Hey girls,
ff weer een update van mijn kant. Je ziet 't al, vroeg wakker, weer slecht geslapen.
Maar....nog geen prinsesje.
Gisterenavond overduidelijk de slijmprop verloren en daarna veel krampjes en voorweeën gehad.
Vanmorgen ook nog wat krampjes en harde buiken maar 't zet nog steeds niet door.
Ik heb nu zelf ook echt het gevoel dat het niet lang meer gaat duren, ik gok zelf dat ze er voor maandag wel zal zijn. Hoop niet dat ik door dit hardop (nou ja typend) te zeggen de goden verzoek.
Had iets nog niet verteld, ben gisterenochtend ook naar een acupuncturist geweest, onder 't mom, baat 't niet schaadt 't niet. (om de bevalling op gang te brengen)
Vond 't vies tegenvallen hoor. Had zoiets nog nooit gedaan, dacht ach alleen een paar kleine prikjes. Dat is ook zo, maar 't voelt toch behoorlijk gemeen alsof je in zenuwbanen zit.
Ga 't dus ook niet nog een keer doen. Heb wel een afspr gemaakt voor vrijdag, maar die ga ik afzeggen.
En tsja, dat ik nou gisteren die slijmprop ben verloren dat zegt ook niks, kan ook nog door dat strippen komen.
Hoe dan ook zegt dat weer niet veel, het zegt hooguit dat 't einde van m'n zwangerschap in zicht is, maar ja, dat wist ik ook al. Kan nu nog 2 wkn duren zeg maar.
Hoe is het hier verder, Ros, je ei al gevonden?
Oh ja, voordat ik vergeet te vragen, wie weet hoe madootje in 't echie ook alweer heet. Heb nl. meerdere mensen op m'n hyves staan van hier, maar natuurlijk onder andere namen. Dus weet nou niet of zij er ook bij is, snappie?!
Hoop ook dat ze gauw wat van zich laat horen, want we maken ons overduidelijk zorgen.
Nou chicks, lief dat jullie zo met me meeleven!
Ik hou jullie op de hoogte!!!
Dikke kus van ons