***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

hey hallo dames

^&%^&$#%$ van de duivels !!!

EEn Meisje wat leuk !!! gefeliciteerd   echt super !

ennnuuuu princess waarom niet lekker veel sexen ????!!! in de sperma van de man zit een stofje die de weeen kan op wekken en als je als vrouw klaar komt trekt je baarmoeder samen waardoor het net een aanzetje kan zijn voor het beginnen van de ween. Dit is geen baker praatje ! het werkt alleen wel zo alleen als het vlies week genoeg is en als je dus al bijna moet bevallen. VEEL PLEZIER hihihihihii..........

Met mij gaat het al een stukje beter. mijn medicijnen beginnen te werken waardoor ik al weer een stuk rustiger ben en het ook weer trek om alleen te zijn met mijn zoontje.
Voor de rest moet ik het nog wel een beetje een plekje geven allemaal er gebeurd ook zo veel met en om je heen als je zwanger bent. maar het zonnetje begint hier in elk geval langzaam weer te schijnen.....

Veel liefs Marije

goedemorgen!

hier een hele trotse hondenbezitster!
donderdagavond hebben we hem opgehaald.
nog erg bang voor alles natuurlijk,maar dat gaat nu elke dag beter!
het is zo'n ontzettende knuffel!! heb leuke foto's op mijn hyves staan!
ben helemaal verliefd!

melanie wat @#$# dat je weer ongie bent geworden zeg!
maar kop op he? onze tijd komt echt wel!heb er het volste vertrouwen in hoor!

GO!! wauwie!! weer een chickie erbij! super hoor!

marije, wat een verhaal zeg! maar goed dat de medicijnen nu aanslaan.
want dat klonk niet echt gezellig allemaal! nou rustig aan he?

madootje... maak me (net als de anderen) een beetje zorgen om je!

prinses morgen is het 14 oktober! hihi... had ik voorspelt he?
hoe voel je je? al wat aan t rommelen ofzo?
ohhhhh lijkt me zo spannend he?

en rossia hoe gaat ie? jij moet nog een lang eind wachten voor uitslagen pffff...
trekken jij en manlief het een beetje?

nou hier gaat alles rustig.. denk dat er zich weer een ongie aan t voorbereiden is..
3 dikke pukkels op een rij op mijn kin... slecht teken.
we wachten af! verder geen pijntjes! das dan wel weer fijn!

nou ga hond uitlaten! hihi...

x

Goejesmorgus!!!

Suus, wat een plaatje! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent met je hondenkindje!
Lekker van genieten hoor!

Rossia, hoe is 't met je?! Denk aan je hoor!

Madootje?!?!?!?! Laat ajb eens wat van je horen! We zijn benieuwd hoe het met je gaat!

Marije, fijn dat je je al iets beter voelt.

Nou, Suus.....vandaag is het de 14e! Vannacht superslecht geslapen, veel buikpijn/harde buiken, misselijk, brandend maagzuur, diarree, druk getrappel van prinsesje. Kortom, onrustig, maar nog geen teken van de komst van ons meisje.
Vanmiddag om 14.40 uur heb ik die afspr bij de vk. Hopelijk gaat ze dan proberen te strippen en zal dat het doen laten beginnen. Als dat zo is moet je geloof ik binnen 24 uur weeën krijgen. Maar het is dus niet zeker dat het wat uithaalt.
Afwachten, maar ik hou jullie op de hoogte!
Het is wel spannend hoor, het kan nu echt niet meer lang gaan duren.

Nou, tot gauw weer!
X prinses

Hey prinses,

Het doet me goed om te horen dat met jou alles goedgaat. Hopelijk zet het snel door en is ons eerst babytje van ons clubje geboren.

We zijn nu nog met zijn viertjes over he die nog niet zwanger zijn,
Boh snap er geen bal meer van......waarom wil het ons niet lukken.

Nu werk ik veel (ben er niet zoveel meer mee bezig)denk ik zelf en het wil nog
allemaal niet lukken.

Maar erfin ff verder Suus leuk een klein hondje schattig zeg.

Misschien in de toekomst elkaar aanmelden op msn meiden?

Groetjes,

Liefst Melanie

Hey Meiden,

Suus, wat heb je een prachtige hondekind! Je foto's zijn echt geweldig, maar wat is hij groot. Ik dacht dat je een klein hondekindje kreeg... Nod nadert ook. Spannende tijden. Heb je nog over de test gesproken?

Prinses, kriebelt dus behoorlijk he bij je! En dan vanmiddag naar de VK. Ik ben blij dat je het strippen even hebt uitgelegd, want je hoort het wel vaak, maar wist nooit wat het precies betekende!

Go! Een meisje! WOEHOE!! Goed om te horen dat het zo goed gaat!

Marije, jeetje wat een verhaal zeg! Rustig aan hoor. Denk om jezelf en wat goed dat je even hulp hebt gezocht!

Madootje! Laat je snel weer wat van je horen?? Ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat!

Hier gaat alles goed. We zijn weer een nieuwe marathon begonnen en doe ook even de ovulatietesten deze maand. Wil geen kans meer missen nu! Verder weinig te melden. Gaat goed momenteel. Ik heb  goede zin en ben weer vol vertrouwen. Vlak voordat we de uitslagen krijgen gaan we nog even heerlijk uitwaaien op Terschelling!  Daar heb ik echt enorme zin in!

Zo meiden, ik ben weer bij en jullie ook!
Dikke zoen!
Rossia

ooohhh prinses! word nu spannend hoor! zal t de 14e worden?
denk nu toch eerder de 15e!

melanie ik doe niet aan msn'en. krijg er teveel virussen door.

nou verder geen nieuws..

wou ff kijken hoe t met prinses is!

Hoi meiden,

nou toch echt even een ego-berichtje van mij, veel meer kan ik nu ff niet opbrengen.
Ben net terug van de vk. Ze heeft me kunnen strippen, want had 1 cm ontsluiting, net voldoende dus om erbij te kunnen.
Het was niet fijn maar pijnlijk ook zeker niet.
Nu heb ik echt zo'n zeurend menstru-kramp-achtig gevoel en steeds harde buiken.
Het is niet gezegd dat het iets gaat doen, ik kan de komende uren vooral meer harde buiken krijgen en ook echte weeën, maar deze doen pas echt iets als ze langer dan een uur regelmatig aanhouden. Hoe dan ook moet het dus binnen nu en 24 uur gebeuren als het ff kan.
Afwachten dus!

Hoop dat jullie voor me gaan duimen dat m'n prinsesje zich gauw laat zien!

Dikke knuf van ons

Ps: ze schatte die kleine nu al op 7 pond, was 2 wkn geleden nog 3150 gr. Ze groeit dus goed!

hoi hoi

wat word er in eens weer veel geschreven eindelijk leesvoer.

@melanie kop op hoor ik weet zeker dat jullie babygeluk ook komt !!!!!

@ suus hoe gaat het nu met je hondje zijn jullie al een beetje aan elkaar gewent ?

@rossia Succes met de ovu testen ik heb ze nooit gebruikt dus geen idee maar wat ik  
                         hier een beetje begrepen heb is het best wel een gedonder maar alles voor jullie
                        babygeluk. Veel plezier alvast op terschelling heerlijk uitwaaien !!

@prinses Heel spannend hoor ik wil ook wel een gokje wagen ik denk dat jullie
                            prinsesje in de nacht van woensdag op donderdag geboren word aan het
                            begin van de nacht dus op 16 oktober :p :p

Nou nog ff over mezelf :p

hier gaat het wel weer zijn gangetje ik probeer mijn gedachten te verzetten door me huis een grote schoonmaak te gaan geven. doe ik meteen wat aan vroege nesteldrang en alles is dan straks mooi schoon en aan kant voor dat de kraamverzorgster komt. ik voel me in elk geval weer lekker maar blijf voorlopig voor de zekerheid nog even aan de medicijnen beter iets langer dan te kort en weer opnieuw moeten beginnen en ze zijn ook nog eens volkomen onschadelijk voor de kleine dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

nou dat was hem ff

Als je je kleine in je armen hebt wel ff een berichtje tikken hoor prinses :p

Terug
Bovenaan