*** GLITTERCHICKS *** part one

Hee Go, wat fijn dat je er weer bent! Hopelijk komen straks die RD's heel snel. Het komt vast allemaal goed.

Suus, wat spannend, hopelijk klopt je gevoel niet en ben je toch zwanger!

Rossia, mag ik mee naar Spanje? Heb het gehad met de kou hier.

Ik was trouw aan het klussen en het ging redelijk. M'n vriend was nog een nachtje weg. Maar maandag had ik nogal pijn in mijn buik. Ik dacht: ha, eisprong, dus klussen! Maar ik was zoooo moe en toen lukte het klussen niet (wel geprobeerd). Dat was heel frustrerend (huilen omdat ik dacht, als het nu niet lukt ben ik weer een dikke maand verder). Volgende avond met m'n vriend over gehad, dat klussen op commando bij mij niet werkt als ik zo moe ben. Toen was ie heel lief en hebben we toch nog geklust. Kortom, ik heb nog wel goede hoop voor deze ronde. Maar het valt soms niet mee, pfffff.

Liefs, Madootje

Hai meiden,

Madootje, dat is niet leuk nee als je het gevoel heb dat je moet. Wel lieve vriend heb je! Mijn vriend heeft exact hetzelfde, gevoel dat het moet. Ik maak wel zin ;-) maar als ik echt moe ben, ja dan houd het wel op.

Rossia, lekker vooruitzicht! Tip voor een hotel in Barcelona: Hotel Apsis 40, ligt in zijstraat van Ramblas. Supercentraal, maar wel rustig. Is in 2007 gerenoveerd en ondanks 2 sterren, superkamers! Ziet er strak uit, geen overlast en volgens mij 70-80 per nacht. Ik heb toen geboekt op hotelwinkel, maar misschien is het goedkoper als je rechtstreeks boekt.

Ik heb ook alweer plannen, lekker aso zijn wij ;-) Ga eind juni naar Valencia en huisje in omgevind. Helaas wel gehuurd ;-)

Go, goed om weer van je te horen. Hoop dat je snel geen last meer hebt en uiteraard dat de RD komen! Dan kun je samen beslissen wat te doen. Kan me zo goed voorstellen dat je een 2e wil.

Suus, blij om te lezen dat er nog geen RDs gearriveerd zijn, ik heb goede hoop voor je. Hoezo jij niet? Je hebt onwijs veel geklust...En inderdaad lekker langzaam schuren want bepaalde verf is niet goed voor zwangeren. hihihi.

Melanie, succes nog met je theorie. Wanneer weet je of je geslaagd bent voor praktijk, of krijg je dat te horen na je theorie? Spannend hoor! Leuk plan om af te spreken als de kids er eenmaal zijn.

Slaap lekker allemaal!

Rustig hier vandaag meiden...

Suus, spanning is om te snijden. Hoe is het met je vandaag? Morgen testen he! Je laat het wel gelijk weten toch??

Prinses, hoe is het met je? Ik heb je al een tijdje niet gezien hier. Gaat alles nog goed??

Hier weinig te melden. Gisteren nog even sexytime gehad en het is nu toch echt weer afwachten!

Hey dames ik moet even wat aan jullie kwijt,
van de week stond er een stukje in het AD over een onderzoek echt lache
In Italie is gebleken dat op de dag dat je je eisprong hebt alleen oog hebt voor vrijgellen mannen en in de rest van de maand heb je meer oog voor mannen die bezet zijn. dus als je het uit wil probereb moet je even door de stad gaan lopen, maar dan ook gelijk ff vragen anders weet je het nog niet!!

X Judith

whahaha judith!!

als het deze ronde niet raak is ga ik meteen testen!!haha werk in een winkel he?dus elke dag genoeg manne om me heen!!

zoals jullie al lezen..nog geen duiveltje te bekennen..
voelde mij gisteravond zelfs even beroerd!!niet kotsmisselijk hoor,maar gewoon ff niet lekker.
had t net op werk ook weer heel even...hmmmmm
wil me er echt niet op vast pinnen... maar ga misschien morgen testen he?
denk t maar wel ff...hihi...

prinses hoe is het? en met de kwaaltjes?

xxxxx

Suus, volgens mij ben je hartstikke zwanger! Dus hup testen morgen en met glitters strooien!

Suus, ook al kunnen we hier niet wachten, je moet natuurlijk alleen testen als je er zelf klaar voor bent.

Ik voel me kiplekker en heb niet het gevoel alsof ik zwanger ben. Ik put hoop uit het feit dat ik wel vaker lees dat meiden helemaal geen symptomen hebben, maar wel zwanger blijken te zijn! jajaja, het is hier nog even doorklussen (alleen komt m'n zus logeren, dus vanacht gaat al niet door, ons huis is zooo klein) en dan volgt weer het lange wachten...

Trouwens, volgens mij is lekker op vakantie gaan als je ei eraan zit te komen, toch echt de beste optie, want dan lukt het altijd wel met die sexytime!

xx, Madootje

Terug
Bovenaan