zijn die op een heel rottige plek in mijn hals zit. Nu krijg ik verder onderzoek of ik er niet meer heb. Het blijkt een zeldzame aandoening te zijn die in mijn familie voorkomt (maar dat wist ik niet). Zwangerschap wordt me afgeraden, aangezien ik nog allerlei onderzoeken en een operatie voor de boeg heb. Ik ga misschien wel weer aan de pil om zwangerschap te voorkomen. Het zit er nu gewoon niet in voor mij. Ik voel me absoluut belabberd. Ik ben nog aan het bijkomen van de operatie, heb nog lichamelijke klachten.

ik hoop dat jullie de glitterchicks in de lucht houden en dat ik strakjes gewoon weer terug kan komen.

Zet hem op, xxx, Madootje

jeetje madootje wat een verhaal ja!
maar 'goed' dat het goedaardig is...
nou maar hopen dat het alleen in je hals zit en nergens anders!
nou meid zet hem op!! en we zien je vanzelf weer verschijnen!

erg rustig hier zeg! hoe gaat het met iedereen?
hier ook niks te melden..

x

hey meiden,

Dat is wel een verhaal madootje,
ik hoop voor je dat je snel weer kan gaan nadenken over een zwangerschap, maar je eigen gezondheid gaat natuurlijk voor. Heel veel stekte en ik hoop dat je af en toe nog iets van je laat horen. Ook al is het weer allemaal voorbij en ga je niet klussen!!
Wij blijven aan je denken!!

Nou ik ga er zo voor twee weken tussen uit. Lekker naar de caming.
Babykamer is zo goed als klaar, alleen ledikant wordt nog omgeruild, daar zat een beschadeging op en de montage onderdelen zaten er niet bij!!
Nu lekker vakantie vieren, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

tot over twee weken.

X Judith

Bedankt voor jullie reacties.

Fijne vakantie nog, Judith!

Ik vroeg me af wanneer Rossia weer terugkomt, ik heb haar wel gemist de afgelopen tijd. Het lijkt wel alsof iedereen weg is of het rustiger aandoet (net als ik natuurlijk, maar kon het weer niet laten om weer even te kijken!)

Ik ben alweer iets opgenknapt, maar het viel me vies tegen, die operatie. Deze week kan ik nog niet werken. Morgen en overmorgen weer een aantal onderzoeken in het ziekenhuis...

Hoe is het met de zwangeren? En Melanie? Ook al een tijdje niets van gehoord...

Liefs, Madootje

Ha Meiden,

Ook ik heb even niets van me laten horen.
Om 2 redenen, heel druk met mijn werk. Ben begonnen op een ander kantoor, wel van dezelfde bank.
En bij mij verder niet veel nieuws.
Alles gaat goed, gelukkig. Afgelopen maandag nog een echo gehad en deze was ook goed. Nu hoef ik niet meer iedere 2 weken te komen, maar over 4 weken weer een volgende afspraak.

Madootje, wat een vervelend nieuws!!!!
Hopelijk is alles snel weer achter de rug en is je gezondheid weer wat beter.
Dat is het belangrijkste. En dan misschien voorzichtig aan weer denken aan zwanger worden....

Marije, leuk zeg, de 20 weken echo gehad en kunnen zien wat het wordt.
Complimenten hoor, dat je het verborgen kunt houden voor je manneke, hopelijk houdt je het vol en verspreek je je niet.

Nou, ik ga snel weer verder.

Veel liefs aan iedereen !!

Hey lieve meiden,

Hier gaat alles weer zijn gangetje, morgen wordt de kleine van mijn zusje gedoopt snel he. Drukdruk dus. Maar wou ff wat laten horen hier.

Liefst,
Melanie

goedemorgen dames.

Ik heb me al een aantal keren versproken naar mijn vriend toe maar ik heb me ook een aantal keren expres versproken maar met het andere geslacht tjonge lastig iets vertellen zonder dat je het mag vertellen.Ik hoop dat jullie het snappen.

De baby kamer gaat heel langzaam de kamer is zacht geel er hangt een rolgordijntje er staat een wieg en een commode voor de rest moet ik alle baby spullen nog weer bij elkaar gaan zoeken. We hoeven eigelijk niets nieuws aan te schaffen want ik heb alles van mijn zoontje destijds bewaard en het is ook nog unisex. de kleertjes heb ik al uitgezocht en staan al bij de wasmachine klaar om gewassen te worden en dan kan dat in elk geval al in de kast. als er iets aangeschaft moet worden dan zullen het niet meer dan een paar kleine dingetjes zijn zoals bijvoorbeeld een paar spuugdoekjes ofzo.

Ik heb ook een thema bedacht voor de slaapkamer bij mijn zoontje was het winnie de phoo en nu wil ik graag een woezel en pip thema doen. Er zijn een heleboel leuke dingen van woezel en pip om de slaapkamer mooi mee te maken en ook niet te duur om als kraamkado te vragen. hele leuke site van woezel en pip moet je maar eens kijken. www.woezelenpip.nl

Nou lekker ego berichtje weer......

dames kom op hier he houd moed !!!!! ook jullie krijgen het baby geluk !!!!

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan