***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

dag dames!

lang niks van me laten horen, sorry. Denk dat ik even helemaal nergens mee bezig wilde zijn, even echt totaal ontspannen.
Heeft wel geholpen gelukkig. Heb m'n 2e week verlof er nu op zitten en heb m'n werk goed van me af kunnen zetten.
Merk dat het me goed doet.
Heb nog wel makkelijk harde buiken maar lang niet meer zo erg als een paar weken geleden.
Het is hier op 't forum sowiso heel erg rustig zeg.
Vakantiegangers en ik denk dat de nog niet zwangeren ook af en toe even wat afstand willen nemen, totaal begrijpelijk.

Melanie alweer tante geworden, gefeliciteerd. Vandaag wordt ze gedoopt toch?! Snel hoor. Hoe is het verder met je?! Weer vol goede moed toe aan de volgende ronde?
Hou vol hoor meid!!
Madootje, goed te horen dat je operatie goed is gegaan. Ik begrijp heel goed dat je hier niet meer vaak zult zijn nou het zwanger worden even uitgesteld moet worden. Maar...ik hoop dat je ons wel op de hoogte houdt over hoe het met je gaat. Weet dat we wel aan je denken. Dikke kus!!
Marije, de 20wkn echo alweer gehad, gaat snel hè de tijd?! Wat lijkt me dat vreselijk moeilijk om te weten wat t is maar er niet over kunnen praten met je partner. Juist samen dat intieme geheimpje delen vinden wij nou zo leuk. Maar ieder z'n eigen keuze. Hoop voor je dat je 't voor je kunt houden.
Judith, bij jou begint 't ook al op te schieten joh! En nu lekker de laatste vakantie met z'n 2tjes! Geniet er maar van!!!
Rossia, ben benieuwd hoe het met je gaat. Volgens mij moet je toch een dezer dagen weer een keer terug zijn van vakantie?!
En Go, wat een supergoed nieuws zeg!! Heerlijk dat het zo voorspoedig gaat tot nu toe! Lekker van genieten! Willen jullie straks weten wat 't is?

Nou, zoals ik al zei gaat 't hier ietsje beter. Alles is klaar, dus in principe mag die kleine komen. Al heb ik natuurlijk graag dat ze nog minimaal een weekje blijft zitten. De vk zei gisteren ook, als je de 34 wkn maar haalt dan gaan ze 't ook niet meer tegenhouden. Nou, en das volgende week al.......het komt nu wel heeeeeel dichtbij.
Krijg ook steeds meer zin om m'n meisje te zien en vast te kunnen houden.
Al is 't zwanger zijn ook nog steeds leuk hoor. Al begin ik wel echt te merken dat het nu zwaarder wordt. M'n buik is nu echt giga en dat merk je. Slapen gaat iets minder soepel, vaker naar de wc, veel brandend maagzuur, lichtelijk pijn in m'n rug, bandenpijn etc etc. Hoort d'r allemaal bij en ik neem 't dan ook maar voor lief.
Tussen mij en m'n vriend gaat 't ook wat beter. Nog steeds geen sex gehad, maar dat vind ik ook absoluut niet 't belangrijkste. Misschien vanavond?!
We hebben vorige week dinsdag ons kindje erkent of had ik dat al verteld? Nog een dingetje trouwens, ik vergeet alles! Erg ongemakkelijk!!
A.s. dinsdag heb ik de intake van de kraamzorg. Ben benieuwd.
Gisteren dus bij de vk geweest en ons kindje groeit iig goed, is volledig ingedaald en zit al met 't koppie vast in m'n bekken.
Ze hield een pop van een babietje op m'n buik om te laten zien hoe het nu ligt, dat is toch wel heel onwerkelijk hoor.
Wat trouwens wel heel leuk is is dat die kleine nu ook op m'n vriend reageert, ze herkent z'n stem echt duidelijk. Zo grappig soms.

Nou, lieverds, hou je taai allemaal, ik denk wel veel aan jullie hoor!
Dikke knuf van ons

Dat bedoel ik nou, vergeetachtig! Suus ons opperkippie vergeet ik zomaar!!
Shame on me!!!

Hoe is het met je??!?!?!?!
Heb je je er weer een beetje bij neer kunnen leggen dat je ook weer voor een volgende ronde moet?
Heeft je vriend die spermatest nog gedaan?

Nou, tot vlug, liefs Prinses

goedemorgen!

zo daar ben ik weer even!
moet eerlijk bekennen dat het erg goed voelt om niet meer elke dag te gaan loeren hier..
zo denken er volgens mij wel meer over!hihi..erg rustig!
hier gaat alles goed! klus periode is na vanavond denk ik weer klaar!
hebben weer goed ons best gedaan. al zeg ik t zelf! haha
denk dat mijn nod rond 21 september is.
de spermatest ligt nog in de kast... zijn er allebei nog niet echt klaar voor denk ik.
wachten dus deze ronde weer ff af.

prinses! wauw wat gaat de tijd ongelooflijk hard zeg!!
lekker alles klaar nu,dus ze kan nu komen in prncipe..blijf nog maar ff lekker zitten prinsesje!! en je vriend heeft haar erkend! super! en bijna geen ruzie's meer!
is hij nu al meer aan t idee gewend? en rustig aan blijven doen he??
ben vast niet de enige die dat zegt!hihi..

hoe gaat het met de rest?
rossia?ben je al een keer weer terug uit spanje?je hebt er nu wel lang genoeg gezeten hoor! hihi..poepiebruin zeker!!!!
en bijna naar de gyn? 11 sept?weet t zo ff niet meer...wel bijna iig..
spannend!!

nou ga weer stoppen!
toedels! xxx

Hey Meiden,

Ik ben er weer hoor. Hebben jullie me gemist?? Hihi

Suus, lieverd, weer ongesteld geworden. Dat hadden we niet afgesproken he. Hoe gaat het nou? Weer in een nieuwe sexytime periode.... Blijft toch onmogelijk he. Waarom bij de 1 wel zo snel en bij de ander niet... Spermatest nog in de kast dus. Je moet hem ook pas doen als je er echt helemaal klaar voor bent. Anders schiet het niet op. Denk aan je hoor.

Madootje, kippevel heb ik bij je. Wat heb je het even voor je kiezen gekregen zeg. Een operatie zelf al achter de rug. Kan me voorstellen dat je nu alleen even met je gezondheid bezig bent en je zwangerschapswens even laat rusten hoe moeilijk ook. Je moet gauw weer sterk worden. Ik denk heel veel aan je. Ik vind je zo dapper! Dikke kus voor jou.

Prinses, echt met verlof  nu. Jeetje wat schiet het op zeg. En het kindje is ook erkent. Het komt nu echt dichtbij. En dat sexen dat komt vast wel weer. Nemen jullie nu maar even goed de tijd voor elkaar. Straks met het kindje hebben jullie minder tijd voor elkaar. En blijven praten hoor! Het komt helemaal goed.

Melanie, gefeliciteerd met je zusje en je nieuwe nichtje!

Voor de rest van de meiden, hoi!!!!

Met mij is alles prima. Ben ook weer gewoon ongesteld geworden. Had nog stille hoop dat het gesprek met de gyn straks niet nodig zou zijn,maar toch helaas. Volgende week maandag hebben we de afspraak.  De 15de dus. We hebben een enorme vragenlijst gekregen die we moeten invullen. Wordt toch wel spannend! En rossiaman is gestopt met roken! Dus de zaadjes worden hopelijk snel beter.

Vakantie was heerlijk, te kort en ben inderdaad poepiebruin! Leven is goed in Spanje!

XX

Rossia, gezellig dat je er weer bent, meid! Oei, ik ben jaloers op je tan, want hier is het echt weer een prutzomer geweest. OK, vandaag ziet het er weer wat vrolijker uit, maar ik loop nog steeds met mijn regenjas te zeulen just in case...

Ik ben weer aan het werk, het gaat stukken beter. Maar dit weekend was het wel een dieptepunt om sexytime te hebben met condoom. Ik heb nog het gevoel dat alles op zijn kop staat. De diagnose van de goedaardige tumor in mijn hals is nu bevestigd. Het nare is dat ik niet alleen links er eentje heb, maar ook een kleine rechts. Over 6 a 8 weken krijg ik waarschijnlijk een operatie. Maar ik ben wel dankbaar dat het goedaardig is!!

liefs, Madootje

och jee madootje toch! aan allebei de kanten?
worden ze allebei verwijderd,of laten ze ze zitten en in de gaten houden..
sterkte en succes met alles!!!!!!

rossia welkom terug!!!fijne vakantie gehad dus! had ook niet anders verwacht!
en dus ook weer ongie geworden... stiekum hou je toch steeds een beetje hoop he?
ben benieuwd wat ze volgende week allemaal gaan zeggen/doen.. ook jij sterkte en succes!!

hier sinds gisterochtend temp weer omhoog 37,3 dus het ellendige wachten is weer begonnen...word dus weer een cyclus van 33 dgn...of nie natuurlijk!!!haha
heb gelukkig veel andere dingen aan mijn hoofd.....leuke dingen!!
we krijgen een hond!!!! joehoeeee zo leuk he?
doe het via een adoptie uit roemenie. (bridget maasland doet daar ook zoiets)
ik doe het via www.dogsadoptionsnederland.nl
hond (scafi) is nu ongeveer 5 mnd en zit daar op het moment nog.
krijgen eerst nog intake gesprekken en kijken of we wel geschikt zijn.
je krijgt dus nie zomaar een hond. kijk maar is op de site.
en dan kijken bij pups. wij hebben scafi uitgekozen!!

nou ga weer stoppen...beste vriendin gaat vrijdag trouwen,dus moet nog ff wat foto's van vrijgezellenfeest inplakken.

monatoetje hoe is ie met jou? lang niks gehoord!

en go hoe gaat het met de zwangerschap?kun je er al een beetje van genieten?
en met de rest alles oke?

xxxxxx

Goedesmorgus!!

Madootje wat balen joh, dubbel eigenlijk, want ook goed nieuws. Sterkte d'r mee!! Hoop dat 't allemaal zal meevallen en dat je gauw weer lekker aan de klus "zonder"  kunt!!

Rossia, welcome back! Jammer dat je toch ongi bent geworden. Zou toch verdomd mooi zijn geweest, maar helaas. Nog een paar daagjes dan gaat voor jullie de molen draaien, spannend hoor. Goede zaak dat Rossia-man is gestopt met roken. Dat moet wel veel schelen!! Ik duim voor jullie, hou je taai meid! Fijn dat je d'r weer bij bent!

Suus, wat een poepie jullie toekomstige hondje!! Absoluut de leukste, goede keuze! Al een beetje bekend wanneer hij naar jullie toe zal komen?! Vind het heel goed van jullie om het op deze manier te doen. Zo heeft zo'n hondje toch een mooie toekomst.
Kunnen jullie alvast een beetje oefenen met het zorgen voor!

Hoe is het met de rest van de meiden? Go al lekker aan 't genieten? Melanie, hoe was de doop? Monatoetje?
We moeten eigenlijk het NOD lijstje weer ff uppen, want ben echt totaal kwijt wanneer wie of wat.

Hier alles oke. Heb wel vanaf zondag weer meer last van harde buiken/voorweeën maar het zet niet door. Erg vermoeiend. Kan bijna niets meer ondernemen of ik moet de consequenties ervan aanvaarden door weer uren plat te liggen.
Maar ja. Vanaf zondag is het gelukkig oké als het kindje komt. Al kan ze liever nog een weekje of 3 blijven zitten.
Een hele goede vriendin van me smste me gisteren dat ze gokt op 9 oktober, dat het een meisje wordt en dat het Julia gaat heten. Grappig al die voorspellingen.
Suus, jij zei 14 oktober he?! Wat ook heel grappig is, zijn de voorspellingen over wat 't zal zijn. In 't begin zei het meerendeel een meisje, maar nu nagenoeg iedereen een jongen. Ik draag m'n buik heel erg naar voren en ben op m'n borsten na heel weinig aangekomen. Ik denk dat dat de reden is dat men nu denkt dat 't een knul is. Haha, we zullen ze eens verassen met ons grietje!!
Komt toch allemaal maar wat eng dichtbij.
De kraamzorg is afgelopen dinsdag hier geweest voor een intake. Kon ik eindelijk iemand de babykamer vol trots laten zien!!
Alles is goedgekeurd (op 1 kruik na), dus we zijn d'r klaar voor. (hmmm, alhoewel......iiiiiiihhhhh)

Nou lieve meiden,
dikke kus van ons!

Hey meiden,

suus waneer heb jij je nod? ik aankomende dinsdag spannend he
ff snel een bericht in   de pauze

Terug
Bovenaan