*** GLITTERCHICKS *** part one

Hoi lieve meiden,

excuus voor m'n lange afwezigheid. Was ff pc-moe denk ik. Gewoon geen zin om te gaan inloggen en typen. Wel elke dag meegelezen. Ik leef dus echt wel mee hoor!!

Hier alles oke, niet top. Wéér ruzie met m'n vriend.

Maar.....hoe is het met jullie?!
Suus, ik heb een voorgevoel.........!

Hoop echt dat het bij jullie straks gezelliger is als jullie met glitters hebben gestrooid!
Dit is not funny!!

Alvast een hele fijne pasen mocht ik hier niet meer voor die tijd komen....
(mijn ouders komen zaterdag en blijven het weekend hier, dus dan kan ik waarschijnlijk niet zoveel computeren)

Dikke kus, prinses

ps: ik heb deze tekst denk ik wel een kwartier op m'n scherm gehad, twijfel of ik het wel zal plaatsen......uiteindelijk heb ik het hele verhaal over de ruzie maar weggehaald. Kort samengevat eindigde ik het gesprek met....moet ik het dan maar weg laten halen?! (om ff een statement te maken)....zegt hij "moet je doen, het interesseert me geen bal, ik heb toch nog niks gezien". Jullie begrijpen hier al wel uit dat het behoorlijk hoog is opgelopen.

Zo prinses dat is ff slikken zeg!
Ben een beetje sprakeloos.
Zat ademloos je verhaal te lezen, maar jullie moeten er wel SAMEN uitkomen!!

Sterkte en ik denk aan je!!

X Judith

Dank je Judith, ik weet 't.....dit gaat niet bepaald lekker zo.
En waarom?! Ik heb echt geen idee. Ligt 't aan mij?! Ik probeer altijd wel eerlijk over mezelf na te denken en te bekijken of ik anders had moeten reageren, maar.....?!
Het lijkt wel alsof hij er echt moeite mee heeft? En dat begrijp ik niet, want hij wilde het toch ook echt heel graag.....we hebben nog wel zo'n lol gehad bij het maken zeg maar! Maar vanaf het moment dat het raak is, is het eigenlijk nooit meer zo gezellig geweest.
Raar maar waar.
Wel ja, ook dit zal wel weer overwaaien maar blegh!! Het vreet zo'n energie van je hè, en daar heb ik al zo weinig van momenteel!
En dan ook nog die familiedingen komend weekend, daar zit ik nou al helemaal niet op te wachten.
Ach ja, ik zie wel.
Sorry voor m'n geklaag hoor lieve meiden! Vind het helemaal niet leuk om dit nou weer te schrijven, daarom twijfelde ik ook net zo of ik m'n berichtje wel zou plaatsen.
Voel me echt zo'n zeikerd en zo ben ik helemaal niet.
Hoop dat er gauw weer een zonnetje gaat schijnen, letterlijk en figuurlijk!
Dus Suus, make me happy!!!!

Knuf, prinses

oh prinses !! de ruzie al weer goed gemaakt?
jeetje zeg wat een verhaal...hopen dat dit niet weer gebeurt..
denk aan je hoor! wel fijn dat je nog wel mee leest!
ennuh...hoop dat je voorgevoel klopt!!!
tja en mijn voorgevoel zegt nog steeds van niet eigenlijk..
maar meiden... ga toch morgen nog niet testen,wacht tot na de pasen of tijdens pasen..
ieieieieieieieiieieiieieie!!!!!!!!!!!!!!!! mischien morgen toch ook wel..ik kijk wel..
jullie zijn de eerste die het weten hoor!!!

nou ga weer ff bank hangen..

xxxxxx

lieve prinses

lekker hier alles er uit gooien hoor!!!
je bent absoluut geen zeikerd!!!

Hey meiden,

Voor het eerst heb ik nu mijn eisprong gevonden en gevoelt nu weet ik weer waarom ik met de pil begonnen ben. Dus mijn cyclus is best op tijd.

Zo nu lekker naar bedje toe.

Liefst,
Melanie tot morgen

Hai Prinses, wat onwijs klote voor je! Voel je aub geen zeikerd, want dit soort dingen moet je toch kwijt?! Ik hoop echt dat het snel goedkomt en dat jullie er samen achterkomen waarom het de laatste tijd zo moeizaam verloopt.
Lucht je hart hier als je wilt, maar begrijp ook als je dat liever niet doet. Heb je een vriendin die van je situatie af weet?  
Nou meid, veel sterkte hoor! Hopelijk brengt het familiebezoek wat afleiding, maar kan me voorstellen dat je er totaal geen zin in hebt...

Suus, hou ons niet langer in spanning! Nee hoor, gewoon testen wanneer jij dat wilt. Net als Madootje zei. Maar het zou leuk zijn als jij deze week glitters strooit, dan kunnen Judith en Madootje volgende week lekker strooien (vergeet ik nog iemand?) ;-)

Melanie en ik gaan dit weekend op zoek naar een ei, jij naar een gevuld ei, whoehahaha!

Melanie, jij zal vast veel moeten leren dit weekend. Succes en vind het onwijs knap! Ik raak zelfs met Tomtom de weg kwijt

Kus, El
p.s: gaat die zon ooit nog schijnen, ik heb nog nooit zoveel regen in een jaar gezien (en gevoeld)

Ik vergat Marije, die gaat volgende week ook strooien met mooie glitters!

Rossia, succes met wachten! Wat is je gevoel? Zou het raak kunnen zijn?

Terug
Bovenaan