***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Smorgus!!

hmmmm....ben d'r bang voor Suus. Voel me weer helemaal gewoon, dus kweenie......moet me denk ik maar gaan instellen op 't nog even rondlopen met dikke buik.
Heb vannacht uiteindelijk tot 2 uur wakker gelegen, heb een filmpje gekeken en toen keihard in janken uitgebarsten. Er knapte gewoon iets in me.
M'n vriend heeft nog wel gevraagd; wat is er, maar viel volgens mij tijdens m'n antwoord alweer in slaap.
Gelukkig stond hij  vanmorgen wel met open armen om me te knuffelen en te vragen wat er nou was.
Ik baal van mezelf, had me echt zo voorgenomen om 't de tijd te geven en 't oke te vinden dat ons prinsesje zelf bepaald wanneer ze komt. Maar het is denk ik gewoon de oververmoeidheid icm de hormonen....tsja en dan kun je je lol op.
Daar gingen natuurlijk de waterlanders weer. Gelukkig begrijpt m'n vriend het echt en is die heel lief voor me.
Wellicht is het juist de trick om me er volledig aan over te geven, maar das gewoon nog erg lastig.
Suus, je vroeg ook of ik niet binnen 24 uur had moeten bevallen na het verliezen van de slijmprop, maar dat is idd alleen als je vliezen zijn gebroken.
En daarnaast kan die slijmprop opnieuw ontstaan, dus vandaar dat dat ook niet alles zegt.
Wel ja, ik moet iig dinsdag weer naar de vk, dus hopelijk heb ik dan wel ietsje meer ontsluiting en kan ze opnieuw strippen.
Tenminste, ik dacht begrepen te hebben dat ze dat ook vaker kunnen doen, maar zeker weten doe ik dat niet. Weet iemand anders hier misschien meer van? Marije?
Lekker hoor Suus, dat je met Scafi kunt gaan wandelen. Een goede stimulans om wat vaker naar buiten te gaan en te bewegen, toch?! Behalve als 't koud of nat buiten is natuurlijk, maar ja, dat hoort d'r nou eenmaal ook bij.

Melanie, ik vind 't jammer dat je meteen de knuppel in 't hoenderhok gooit. We hebben absoluut niet gezegd dat je hier niet meer moet schrijven. Integendeel, maar probeer wel de voorgaande berichtjes goed te lezen, zodat je niemand per ongeluk voor 't hoofd stoot met vragen of opmerkingen, that's it. Het is enkel iets wat we duidelijk gemaakt wilden hebben om dus te voorkomen dat je onbewust/per ongeluk een ander zou kunnen kwetsen, snap je?! En nogmaals, dat geldt voor meerdere mensen, niet alleen voor jou. We moeten allemaal toch wel tegen zulke opbouwende kritiek kunnen, toch?!  

Hoe is het verder met de meiden?! We horen van veel meiden niks/weinig meer moet ik zeggen. Jammer!

Nou, ik ga me zo ff lekker douchen en dan maar weer zien wat deze dag gaat brengen.......zucht. Wat klinkt dat lekker melodramatisch he?!

Liefs, prinses

Hoi meiden,

Sorrie ik kijk alleen hierna Madootje             08-07       6e ronde       1e kindje
Rossia                      08-07         7e ronde         1e kindje
Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje
Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 26-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend:???????

Daar stond de 18 bij suus  Had niet verder gelezen idd omdat ik
tezeer met mezelf inzat, maar zal er beter op lekker.

Princes duurt idd lang voor jou he maar zal nu toch langzamerhand eens moeten beginnen spannend hoor,

oh man, ik voel me echt alsof ik een enorme kater heb en ben overreden door een vrachtwagen, terwijl ik echt geen druppel alcohol op heb. Ben wel laat naar bed gegaan, want jeetje wat is dat toch een goede film. Iemand anders nog Ransom gekeken gister?? Prinses jij misschien tijdens je nachtelijke uren....

Allereerst Melanie, jammer dat je zo reageert. We proberen het op een goede manier aan je uit te leggen,maar kennelijk is het praten tegen dovenmans oren. En mijns inziens kun je alleen een band met iemand opbouwen als de interesse van twee kanten komt. De laatste tijd is het one-way voor jou. Je leest de postings niet meer of niet goed, waardoor je vragen totaal misplaatst zijn. Kennelijk kun je niet zo goed omgaan met kritiek, terwijl we het juist allemaal tegen je zeggen, zodat je dit kunt verbeteren en we weer samen verder kunnen gaan. Maar goed jou beslissing is om niet meer te posten. Jouw goed recht, ik wens je dan ook veel succes met alles. Ik ben er klaar mee en dit is het laatste wat ik erover zeg.

Suusl, lekker gewandelt met scafi. En wat enorm klote dat de ongesteldheid is doorgezet, maar de voorbode zei al genoeg he. Maar je hebt groot gelijk dat je even lekker bent gaan emoshoppen. Heerlijk is dat! Ik heb gister een waanzinnig gave bruine tas gekocht. Ik ben er echt superblij mee. En nog beter is dat jullie de test gaan doen. Ik hoop echt dat er niets uit komt hoor, zodat je lekker verder kunt gaan en bijna kan weten dat het goed komt. Maarreuh, is het niet beter om hem juist tijdens je ongesteldheid te doen? Dan is de 3 dagen onthouding wat makkelijker. Of sexen jullie wel tijdens de ongesteldheid? Maar goed ik wil jullie niet pushen, vindt het allang goed dat jullie nu besloten hebben om het te doen. Ik duim echt voor jullie dat er niets uitkomt. Dikke knuffel van mij hoor.

Prinses, prinses, prinses, nog steeds geen prinsesje. Het is toch allemaal wat he. Ik snap dat je wilt dat ze komt, maar probeer te begrijpen dat je prinsesje nog wat tijd nodig heeft. Ze komt naar buiten als ze er klaar voor is en dan heb jij een wonderschone baby. Ik kan begrijpen hoor als je dat je het zat bent en dat het leuk is als ze komt, maar kennelijk is zij er nog niet helemaal klaar voor. Maarrrrrrrrrrrrrr wachten sucks!!!! Ik heb gister door de buik van een vriendin haar baby gevoeld. Wat is dat toch bijzonder. Misschien kun je daar nog even flink van genieten, want voor je het weet ben je alweer vergeten dat je zwanger was. Ben benieuwd of je het volgende bezoek van de VK haalt en ja volgens mij kan je meerdere keren gestipt worden. Ik zou het gewoon vragen als ik jou was.

Hier gaat alles prima. Ik vermoed dat mijn eisprong gister is geweest, maar mijn temperatuur was vanmorgen nog laag. Heb alleen eerst geplast voordat ik moest temperaturen. Ik moest zo nodig en dacht dat het midden in de nacht was. Toen k terug kwam in bed ging de temperatuur wekker. Shit, baal er wel een beetje van, want deze periode is cruciaal voor de gyn. Nou we wachten morgen wel af. In ieder geval genoeg sexytime gehad en vanavond voor de zekerheid nog maar een keertje.

Zo, ik ga maar eens even lekker douchen.

Dikke kus!

goedemorgen !

hier gaat alles lekker zijn gangetje ik heb voor de verandering heerlijk geslapen :p

prinses ik heb geen idee hoe dat met strippen zit mijn bevalling is begonnen met het breken van de vliezen dus heb daar geen ervaring mee.
misschien zijn er wat dingetjes waardoor de bevalling toch nog iets sneller op gang komt.

- sex (had je al gezegt geen man meer aan je lijf :p )
- klaarkomen (ben je geen man voor nodig hihihihi.....)
- het hart van een verse ananas.
- veel bewegen (trap lopen of fietsen)
- op je voet zit een reflex punt dat de weeeen o gang zou moeten brengen.  
Aan de binnenkant van je enkel zit een knots. En als je daaronder richting je hak voelt voel je een kuiltje. Dit kuiltje moet je zachtjes masseren.  

-Frambozenbladthee. Zet een lekker potje thee, te koop in de beter gesorteede reformwinkel. Deze thee werkt in op het samentrekken van de baarmoeder en kan in sommige gevallen de weeen op gang brengen.

wie weet schiet je hier wat mee op !

Succes !!!!!

oh rossia,voel me net zoals jou! en ook geen druppel gehad!
slechte nacht gehad.. manlief was nog ff bij vrienden borrel drinken..
ik bleef lekker thuis,knuffellen met scafi..hihi..
maar goed.."ik kom op tijd thuis hoor schatje" ja ja dat kennen jullie wel he?
4 uur vannacht kwam hij thuis, valt hij niet even van de trap!!!!@$%##@
ik eruit.. allemaal bloed...dikke snee in zijn kin!!
pffff ik huisartsenpost bellen, konden we direct terrecht in het ZH. 2 hechtingen erin.
zooooo was zo boos he? zat ik om 5 uur in het ZH te loeren..
maar ja een hond is net een kind he? dus kon niet even heerlijk uitslapen. en als ik ergens niet tegen kan is gestoord worden in mijn slaap!!
maar boosheid is nu over hoor! straks ff lekker de bossen in!

zo prinses aan de tips van beeldmuis te zien, heb je een drukke dag! haha
traplopen heb ik idd ook wel vaker gehoord..
doe maar niet,moet er niet vanaf vallen he?

en rossia ei dus waarschijnlijk geweest,nu weer wachten dus.. hoop t zo voor jullie!
en wat die test betreft, we hebben al een week geen sex gehad..
en volgens mij moet er 3 dgn ongeveer tussen zitten. dan heb je verser zaad?
en bij mij geen polonaise aan mijn lijf als ik ongie ben! haha

ga ff broodje eten.. fijne zondag!

Hey girls,

nou druk heb ik 't niet hoor. Sex....nog way!! Klaarkomen, tsja ook al meermalen geprobeerd  maar zonder het gewenste resultaat. Het hart van een ananas schijnt alleen te helpen bij hele grote hoeveelheden, moet ik dus ook ff niet aan denken. Veel bewegen....zucht, ik ga zo nog wel even wandelen. En dat plekje op m'n voet, zal 's kijken of ik er nog bij kan, hihi! Frambozenbladthee heb ik t/m eergisteren dagelijks 3x gedronken voor 2 wkn lang, hmmm, doet dus ook niets.
Maar bedankt  voor de tips! Vrees dat geduld de enige remedie is.

Suus, klinkt als een heerlijke nacht, mén wat een dropveter die vent van je. Gaat lekker stromen al dat bloed met een borreltje teveel op. Kan me voorstellen dat je dan even behoorlijk kriegel wordt. Wel apart dat we alle 3 zo'n dramanacht achter de rug hebben. Vanavond hopelijk slapen als roosjes!
Ros, jij voelt je ook als een vaatdoek?! Ik heb ook Ransom zitten kijken, topfilm! Kreeg toch maar 3 sterren in onze gids, onbegrijpelijk.
Suus, begrijp ik 't goed dat jullie de test nou toch gaan doen? Heb je dan meteen uitslag of moet je dat opsturen ofzo?

Nou, misschien nog tot later.....
kus van ons

nog geen nieuws hier ?!!!

prinses ??? aan het bevallen ????? meldplicht :p:p:p

Veel liefs Marije

Zucht............nee hoor, nog steeds geen prinsesje hier! Het is weer helemaal rustig, totaal geen teken van een beginnende bevalling of iets wat daar op lijkt.
M'n vriend zei gisterenavond al, je hebt gewoon een te goede woonbuik. Vond ik wel lief!
Maar ja, geduld............
Morgen iig weer naar de vk, dus hopelijk weer strippen en dan graag wél met resultaat.

Ik probeer me echt nog wel even te melden als ik denk dat 't begonnen is en anders zoals beloofd zsm een sms aan Suus die dan vervolgens hier weer meldplicht heeft.

Iedereen weer aan 't werk?! Een vriendin van me zou vanmorgen misschien op de koffie komen, maar nog niks gehoord, dus kweenie of ze nog komt?
Zit gewoon de uren af te tellen tot 't 13.00 uur is en de winkels opengaan. Onze waterkoker heeft 't gisteren begeven, dus dat is m'n doel voor vandaag....een nieuwe kopen! Ja ja, spannend leventje!!!
En ik moet nog bedenken wat we vanavond gaan eten, hmmm, dat ga ik dus nou maar eens doen.

Laterrrrrrrr..........

Terug
Bovenaan