*** GLITTERCHICKS *** part one

Prinses, hier even een onwijs dikke virtuele knuffel. En je bent absoluut geen zeikerd. En ik weet zeker dat wat hij zei dat hij dat echt niet meende en dat hij ook onwijs blij is met het wonder wat zich in jouw buik aan het ontwikkelen is! Geef het tijd, er gebeurd veel in je lichaam, waardoor je de controle over je eigen lijf en emotionele situatie kwijt bent! Het komt echt allemaal goed. En hier mag je zeiken, schreeuwen en janken zoveel je wilt! Nogmaals een dikke knuffel!!

Suus, oh mijn god wat spannend! Jij bent echt hartstikke zwanger als je nu nog niet ongesteld bent. Op welke cyclus dag zit je nu? 35 ofzo? Dat kan toch maar 1 ding betekenen?? Zet hem op en ben benieuwd wanneer je die glitters hier neer smakt!

Ellepel, inderdaad het wachten is begonnen. Heb geen gevoel. Blijft gewoon afwachten tot 3 april. Zit niets anders op!

Judith, next in line... Hoe is het?

Hey meiden,

Suus hoest met jou nog steeds geen duivels al gestest?

Ellipel1981 idd this voor het eerst dat ik mijn eisprong voelde heb mijn schoonzus op visite zeg gisteren tegen mijn man schat ik heb de eisprong hij tegen zijn zus hey ben ff kindje maken mel heeft eisprong. Dacht ff dat ik teveel kreeg hihi   verder met de taxi idd best nu ff leren maar voor een goede doel he.

Princes10 hoest met jou nu al met je mannetje een beetje bijgelegt? hopelijk wel want je moet wel wat genieten van je zwangerschap he en NEEEEEEE je maakt ons   niet gek praat er maar lekker met ons over  .

En hoest met de rest   van de meiden,

Liefst Melanie

Dag dames

hier ook weer even een berichtje van mij heb ff een paar dagen alleen mee gelezen
voelde me zo bedonderd door me lichaam. er sudderen nog steeds wat klachtjes rond maar heb besloten er geen aandacht meer aan te schenken. over 9 dagen mijn nod en dan zal ik eens kijken of ik toch met glitters kan strooien.

Heel vervelden dat je iederekeer ruzie hebt met je mannetje. het ruzie maken kan komen doordat jou hormonen helemaal aan de hobbel zijn en je man ziet jou helemaal veranderen is voor hem ook heel lastig en onwerkelijk. hoop dat het allemaal goed is gekomen !

Wanneer ga je nou testen ?????? je bent toch overtijd ? Wij willen glitters van je !!!!

Veel liefs Marije

Vanmorgen toen ik wakker werd was ik onwijs misselijk en last van mijn borsten.
Denk het zou toch niet zo kunnen zijn dat ik gisteren sex gehad omdat ik eisprong had.
En dan al zwanger zijn. heb er een hard hoofd in maar ik wil het zo graag.
Help Help Help meiden

Liefst Melanie

haai!!

allemaal nieuwsgierig he? ik ook wel een beetje hoor!
maar heb niet getest vanmorgen! goed he?durf echt niet...
voel me kiplekker! en nog geen duivels te bekennen hier...
ga echt wachten tot na t weekend,,
aangezien ik geen ei heb gevonden en hoop op een laat ei,zou t maar zo kunnen dat de duivels volgende week komen.hoop natuurlijk van niet he??????
heb nu na een ochtend werken wel een weeig(?) gevoel in mijn onderrug.beetje blauwe plekken gevoel.  en af en toe een steekje onder in mijn buik.
maar niet dat ik zeg van"goh ik moet ongesteld worden.."

prinses hoe is het nu met jou? en je mannetje?
denk aan je! en rustig aan doen he?

zo lekker ego bericht. de nieuwe nod;s komen er aan!
al klachten dames??

vind jullie lief!!!!hihi...

xxxx

Suus, het blijft echt nog spannend zo! Hou ons op de hoogte ben rete nieuwschierig!

Melanie, de misselijkheid van een zwangerschap krijg je door het hcg hormoon. Dit hcg hormoon wordt pas aangemaakt na de innesteling van je ei en dan duurt het nog dagen voordat het hcg zo hoog is dat je er misselijk van wordt. Kort gezegd, als je gister je eisprong hebt gevoeld dan ben je misselijk van alles behalve een zwangerschap (tenzij je vorige maand al zwanger zou zijn geworden...) Zit niets anders op dan die 2 weken rustig af te wachten....

Goed ik ga afronden en over een uurtje lekker van het lange weekend genieten!!

Oke rossia,
thanks voor de reactie idd het is afwachten
mezelf niet gek maken zeggen ze wel eens

Hoest met de rest hier ?

Suus mijn compliment dat je zo lang kan wachten met testen denk niet dat ik dat zo lang kan wachten. toitoitoi willen glitters zien.

Liefst Melanie

Goedemorgen dames,

Ik loop al een paar dagen met een meisjesnaam in mijn hoofd , maar weet niet of ik het nu echt leuk vind, mijn man in ieder geval wel.
Ik zou graag jullie eerlijke mening willen over de naam SJORS voor een meisje!!
De naam komt uit GTST.

X Judith

Terug
Bovenaan