***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hallo,
ik lees nog steeds af en toe mee, heb ooit een blauwe maandag meegeschreven. Maar moet nu toch even inloggen om Prinses van harte te feliciteren. Wat een mooi meisje! En wat klein en wat een schatiige haartjes. En wat fijn dat je de bevalling goed ervaren hebt. Als ik je laatste berichtje lees, dan krijg ik er kippevel van... ik krijg weer extra zin in  ons kleintje, maar voorlopig nog veel getrappel en gedoe in mijn buik. Geniet heeeeeeel erg van deze tijd en van je kleine mooie meisje.
Liefs, Aline.

hoi hoi   iedereen !

Prinses wat een pracht van een meid ! fijn dat de bevalling uiteindelijk lekker snel gegaan is.

Hier gaat het allemaal lekker zijn gangetje ik ben gestopt met de medichijnen en dat gaat gelukkig goed en ik voel me er ook lekker bij. Mijn schoonmaaklijst word ook steeds kleiner nog even en mijn nesteldrang kan geen kant meer op en dan is alles gedaan :p Morgen moet ik aan het einde van de middag weer naar de verloskundige dus kan zullen we weer horen wat ze er van vind. ik laat morgen wel even weten hoe het gegaan is.

Dames op de nod lijst de nod's komen weer dicht bij spannend hoor ik duim voor jullie !

Hoe is het met de andere zwangere lady's ?

Veel liefs Marije

Christine wat een prachtige dochter hebben jullie gekregen! Echt een mooi meisje waar je inderdaad mega trots op mag zijn! Lekker genieten en zien dat jullie samen regelmaat krijgen en ik hoop ook samen met je partner sterk staat! Maar zo te lezen komt dat ook helemaal goed!

Ik ga verder niet met jullie meeschrijven....vind ik niet gepast in het clubje wat al zolang samen met mekaar lief&leed deelt!

Voor jullie allemaal alle liefde van de wereld toegewenst! De enige tip die ik kan geven is het soms even van je af te zetten.....heb ik ook gedaan en was een tijdje daarna zwanger! het heeft toch invloed op je lichaam als je 'verplicht' gaat sexen etc!

meiden sterkte en geluk!

liefs,
lindaflor

Hoi girls,

Prinses je hebt echt een prinsesje wat een mooi kindje,

Linda ik vind het niet erg dat je meepost hoor.

Meiden this wel rustig hier,

Goede nieuws is mijn contract is   toch verlengt tot maart 09
ga nu uit eten met mijn mannetje als verassing

liefst Melanie

hoi hoi

linda ik vind het ook wel gezellig als je mee post hoor !

melanie heel mooi dat je contract toch verlengd word

Ik ben vanmiddag bij de verloskundige geweest  en ben meteen ook aan alle kanten lekgeprikt.

ik ben rhesus negatief en moest een buisje bloed inleveren meteen ook een anti D spuit in mijn been dus die is helemaal stijf. gingen ze mijn ijzer controleren was die ook nog te laag dus moest ik ook nog even naar het ziekenhuis om daar opnieuw een buisje bloed af te nemen.

De controle was verder goed mijn bloeddruk is netjes, de baby is gegroeid en was ook weer een kilo aan gekomen nog steeds volgens het boekje. ze begon alleen te piepen dat ze mijn buik zo klein vond ik ben 1.64 en weeg nu 56 kilo als ik te hard groei val ik straks voorover :p

Nou dat was het weer voor vandaag !

fijne avond verder

Veel liefs Marije

Hey Meiden,

Kom ik terug van mijn vakantie ( wat ik trouwens hier volgens mij vergeten was te vertellen ) ................is ons kleine Princesje geboren.
GEFELICITEERD !!!!
En wat een mooie naam trouwens, ook de foto's zijn super!!!
Leuk dat je haar aan ons hebt laten zien.

Volgens mij is dit ons laatste NOD-lijstje, als ik goed gekeken heb:

NOD's!!!
Rossia                        02-11         11e ronde         1e kindje  
Melanie                  07-11            10e ronde          1e kindje
Suus                            ??-11           11e ronde       1e kindje

zwanger!!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009    van een meisje!!  
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

Glitterkiddies
Giulia        geboren op 22-10-2008 wonderschone dochter van Prinses!!

Rossia, Melanie en Suus, ik hoop echt voor jullie dat alles goed komt.
Suus, ik las dat je ongesteldheid niet echt verwacht was, dus dubbel zo balen dat je weer ongesteld bent geworden. Wel heerlijk te horen dat je hondje je veel plezier biedt, geniet er lekker van !!!
Ook wij hebben een hond en genieten hier van. Nu met onze Sven is het niet altijd even handig qua uitlaten, maar als je dan ziet hoe hij met de hond omgaat, is super leuk.

Even een update vanuit mij:

Vorige week ben ik samen met Sven en manlief een weekje naar Spanje geweest, naar mijn broer en vriendin.
Zij hebben daar 3 jaar geleden een kinderdagverblijf opgestart en dus was het ook super fijn dat we af en toe Sven bij haar konden laten, zodat wij met mijn broer de omgeving konden verkennen.

Verder ben ik vandaag weer bij de gyn geweest voor controle, ook tevens weer een echo gehad.
Bij de 20-weken echo dachten ze aan een meisje, maar ze vonden dat ik het ook nog maar eens aan mijn eigen gyn moest vragen. Dat was dus vandaag.
( Zij dacht eerder ook al aan een meisje, maar wist dit niet zeker en deed dus geen uitspraak )
Vandaag dus een echo gehad en nu duidelijk de schaamlipjes weer te zien.
Ze vertelde dat ze het voor 90 % zeker wist. Toen ik haar de echo's liet zien van de 20-weken echo, zei ze dat ze het nu  écht toch wel bijna zeker wist.

Hoe zeiden ze dat bij jou, Princes??

Terwijl ik hier zit te typen (na het bijlezen van een half uur, ha ha ) voel ik haar ook lekker bewegen in mijn buikje. Nou ja, buikje, hij is me toch gegroeid !!!!!!! Iedereen zegt ineens, ben je zwanger? Wist ik helemaal niet...

Nou, ik ga ermee ophouden,

voor iedereen een dikke kus van mij en mijn kleintje......

PS. Manlief en ik hebben het erover om toch ook onze naam bekend
te maken voor iedereen. Zodra we het echt zeker weten dat we
het iedereen willen laten weten, laat ik het zeker hier als
eerste weten................. Spannend.....................

Heey lieve meiden!

oooo prinses wat een mooie foto's van je meissie!!!! Zeker dat je daar trots op mag zijn! Mooi meissie hoor! Hoe gaat het nu met je?

Go; Lekker op vakantie geweest. Heerlijk! Fijn dat het met de zwangerschap ook goed gaat houden zo!!

Melanie: wat fijn dat je contract verlengd is!   gefeliciteerd!

Suus: Dat zijn altijd vervelende en nare dingen als een goede vriendin zwanger word... tis niet dat je haar het niet gunt maar je word weer ff met je neus in de harde wereld gezet! Geeft niks hoor, gooi hier je frustratie er uit!
En ik hoop echt zo voor jullie allemaal dat jullie dit ook snel zelf mogen beleven!
voor alle meiden die   nog niet zwanger zijn! Vind het echt moedig hoe jullie elke keer weer de moed en kracht vinden om toch positief weer de volgende ronde in te gaan! Echt waar daar heb ik super   veel respect voor! Want weet zelf als geen ander hoe groot het verdriet is!

Dikke knuffel voor jullie allemaal
Liefs
Wil

Hoi meiden!!

nou, de rust is hier weer een beetje terug. Ik heb afgelopen zaterdag uiteindelijk een héél zware dag gehad........KRAAMTRANEN!!! Poeh hey, k'wist niet dat ik 't in me had, maar janken!! Om alles! Niet te geloven gewoon.
Het is ook zo overweldigend allemaal dat 't gewoon domweg niet te bevatten is.
Hoe dan ook, we zijn weer terug op de roze wolk hoor!
Al hebben we wel wat zorgen gehad de afgelopen dagen. Giulia bleek zaterdag aan de 10% te zitten die ze max. mag afvallen. We zijn toen begonnen met kolven en extra borstvoeding geven via vingervoeden. Dit leek even goed te gaan maar nou was ze gisteren weer iets afgevallen.
De vk is toen langsgekomen en  na overleg moet ik nou na alle voedingen kolven en de voedingen worden met een flesje gegeven. Dus eerst de fles en dan als een koe aan de dubbele kolf.....bijna mensonterend. Maar ja, alles voor mijn meiske.
In de nacht geven we haar 1x kunstvoeding omdat dit minder snel verteerd. Ook moet ik nu echt op schema voeden, dwz overdag iedere 3 uur en 's nachts mag er hooguit 2x 4 uur tussen zitten.
Door dit alles hopen we dat mijn borstvoeding wat meer op gang komt en  Giulia gaat aankomen zodat ze vervolgens meer kracht heeft om zelf aan de borst te drinken.
En met succes.....vanmorgen woog ze 100 gr meer! Ze zit nu dus op 2900 gr. Nog steeds te weinig, ze moet echt boven de 3 kg zien uit te komen. We gaan dus nog 1 dag zo door en ik hoop dan weer de borst te kunnen geven, mis die intimiteit nu echt wel een beetje.  
We hebben op advies van de kraamzorg en de vk dan ook even helemaal geen bezoek meer ontvangen, gaan we pas vanaf zaterdag weer doen. Voor nu ging het puur en alleen om voldoende voedingen en rust. Ze slaapt overigens nu ook op d'r eigen kamertje, niet dat ik 't leuk vind, maar 't doet haar en mijzelf eigenlijk ook wel goed.
De kraamzorg hebben we 2 dgn langer gekregen, dus morgen voor 't laatst.
Ik voel me nu wel zelfverzekerd genoeg, maar wat heb ik haar gebombardeerd met vragen. Dan kom je er pas achter dat een kindje grootbrengen zo makkelijk nog niet is.
Maar goed, we genieten zo onwijs van haar! Het is echt zo'n lekker ding. Je ziet d'r bijna dagelijks veranderen.
Gek idee,  gisteren was ze  alweer een week oud, zo hard gaat de tijd  nou.  

Maar meiden, hoe is het verder hier?! Heb de indruk dat ik wel erg veel aandacht  heb opgeeist de afgelopen tijd.  
Go, je vroeg me hoe zeker de  echo's bij mij aangaven dat 't  meisje was.  Nou, dat ging precies zoals bij jou hoor. Schaamlipjes  waren ook duidelijk te zien. Kan nie mis nie!
Ben heel benieuwd naar de naam!  

Nou, ik ga nog ff chillen, mag over een half uurtje m'n dochter (klinkt dat nog gek) weer lekker de fles gaan geven.  
Dikke kus voor jullie allemaal van ons

Terug
Bovenaan