A
Anoniem
Guest
Goodmorning meiden,
nou zijn jullie inmiddels experts in 't wachten........nou, respect, want bah....dit vind ik niks hoor.
Het wil maar niet doorzetten lijkt wel.
Ik blijf wat krampjes en harde buiken houden maar that's it, verder gebeurt er niks meer.
Heb voor vanavond mooi weer een reservering gemaakt voor een heerlijke grote rijsttafel bij de beste indonesiër hier in de stad. Wie weet kan ik die kleine er met wat flinke kruidige dingen uitvlammen?! Haha!
Vind nog steeds dat ik niet mag klagen, ik bedoel, voor ons prinsesje is het alleen maar goed als ze nog even blijft zitten.
Maar....ik zit nu natuurlijk al bijna 8 wkn thuis en heb straks nog maar eventjes om echt flink van d'r te genieten (als ze overtijd zou komen). Ik kan geen wk extra verlof meer opnemen, zit echt t/m maart helemaal volgepland op m'n werk.
Verder is 't nu gewoon saai. Ik kan en durf niet zoveel meer. De stad in vind ik te link, stel dat m'n vliezen breken.....de enige broek die nu nog lekker zit is een witte....niet echt handig dan.
En al m'n vrienden werken natuurlijk gewoon dus veel visite zit er ook niet in.
Hmmmmm, kortom, ik hoop dat ze gauw komt. Wordt ook duur zo iedere week uit eten! Hihi!!
Hoe is het verder hier?! Vind 't zo lief en gaaf dat jullie zo met me meeleven!
Raar idee he, dat er straks gewoon een mini-glitterchickie geboren wordt?!
Kan me m'n positieve test nog als de dag van gisteren herinneren.
En zelfs de spanning daarvoor nog.
Het is me trouwens opgevallen dat er elders op 't forum steeds meer zwangeren zijn die pas later zwanger raken. Kan ook gewoon zijn dat 't zo lijkt, maar om zwanger te raken na een jaar is echt niet raar begrijp ik hier uit.
Ik hou dus hoop voor jullie hoor!!
Suus, hoe voel je je?! Jouw nod komt er aan toch, even uit m'n hoofd, morgen?!
Moeten ons nod-lijstje eigenlijk weer even uppen, zal ik zo doen.
Nou lieve meiden, ik hou jullie echt op de hoogte hoor!
(prinsesje heeft weer de hik)
Liefs van ons
nou zijn jullie inmiddels experts in 't wachten........nou, respect, want bah....dit vind ik niks hoor.
Het wil maar niet doorzetten lijkt wel.
Ik blijf wat krampjes en harde buiken houden maar that's it, verder gebeurt er niks meer.
Heb voor vanavond mooi weer een reservering gemaakt voor een heerlijke grote rijsttafel bij de beste indonesiër hier in de stad. Wie weet kan ik die kleine er met wat flinke kruidige dingen uitvlammen?! Haha!
Vind nog steeds dat ik niet mag klagen, ik bedoel, voor ons prinsesje is het alleen maar goed als ze nog even blijft zitten.
Maar....ik zit nu natuurlijk al bijna 8 wkn thuis en heb straks nog maar eventjes om echt flink van d'r te genieten (als ze overtijd zou komen). Ik kan geen wk extra verlof meer opnemen, zit echt t/m maart helemaal volgepland op m'n werk.
Verder is 't nu gewoon saai. Ik kan en durf niet zoveel meer. De stad in vind ik te link, stel dat m'n vliezen breken.....de enige broek die nu nog lekker zit is een witte....niet echt handig dan.
En al m'n vrienden werken natuurlijk gewoon dus veel visite zit er ook niet in.
Hmmmmm, kortom, ik hoop dat ze gauw komt. Wordt ook duur zo iedere week uit eten! Hihi!!
Hoe is het verder hier?! Vind 't zo lief en gaaf dat jullie zo met me meeleven!
Raar idee he, dat er straks gewoon een mini-glitterchickie geboren wordt?!
Kan me m'n positieve test nog als de dag van gisteren herinneren.
En zelfs de spanning daarvoor nog.
Het is me trouwens opgevallen dat er elders op 't forum steeds meer zwangeren zijn die pas later zwanger raken. Kan ook gewoon zijn dat 't zo lijkt, maar om zwanger te raken na een jaar is echt niet raar begrijp ik hier uit.
Ik hou dus hoop voor jullie hoor!!
Suus, hoe voel je je?! Jouw nod komt er aan toch, even uit m'n hoofd, morgen?!
Moeten ons nod-lijstje eigenlijk weer even uppen, zal ik zo doen.
Nou lieve meiden, ik hou jullie echt op de hoogte hoor!
(prinsesje heeft weer de hik)
Liefs van ons