***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hè shit Suus!!! Heeft 't inmiddels al doorgezet? Wat Rossia ook al zei, die temperatuur zegt niet veel goeds, dus ik zou ook maar rekenen op een ongi.
Balen joh! En idd, toch maar weer eens met je man praten over die test. Je kunt maar weten waar je aan toe bent toch?!

Hier is 't nog rustig, nou ja rustig, wel iets heftigere krampen maar nog niks wat op weeën lijkt of wat regelmatig is.
M'n vriend heeft net nog een aantal zwart/wit foto's gemaakt van mij met dikke buik, ik sta nl. echt op knappen, dus tsja, nu kan 't nog.
We zijn gisterenavond heerlijk uit eten geweest. Heb echt zitten smikkelen, een grote indische rijsttafel, krijg er alweer zin in als ik 't er over heb, jummie!!
Ben morgen gewoon al 39 wkn joh, had ik echt nooit gedacht te halen.
Heb gisteren echt een soort gesprek gehad met m'n prinsesje. Ik heb me er echt aan over gegeven dat ze komt als ze er aan toe is. Ik moet helemaal niet willen dat ze eerder komt. Als ze maar gezond is, kunnen we nog lang genoeg van d'r genieten.
De naam heb ik ooit hier wel genoemd, weet niemand dat meer?!
Dan hou ik dat nog als verrassing, wel zo  leuk.  

Hoe is het verder met iedereen?!  Lekker van 't weekend aan 't genieten?!
Ik hou jullie op de  hoogte en zal dagelijks me even melden, tenzij......tsja en dan sms ik Suus.  

Dikke kus voor jullie van ons!!!  

Hoi meiden.

Princes spannend hoor..

Suus bijna je nod he. Zet hem op meid.

Sorrie voor mijn laten reactie hier, maar ik kom gisteren tussen de middag thuis voor ff pauze te houden ligt er een brief op de deur............

geachte mevrouw koet-suykerbuyk,

Hierbij willen we u mededelen dat u cotract op 20 noverber 2008 afloopt.
Maar we moeten u helaas mededelen dat u cotract niet opnieuw verlengt wordt.

Met vriendelijke groet.
Jo Kwaadflieg

Verder stond er helemaal niets in. Gekke is dat ik een 156 uren contract heb en ik er 210 ingepland sta iederen maand, Buiten de overuren wat ik zo nog erop draai,
Ben in dat half jaar niet ziek geweest niets, kom altijd op tijd bij de klanten ben vriendelijk alles wat erbij hoort help altijd de mensen enz.... dus dat was ff een klap zo onpersoonlijk een brief te krijgen zonder ene rede erbij.

Nu blijkt dat het bedrijf slechter gaat en we verschillende vaste grote klanten kwijd raken alleen het gekke daarvan is dat ze wel steeds nieuwe mensen aanpakken.

Dus wordt het weer solliciteren .

Princes hoop dat je snel bevallen gaat en sorrie voor de meiden die ik ff niet heb opgenoemd.

Liefst Melanie

Hoi meiden,

melanie wat onwijs vervelend voor je! En vooral omdat 't zo onverwacht en hoogst onpersoonlijk gebracht wordt. Denk je wel makkelijk een andere baan te kunnen vinden? Succes ermee joh!

Wat ik  een beetje minder  vind en toch echt ff kwijt moet, is dat je wederom kennelijk geen van de voorgaande berichtjes (goed) hebt gelezen. Je wenst Suus succes met d'r nod, maar ze is inmiddels al ongesteld geworden. Dit is nou precies wat we dus bedoelden vorige week, dat komt niet echt meelevend over.
Probeer hier een beetje rekening mee te houden. Je hoeft echt niet elke keer uitgebreid op iedereen te reageren. Sterker nog....je kunt beter niets zeggen, dan zoiets.
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Bedoel 't niet lullig, maar nou ja.....hoop gewoon dat je 'm nu wel doorhebt.

Hier rommelt 't weer, veel last van harde buiken/voorweeën, maar tot nu toe niet pijnlijk of regelmatig. Ben net een kwartier onder de warme douche gaan staan maar dat lijkt niet echt geholpen te hebben.
Hoop stiekem wel dat 't nu een keer gaat doorzetten hoor.

Suus, hoe voel je je?! Heeft 't inmiddels al echt doorgezet? Jij bent nu zeker aan 't werk of niet? Ga vanavond maar lekker wat gezelligs doen met je man, dat heb je wel verdiend! Dikke knuf voor jou!!!

Rossia, heb je je ei nog goed benut? Lukt 't nog wel om iedere keer op commando te moeten klussen? Heb er echt respect voor hoor! Jullie blijven toch maar kranig doorgaan! Je lijkt me ook een sterke meid! Vind echt dat jullie heel positief en goed met de hele situatie omgaan. (vind ik overigens van Suus ook!)
Je gaf mij trouwens  ook nog de tip om te sexen.....maar nee dank je! Dan maar wat geduld hoor. Haha! Geen polonaise meer aan mijn lijf! De laatste keer was heerlijk ivm de intimiteit maar echt  fijn was 't eigenlijk niet.

Nou ladies, fijne avond!!!
liefs prinses

sorrie meiden ik ben gewoon een beetje eruit maar ik post wel niet meer sorry

sorry melanie, maar ben het helemaal met prinses eens...
en als je niet meer wil posten...tja dat is aan jouw.
heel vervelend voor je wat er allemaal op je werk gebeurd. succes met alles.

prinses moest je niet binnen 24 uur bevallen eigenlijk?
of is dat alleen wanneer je vliezen gebroken zijn,,
mag nu toch echt wel gebeuren he? wachten duurt zoooo lang!
kom op he!!! verwacht nu toch wel elk moment een sms hoor!

nou hier zijn de dijken echt door gebroken hoor! $@$#%$@
is niet anders... ennnnnnnn we gaan als mijn menstruatie weg is de test doen bij sander!! finally! maar moeten eerst ff sexen dan en dan 3 dgn wachten,dan testen en dan hup hup de klusdagen weer in!
heb mezelf trouwens ff verwend.. hihi.. heb onwijs mooie laarzen besteld!!haha
ben gek op laarzen! vond dat ik dat wel had verdiend!  (zilveren stoere laarzen met bont aan de binnenkant!)

fijn weekend!!
xx

Jammer dat het zo moet lopen. Als jullie niet meer willen dat ik post dacht dat we toch een kleine band zo met zijn alle opgebouwd hebben op het forum.

Heb misschien de post idd niet goed gelezen

Allereerst Melanie, heeeeel jammer dat je het zo opvat! Je begrijpt dus niet wat ik bedoelde.

Suus, kut voor je maar je pakt 't goed op! Heerlijk therapeutisch shoppen noem ik dat altijd!! Laarzen kopen altijd goed! En fijn dat je man de test nou toch wil doen. Uiteraard komt er hopelijk niks uit, maar je hebt dan iig meer zekerheid. Toi toi toi!!!

Ik zit nu in m'n eentje achter de computer. We waren vroeg naar bed gegaan vanavond. Had al vanaf vanmorgen veel harde buiken en sinds 't einde van de dag leken het echt meer weeën te worden. Vanaf een uurtje of 7 leken ze ook regelmatiger te komen, met meestal tussenpozen van 5-10 min.
Maar nu is het weer redelijk rustig. Af en toe nog een harde buik maar niet gevoelig of regelmatig meer.
De moed begint me een klein beetje boel in de schoenen te zakken. Telkens maak ik me psychisch er helemaal klaar voor en dan zet 't weer niet door.
Dit is echt voor 't eerst dat ik 't een beetje zat ben. Heb echt zoiets van, wat wil je nou?!?!
Wordt er letterlijk moe van. Zucht....klaag! Hmmm, en dat is nou net wat ik me zo heb voorgenomen om niet te doen, klagen.......ach boeien!!! Haha, hier mag dat lekker toch wel.
Kan zo ook niet slapen, krijg steeds van die soort van doorligpijntjes overal, lig alleen maar te piekeren. Kortom.....ik wou dat ze NU kwam!!!!!!!!!!
Nou, aangezien er vast geen zalige ziel meer achter de computer zit........en wie kun je dat kwalijk nemen.....het is zaterdagavond.......hebben we niet wat beters te doen?!.......ga ik toch maar weer een poging doen.
Dus....weltrusten en hopelijk zal m'n volgende melding een sms aan Suus zijn.
Sorry voor m'n geklaag! Maar was wel ff lekker!!

Knuf voor jullie!!!

melanie..wij zeggen helemaal niet dat je niet meer mag posten...
lees alles maar even goed door!

prinses ik ben er ook nog zo laat!
hihi..heerlijk met doggie naast me..moet zo nog ff de kou in brrr...
maar vervelend dat t nu niet echt door zet zeg!
steeds denk je van YES! en dan zit je ineens weer achter de pc...
probeer maar lekker te gaan liggen.. zal wel heel moeilijk zijn,..
ze komt morgen!! (vandaag dus)

welterusten en zet m op he prinses!!

Terug
Bovenaan