hoi hoi
ja ik ben me hier idd ook behoorlijk gek aan het maken ik heb vanochtend alweer getes weer negatief natuurlijk maar ja zegt nu nog niet zo veel. ik hoop echt dat ik deze maand zwanger ben want anders heb ik een lastig pakket aankomende maand.
ik zal het ff uitleggen.
ik heb al een zoontje uit een andere relatie van hem was ik uitgerekend op 1 februari
hij is geboren op 3 januari. als ik volgende maand zwanger ben dan ben ik uitgerekend op 4 januari en als ik die maand er op zwanger raak dan ben ik uitgerekend op 1 februari
ik ben hier eigelijk niet zo happy mee vind het voor mijn zoontje al lastig dat hij zo snel na oud en nieuw jarig is en dan ook nog een broertje of zusje ook zo dicht er bij en kijk eens naar het financiele plaatje sinterklaas kerst oud en nieuw en dan ook nog 2 verjaardagen ???!! phooe....
1 februari vind ik een rare datum omdat het de uitgerekende datum was van mijn zoontje en nu in een andere relatie zit. Het is de overleidensdag van mijn opa en ik moet er de hele tijd aan denken dat ik dus dan in de zelfde maand zwanger raak als met mijn ex bah.....
ik denk dat jullie wel snappen dat ik dan zo iets heb van nu zwanger zijn want dan zit ik niet met de 2 rare datums de volgende 2 cyclussen en als ik nu niet zwanger ben dan zul je net zien dat ik juist op 1 van die 2 datums uitgerekend zal zijn.
ik wil heel graag een kindje maar die 2 maanden zijn echt met een dubbel gevoel.
ik heb het er ook over gehad met mijn vriend maar die zegt er heel weinig over eigelijk alleen we zien wel maar ja het zit in me hoofd en zie het er dan maar uit te krijgen.
ik weet echt niet wat ik er mee aan moet.
nou ff weer met me hoofd bij deze maand.
Ik heb nog nooit zo'n lange dag gehad als vandaag. vanochtend dus die negatieve test, mijn zoontje heeft zijn dag niet dus die kan ik wel achter het behang plakken
ik heb zelf me dag niet. ik heb al weer 3 nieuwe testen besteld als het goed is heb ik ze morgen al weer binnen zit er serieus over na te denken om gewoon elke dag te gaan testen hahah.... ach ja we zien het allemaal wel.
zo ff me hart gelucht ! dankje
Veel liefs Marije