***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hallo meiden,

Ja ons geluk zal zeker nog wel komen ja.....

Princes spannend hoor!!!!! kijk nu wel een aantal keer per dag om te kijken hoe het met jou verloopt. Ik wil je ook heel veel geluk wensen en hopen dat je princesje heel snel komt. Benieuwd hoe je haar gaat noemen....

Liefst Melanie

Goedemorgen meiden.

helaas....nog geen mini-prinsesje. Een hoop krampjes gisterenavond maar vannacht heerlijk geslapen. Das dan wel weer lekker.
Nu veel harde buiken, maar ja.....ik wil meer!
Ben d'r dus wel een beetje bang voor dat dit niet geholpen heeft.
Het wordt dus weer afwachten, de 24 uur zijn ook nog niet voorbij en hoe dan ook kan 't ineens ieder moment beginnen.

Beeldmuis, fijn dat je je echt beter voelt. Zou als ik jou was ook nog wel even aan de medicijnen blijven, kun je weer even echt tot rust komen en op krachten. Bekijk het gewoon per dag of week joh.

Rossia, tsja, ik zou ook zeker die ovu-testen gebruiken. Dan heb je er tenminste écht alles aan gedaan wat je kunt doen, toch?! Wanneer verwacht je je ei?

Suus, hoe is het met jou? Hoe voel je je? En hoe is het met Scafy? Is hij al wat gewend aan jullie en z'n nieuwe omgeving? Is hij aanhankelijk of nog niet zo?

MADOOTJE, WHERE ARE YOU??!?!?!?!?!?!

Nou meiden, ik heb 't beloofd, ik hou jullie op de hoogte, maar als 't echt begint weet ik niet of ik nog zin heb om te gaan zitten typen. Hoe dan ook, ik sms Suus zsm als prinsesje er is. Suus zal 't dan hier wel melden.

Bedankt voor 't duimen, ga nog ff door willen jullie?!
Liefs van ons

Zo, ik kwam even buurten om te kijken hoe het met prinses en prinsesje is, maar nog steeds geen spannend nieuws dus! Maar net wat je zegt de 24 uur zijn nog niet voorbij en misschien zit je nu wel te puffen nu ik dit schrijf hihi!

Beeldmuis, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat die medicijnen echt werken. En als het geen kwaad kan voor je kindje dan zou ik het inderdaad nog even gebruiken totdat je er echt weer bovenop bent!

Suusl!!! Hoe is het bij jou? NODtje komt eraan? Spanningen, voorgevoelen?? Was je aan het tempen eigenlijk?

Prinses, ik verwacht mijn ei morgen, overmorgen en uiterlijk vrijdag! De marathon is weer begonnen dus! Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke zoen!

PS: Heeft iemand Madootje op haar hyves staan? Ik ben ook zo benieuwd hoe het met haar gaat...

nog geen sms hier van prinses!
word nu wel spannend he? denk dat ze vanavond geboren gaat worden!

hey rossia, madootje heeft volgens mij geen hyves...
ben ook wel een beetje bezorgt aan t worden..

Hey girls,

ff weer een update van mijn kant. Je ziet 't al, vroeg wakker, weer slecht geslapen.
Maar....nog geen prinsesje.
Gisterenavond overduidelijk de slijmprop verloren en daarna veel krampjes en voorweeën gehad.
Vanmorgen ook nog wat krampjes en harde buiken maar 't zet nog steeds niet door.
Ik heb nu zelf ook echt het gevoel dat het niet lang meer gaat duren, ik gok zelf dat ze er voor maandag wel zal zijn. Hoop niet dat ik door dit hardop (nou ja typend) te zeggen de goden verzoek.

Had  iets nog niet verteld, ben gisterenochtend ook naar een acupuncturist geweest, onder 't mom, baat 't niet schaadt 't niet. (om de bevalling op gang te brengen)
Vond 't vies tegenvallen hoor. Had zoiets nog nooit gedaan, dacht ach alleen een paar kleine prikjes. Dat is ook zo, maar 't voelt toch behoorlijk gemeen alsof je in zenuwbanen zit.
Ga 't dus ook niet nog een keer doen. Heb wel een afspr gemaakt voor vrijdag, maar die ga ik afzeggen.
En tsja, dat ik nou gisteren die slijmprop ben verloren dat zegt ook niks, kan ook nog door dat strippen komen.
Hoe dan ook zegt dat weer niet veel, het zegt hooguit dat 't einde van m'n zwangerschap in zicht is, maar ja, dat wist ik ook al. Kan nu nog 2 wkn duren zeg maar.

Hoe is het hier verder, Ros, je ei al gevonden?
Oh ja, voordat ik vergeet te vragen, wie weet hoe madootje in 't echie ook alweer heet. Heb nl. meerdere mensen op m'n hyves staan van hier, maar natuurlijk onder andere namen. Dus weet nou niet of zij er ook bij  is, snappie?!
Hoop ook dat ze gauw wat van zich laat horen, want we maken ons overduidelijk zorgen.
Nou chicks, lief dat jullie zo met me meeleven!
Ik hou jullie op de hoogte!!!

Dikke kus van ons

hoi hoi

Ik gooi ff de aandacht naar jou uit prinses :p. Bij mijn zoontje heb ik op de 31e de slijmprop verloren en jordy is geboren in de nacht van 2 op 3 januari om 2 min over 4 en eeuuhhh in de nacht van 1 op 2 januari waren me vliezen gebroken pas s avonds tegen een uur of 9 had ik regelmatig weeen de hele dag wat gerommel.
heb je een beetje een idee... naja wie weet lig je nu gewoon te bevallen :p

prinses!!!! kom op he!   zal nu toch wel bijna moeten gebeuren he?\

nog geen sms gehad!

Terug
Bovenaan