NOD'S !!!!
madootje 29-03 3e ronde 1e kindje
marije 30-03 3e ronde 2e kindje
rossia 03-04 4e ronde 1e kindje
melanie 04-04 3e ronde 1e kindje
ellepel 07-04 4e ronde 1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje 09-04 5e ronde 1e kindje
suus 30-04 4e ronde 1e kindje
Go ? 1e ronde 2e kindje
(na buitenbaarmoederlijke zwangerschap, wachten op ongesteldheid, dan mogen we weer)
zwanger!!!
prinses 1e kindje (2e ronde) uitgerekend: 28-10-2008
judith 1e kindje (4e ronde) uitgerekend: 02-12-2008
wachtbankje
Hey hoi,
zo is het ff gezellig hier vandaag! We gaan lekker in onze nieuwe topic! Hopelijk is het voor iedereen ook een wat meer vruchtbaar topic!
Idioot hè Judith, kan me helemaal indenken hoe je je nu voelt. Je kunt 't nog maar half beseffen, gelooft 't nog nauwelijks, bent heel blij, maar ook nerveus.....kortom je voelt waarschijnlijk van alles door elkaar!
Ik kan haast niet geloven dat ik het alweer 5 weken weet dat ik zwanger ben, de tijd vliegt hoor!
Ben nu alweer 9wkn en 2dgn! Het gaat snel, dus probeer er echt van te genieten, doe ik ook hoor!
Hier gaat alles goed, de misselijkheid is echt minder, nog niet weg, maar ben niet meer zo heel erg beroerd geweest. Ben vanavond zelfs weer ff 45 min gaan joggen en 't was zowaar echt lekker. Heb daar de afgelopen 2 weken echt totaal geen puf voor gehad. Alleen m'n borsten, mén wat doen die dingen pijn! Echt niet grappig meer hoor, ze lijken gewoon uit elkaar te knappen. En das dus met 't joggen niet echt plezant, maar ja.
Buikje groeit echt. Soms begin ik aan mezelf te twijfelen, ik bedoel, dat kan toch haast nog niet, maar toch echt, vooral m'n onderbuik loopt echt al wat bol. Al m'n gewone broeken zitten niet lekker meer.
Draag dus op m'n werk al positiebroeken (met polo erover valt 't niemand op) en in 't weekend draag ik grotere kleding (uit m'n wat dikkere periode) of m'n nieuwe positiespijkerbroek. Hoop niet dat 't in dit tempo doorgaat. Een dikke buik vind ik gaaf, maar vraag me af hoe ik dan nog moet werken. Dan moet ik helemaal voorover gebogen zitten denk ik, wel ja, das van latere zorg.
Oh ja, iemand vroeg wanneer ik weer naar de vk moet. Ik heb volgende week vrijdag 4 april aan 't einde van de middag weer een echo, dat is dan voor de definitieve termijnbepaling, dus dan kan ik ook m'n definitieve uitgerekende datum doorgeven. Ook wordt er dan bloed geprikt wat onderzocht wordt op van alles, maar dit is ook meteen voor de combinatietest.
De week erna, das dan de 11e, dan moet ik weer naar de vk, dan gaan we als het goed is het hartje voor het eerst ook horen. En zeer waarschijnlijk heb ik de week daarna weer een echo, dat is dan de 12 wkn echo, dan wordt ook de nekplooimeting gedaan.
Uiteraard houd ik jullie van alles op de hoogte hoor!
Madootje en Marije......voor jullie komen de spannende dagen er weer aan! Hoop echt zo onwijs dat Judith en ik nu eindelijk samen voor genoeg glitters gezorgd hebben zodat jullie er nu ook zelf ook mee kunnen gaan strooien!!!!
Suus, tsja, wees blij dat die red devils 'm weer snel gesmeerd zijn. Het schijnt dus normaal te zijn als je iedere keer een totaal andere menstruatie hebt, heeft waarschijnlijk ook nog met dat ontpillen te maken. Weet je zeker dat je geen ovutesten meer gaat gebruiken?! Hoe weet je dan wanneer je ei zal zijn?!
Hoe gaat 't met jullie huis, lopen jullie een beetje op schema?! Wanneer denken jullie er in te kunnen?
Go, hoe is het nou met je?! Nog geen teken van duivels? Zoals iemand al schreef, nog 1x en dan wil ik dat je me gewoon weer komt vergezellen hoor!
Nou meiden, fijne avond en bis morgen!
Liefs, prinses