***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Heey meiden

tjonge wat een verhalen hier....
maar goed ben weer even bij gelezen. Hoop nu wat vaker te komen...

Prinses: tjonge je bent nu al een poosje aan het rommelen.. spannend allemaal! Morgen weer naar de verloskundige! Ben benieuwd wat ze gaat zeggen en wat ze gaat doen! o wat zal het fijn zijn als je straks je kleintje in je armen kan houden!

Suus: Lekker uitwaaien in het bos Heerlijk! Doe ik ook veel met onze hond! En indd het zijn net kinderen! Wat enorm k.... van je ongi zeg.... tjonge ik gun het jullie zo van harte! oo en dan ook nog naar het zh met je mannetje... hoe is het nu? weer een beetje bij gekomen?

Rossia: ik hoop het voor je meid! echt waar!  wanneer moest je weer terug naar de gyn? begin november toch?

Marije: Heb je blog gelezen op hyves! Mooie foto van je buikkie!

nou meiden doen jullie rustig aan?

Liefs Wil

Goedemorgen!

Prinses en Prinsesje MELDPLICHT!!!

Suus, jemig wat een verhaal zeg. Ik zou ook zooooo boos zijn! Hoe is het nu met hem? Heel zielig natuurlijk. Mannen!!

Wil, wat leuk om weer wat van je te horen. Mijn afspraak met de gyn is 24 november. Dus nog een dikke maand wachten. Ik hoop echter nog steeds dat het niet nodig is. Heb gister mijn marathon afgerond en zit nu weer in de wachtdagen.

Verder weinig te melden!
X

Goejesmorgus!!!

Nog steeeeeeeeeeeds geen prinsesje hier!
Ze zit nog heerlijk met d'r J-LO-billetjes omhoog! Ze kan soms echt d'r kontje helemaal omhoog duwen, zit ze gewoon klem onder m'n ribben, heerlijk......not! Dat is ze nu op dit moment dus ook aan 't doen.
Vanmiddag om 14.30 uur moet ik weer naar de vk, hopelijk kunnen ze dan weer strippen en zoals ik al zei graag dan wél met resultaat.
Ach ja, begin er inmiddels meer en meer aan gewend te raken dat we een zwaar eigenwijs kind zullen krijgen. Zij bepaalt lekker zelf wannneer ze d'r uitkomt.

Suus, hoe is het met je mannetje.......zoals Ros al zei zeker heeeeel erg zielig?!

Ros, de klus-marathon zit er weer op voor jullie! Ik hoop het zo gigantisch voor je dat 't letterlijk z'n vruchten af zal gaan werpen! Het duimen is dus weer gestart!

Wil, leuk om weer even van je te horen, hoe gaat het met je?! Hoeveel weken ben je nu?

Kreeg trouwens een hyves-berichtje van Ellepel, ze vroeg me hoe 't met me ging en ze wenste me sterkte met de laatste loodjes. Heb teruggeschreven en gevraagd hoe 't met d'r gaat.

Nou, wat een hondenweer is het vandaag he?! Wat vind Scafy d'r van? Waar kwam hij nou ook alweer precies vandaan? Hoe dan ook, dit is ietsje minder lekker hondenwandelweer!

Ladies, ik ga me ff douchen, zal misschien vanavond na het bezoek aan de vk nog even posten, maar dat is afhankelijk van hoe ik me dan natuurlijk voel. Hopelijk lig ik dan al zwaar te bevallen!!
Fijne dag vandaag,
liefs, Prinses(+je)

hallo!

ohhhh prinses wat houden jullie t spannend zeg!
kom op he vanmiddag! maar ze moet eerst ff met r kontje naar beneden draaien he?

wil! leuk om van je te horen! hoe gaat t met je?

heb toevallig ook ellepel een hyves bericht gestuurd!
ze is op bali ten huwelijk gevraagd!! zooo   romantisch he?
ze stoppen even met serieus klussen,maar ze gaat niet meer aan de pil.
augustus gaan ze trouwen,dus dan weer voor t echie!

rossia je zit weer in de ellendige wachtweken...pffff niks aan he?
kon je direct na je ei maar een test doen he?

tja..dit is minder weer om met scafi te lopen,maar dat wisten we van te voren..
scafi komt uit roemenie prinses. en hij doet het in 1 woord geweldig! een heerlijke hond! houd erg van knuffelen met ons..zo lief..zwijmel zwijmel..
onvoorstelbaar hoe snel zo'n hond zich kan aanpassen zeg!
en suus man is echt niet zielig!haha heeft zich ook niet zielig gedragen trouwens,wat veel mannen trouwens heeel goed kunnen!hihi..
heeft wel 1000000 keer zijn excuses aangeboden! heel goed!

madootje!!! lees je nog mee? zijn bezorgd om je!

xx

hallootjes

O rossia 24 november, wat lijkt dat nog een eind weg... ik hoop echt voor je dat je die afspraak kunt afzeggen! ik zal veel voor je duimen meid! voor de anderen hier natuurlijk ook!!!
En nu weer die ellendige wacht weken.... sterkte denk aan je!

Prinses nou die kleine van je vind het zeker nog wel prima daar. lekker vertrouwd en dicht bij mama!   hopen dat de verloskundige vanmiddag wat kan doen! zal aan je denken!

suus honden kunnen zeker goed slijmen! die van ons denkt soms dat ze een schoothondje is! (golden retriever duh dat past dus nooit!!!)
wat lief dat hij zo veel zijn excuus aanbood! hij voelt zich toch wel iets schuldig...

maar wat een vies weer!! ben vandaag nog een daggie vrij! ff lekker rustig aan doen! verder gaat het met mij goed! ben nu 20 weken en 3 dagen a.s. donderdag krijgen we de 20 wk echo in utrecht erg spannend.
komt melanie hier nu echt niet meer?? heb gelezen wat er is gebeurt....
en madootje waar ben je??

Liefs Wil

hoi hoi

alvast sorry als ik dingen vergeet heb vandaag een geheugen als een zeef.

Prinses allereerst veel succes bij de vk en hoop dat ze je kan helpen om de bevalling op gang te brengen.

geweldig dat  scafi het zo goed doet en een golden retriever als schoothond hihihihi

de dames van de nod lijst veel susses met de wachtweken   dat jullie maar super zwanger zijn.

wil 20 week alweer dat schiet lekker op ! wil je ook weten wat het word ? en vertel je dat hier dan ook ???

hier gaat het stukken beter ik ben nu 3 dagen gestopt met de medicijnen en zit weer behoorlijk lekker in mijn vel ben alleen iederekeer vet misselijk en heb last van maagzuur das heel irritant.

voor de rest ben ik druk bezig met lijstjes afwerken op de baby kamer moet nog een lamp komen te hangen en mijn moeder is bekleding voor de wieg aan het maken. voor de rest baby klaar.

ook heb ik alles al klaar staan voor een thuis bevalling alleen nog de dingetjes ophalen bij de thuisleen maar dat hoeft pas in week 36.

voor de rest ben ik bezig met mijn huis een grote schoonmaakbeurt geven de keuken is al helemaal gesopt en gedaan en ook mijn zoontjes kamer moest er al aan geloven. Deze laatste 10 week staan dus voor mij in het teken van de schoonmaakwoede/ nesteldrang :p

ik ben ook nog een beetje dom geweest ik heb destijds bij het uitelkaar halen van de box de schroeven ergens anders neer gelegd en nu kan ik er natuurlijk maar 1 terug vinden grrrr.... dus moet er nog 3 bij gaan kopen.

nou dat was hem ff weer tot schrijfs

Veel liefs Marije

nog even over melanie zoals ik haar bericht heb begrepen komt ze niet weer terug op ons topic maar ik zou het wel jammer vinden ik denk dat ze het verkeerd heeft begrepen.

ff een update van 't prinsessenfront.

Ben bij de vk geweest en......had nu al 2 (!)  cm onstluiting!! Baarmoedermond is volledig verstreken en ze kon dus heel goed nogmaals strippen.
Kwam dit keer wel wat bloed bij vrij en was/is ook iets gevoeliger, maar echt niet pijnlijk.
Ze kon het koppie al heel goed voelen, prinsesje zat dus nog lager en vaster dan ze al zat.
Ze zei ook dat het een boven gemiddeld groot kindje is (hmmm?!). Tsja, dat had ik op zich al wel gedacht gezien die dikke billen die ik zo ongeveer onder m'n kin lijk te voelen soms, haha!!
Ze vertelde dat bij ong. 1 op de 5 vrouwen het de 1e keer al iets doet, maar meestal pas na meermalen strippen en dan neemt de kans dat het wat uithaalt dus ook toe.
Mocht 't vandaag weer niet doorzetten dan heb ik weer een afspr voor a.s. donderdag, gaat ze opnieuw strippen.
We gaan nu dus tot het bittere eind.

SPANNEND!!!!!!!! Voel me nu niet superlekker, ga dus ook lekker bankhangen en vriendlief mag gaan koken (heb alles al voorbereid hoor).
En dan maar afwachten!
Duimen jullie weer voor me lieve meiden?!
Ooooooooh, ze gaat nou echt gauw in m'n armen liggen, begin met de minuut meer nieuwsgierig naar d'r te worden. Wie is dat kleine wezentje in mij, met wie ben ik al die maanden zo gezellig samen geweest?! Het antwoord zal niet meer lang op zich laten wachten...........

To be continued...........

dikke kus en knuf van ons

Terug
Bovenaan