Hey Meiden,
Kom ik terug van mijn vakantie ( wat ik trouwens hier volgens mij vergeten was te vertellen ) ................is ons kleine Princesje geboren.
GEFELICITEERD !!!!
En wat een mooie naam trouwens, ook de foto's zijn super!!!
Leuk dat je haar aan ons hebt laten zien.
Volgens mij is dit ons laatste NOD-lijstje, als ik goed gekeken heb:
NOD's!!!
Rossia 02-11 11e ronde 1e kindje
Melanie 07-11 10e ronde 1e kindje
Suus ??-11 11e ronde 1e kindje
zwanger!!!
Judith 1e kindje (4e ronde) uitgerekend: 02-12-2008
Monatoetje 09-04 (5e ronde) uitgerekend : 17-12-2008
Marije 2e kindje (4e ronde) uitgerekend: 04-01-2009
Margot 2e kindje (1e ronde) uitgerekend: 25-02-2009 van een meisje!!
Wil 1e kindje (6e ronde) uitgerekend: 09-03-2009
wachtbankje
Madootje wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag
Glitterkiddies
Giulia geboren op 22-10-2008 wonderschone dochter van Prinses!!
Rossia, Melanie en Suus, ik hoop echt voor jullie dat alles goed komt.
Suus, ik las dat je ongesteldheid niet echt verwacht was, dus dubbel zo balen dat je weer ongesteld bent geworden. Wel heerlijk te horen dat je hondje je veel plezier biedt, geniet er lekker van !!!
Ook wij hebben een hond en genieten hier van. Nu met onze Sven is het niet altijd even handig qua uitlaten, maar als je dan ziet hoe hij met de hond omgaat, is super leuk.
Even een update vanuit mij:
Vorige week ben ik samen met Sven en manlief een weekje naar Spanje geweest, naar mijn broer en vriendin.
Zij hebben daar 3 jaar geleden een kinderdagverblijf opgestart en dus was het ook super fijn dat we af en toe Sven bij haar konden laten, zodat wij met mijn broer de omgeving konden verkennen.
Verder ben ik vandaag weer bij de gyn geweest voor controle, ook tevens weer een echo gehad.
Bij de 20-weken echo dachten ze aan een meisje, maar ze vonden dat ik het ook nog maar eens aan mijn eigen gyn moest vragen. Dat was dus vandaag.
( Zij dacht eerder ook al aan een meisje, maar wist dit niet zeker en deed dus geen uitspraak )
Vandaag dus een echo gehad en nu duidelijk de schaamlipjes weer te zien.
Ze vertelde dat ze het voor 90 % zeker wist. Toen ik haar de echo's liet zien van de 20-weken echo, zei ze dat ze het nu écht toch wel bijna zeker wist.
Hoe zeiden ze dat bij jou, Princes??
Terwijl ik hier zit te typen (na het bijlezen van een half uur, ha ha ) voel ik haar ook lekker bewegen in mijn buikje. Nou ja, buikje, hij is me toch gegroeid !!!!!!! Iedereen zegt ineens, ben je zwanger? Wist ik helemaal niet...
Nou, ik ga ermee ophouden,
voor iedereen een dikke kus van mij en mijn kleintje......
PS. Manlief en ik hebben het erover om toch ook onze naam bekend
te maken voor iedereen. Zodra we het echt zeker weten dat we
het iedereen willen laten weten, laat ik het zeker hier als
eerste weten................. Spannend.....................