A
Anoniem
Guest
Prinses, hier even een onwijs dikke virtuele knuffel. En je bent absoluut geen zeikerd. En ik weet zeker dat wat hij zei dat hij dat echt niet meende en dat hij ook onwijs blij is met het wonder wat zich in jouw buik aan het ontwikkelen is! Geef het tijd, er gebeurd veel in je lichaam, waardoor je de controle over je eigen lijf en emotionele situatie kwijt bent! Het komt echt allemaal goed. En hier mag je zeiken, schreeuwen en janken zoveel je wilt! Nogmaals een dikke knuffel!!
Suus, oh mijn god wat spannend! Jij bent echt hartstikke zwanger als je nu nog niet ongesteld bent. Op welke cyclus dag zit je nu? 35 ofzo? Dat kan toch maar 1 ding betekenen?? Zet hem op en ben benieuwd wanneer je die glitters hier neer smakt!
Ellepel, inderdaad het wachten is begonnen. Heb geen gevoel. Blijft gewoon afwachten tot 3 april. Zit niets anders op!
Judith, next in line... Hoe is het?
Suus, oh mijn god wat spannend! Jij bent echt hartstikke zwanger als je nu nog niet ongesteld bent. Op welke cyclus dag zit je nu? 35 ofzo? Dat kan toch maar 1 ding betekenen?? Zet hem op en ben benieuwd wanneer je die glitters hier neer smakt!
Ellepel, inderdaad het wachten is begonnen. Heb geen gevoel. Blijft gewoon afwachten tot 3 april. Zit niets anders op!
Judith, next in line... Hoe is het?