***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Goodmorning meiden,

nou zijn jullie inmiddels experts in 't wachten........nou, respect, want bah....dit vind ik niks hoor.
Het wil maar niet doorzetten lijkt wel.
Ik blijf wat krampjes en harde buiken houden maar that's it, verder gebeurt er niks meer.
Heb voor vanavond mooi weer een reservering gemaakt voor een heerlijke grote rijsttafel bij de beste indonesiër hier in de stad. Wie weet kan ik die kleine er met wat flinke kruidige dingen uitvlammen?! Haha!
Vind nog steeds dat ik niet mag klagen, ik bedoel, voor ons prinsesje is het alleen maar goed als ze nog even blijft zitten.
Maar....ik zit nu natuurlijk al bijna 8 wkn thuis en heb straks nog maar eventjes om echt flink van d'r te genieten (als ze overtijd zou komen). Ik kan geen wk extra verlof meer opnemen, zit echt t/m maart helemaal volgepland op m'n werk.
Verder is 't nu gewoon saai. Ik kan en durf niet zoveel meer. De stad in vind ik te link, stel dat m'n vliezen breken.....de enige broek die nu nog lekker zit is een witte....niet echt handig dan.
En al m'n vrienden werken natuurlijk gewoon dus veel visite zit er ook niet in.
Hmmmmm, kortom, ik hoop dat ze gauw komt. Wordt ook duur zo iedere week uit eten! Hihi!!

Hoe is het verder hier?! Vind 't zo lief en gaaf dat jullie zo met me meeleven!
Raar idee he, dat er straks gewoon een mini-glitterchickie geboren wordt?!
Kan me m'n positieve test nog als de dag van gisteren herinneren.
En zelfs de spanning daarvoor nog.
Het is me trouwens opgevallen dat er elders op 't forum steeds meer zwangeren zijn die pas later zwanger raken. Kan ook gewoon zijn dat 't zo lijkt, maar om zwanger te raken na een jaar is echt niet raar begrijp ik hier uit.
Ik hou dus hoop voor jullie hoor!!
Suus, hoe voel je je?! Jouw nod komt er aan toch, even uit m'n hoofd, morgen?!
Moeten ons nod-lijstje eigenlijk weer even uppen, zal ik zo doen.
Nou lieve meiden, ik hou jullie echt op de hoogte hoor!
(prinsesje heeft weer de hik)

Liefs van ons

NOD's!!!
Suus                            18-10           11e ronde       1e kindje

Melanie                  07-11           11e ronde        1e kindje
Rossia                        02-11         11e ronde         1e kindje  

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009    van een meisje!!  
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

Prinses, sex schijnt ook de weeen op te kunnen wekken! Misschien moet je dat eens proberen of lukt dat niet echt? Hoe is het nu tussen jullie eigenlijk??
Nou ik leef wel met je mee hoor. Kom een paar keer per dag nu even kijken hoe het met je gaat. En eigenlijk wacht ik op het bericht van Suus dat je gesmst hebt. Ben ook zo nieuwschierig naar haar naam! Ik weet niet of je dat hier al een keer verklapt had?

Suus, over jou gesproken hoe gaat het met je? Al nieuws, want volgens mij is het vandaag je nod! Ik hoop op positief nieuws hoor!

En even over mezelf. Eitje gevonden vandaag dus we gaan dit weekend een baby maken. Nod klopt dan precies met 2 november.

prinses! jaaaa sexen schijnt te helpen! maar of je daar nu nog zin in hebt weet ik niet..hihi.. wachten duurt lang he?

hier nog niks aan t handje ,morgen of zondag nod, voel me perfect! geen buikpijntjes helemaal niks,toch zegt mijn gevoel dat het weer niet raak is..
hopen dat mijn gevoel ongelijk heeft!

rossia flink aan de klus dus! hopen dat er een zaadje de goede weg gaat vinden!

xx

Suus, ik pas hem wel even aan. Volgens mij is het ook de 10e ronde voor Melanie. Ik meen mij te herinneren dat ik voor liep op jullie.
Trouwens suus, ik duim met je mee dat je gevoel het niet juist heeft....

NOD's!!!
Suus                            18-10           10e ronde       1e kindje
Melanie                  07-11           10e ronde        1e kindje
Rossia                        02-11         11e ronde         1e kindje  

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009    van een meisje!!  
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

haai!

hier nog steeds geen sms van prinses! word nu wel spannend hoor!!

nou ik kan nu naar ronde 11 gezet worden...

gisteravond had ik ineens een beetje bruinverlies.. had ik nog nooit gehad!
normaal direct alles in 1 keer! had dus nog een beetje hoop,maar vanmorgen temp. weer laag...dus helaas... maar het zet nog niet echt door. en heb ook helemaal geen krampen. zal vanmiddag ofzo wel komen... pffffff

volgende nod 16 nov.

Suus, GVD! Wat enorm klote. En tja als je temperatuur laag is dan voorspelt dat niet veel goeds.... Echt enorm balen. Een enorme dikke knuffel

Enne Suus, doe de test. Dan heb je duidelijkheid en weet je hoe je ervoor staat. Anders blijf je in de onzekerheid zitten. Misschien is er niets aan de hand en hoef je je geen zorgen te maken. Mocht er wel iets mis zijn dan kun je eens gaan denken aan vervolg stappen? Het is eng, ik weet het, maar is het niet fijn als je een beetje duidelijkheid hebt?

Prinses, meldplicht of smssen graag!!

Lfs Rossia

Terug
Bovenaan