Hoi meiden,
Hie alles oke, ga denk wel misselijk worden, steeds als ik trek krijg zit het een beetje tot en met m'n keel z'n gevoel van als je heel zenuwachtig bent en geen hap door je keel krijgt, maar ik heb wel trek!!
@Marije, ik snap wat je bedoeld, mijn man is 4 januari jarig!
Maar ik ga mijn voorgangers na doen, mij oma was namelijk op 8 december jarig, mijn moeder op 18 december en mijn broer op 7 december!
Mijn man zo 29 november wel mooi vinden, want dan was zijn vader jarig en die is in 1999 overleden! Ik zal zo nog wat glitters strooien voor deze maand!!!!!
En ik heb nu ook weer het goede voorbeeld gegeven dus madootje en marije jullie doen het gewoon na!
@ Prinses, leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht!! wij willen in Eindhoven bij de babydump gaan kijken!
Een paar weken geleden zijn we stiekem met z'n tweeen al in roelofardensveen weesten kijken bij de babydump, dikke jas aan en niemand die wat opvalt. Het was een idee van mijn man en ik vond het natuurlijk ook heeeeel leuk.
Verder gaan we het zaterdag tegen mijn ouders vertellen en binnenkort ook aan mijn schoonmoeder, maar daar hebben we niet echt veel contact mee, dus als we bellen of ze thuis zijn ( ze wonen toch zeker een half uur hier vandaan) valt het ook wel weer op! Tegen de rest ga ik proberen mijn mond te houden!!!!
Ook ben ik al zo lek als een mandje ik vergeet alles ik wilde nog een hoop schrijven maar weet het al niet meer en op mijn werk vandaag deed ik ook allemaal vreemde dingen. Iets zoeken wat je in je handen hebt en dan ergens een druppeltje op willen doen met de dop erop, ik weet niet of dat nog goed gaat komen!!!!!
Hier nog even wat glitters en wel allemaal wat vangen he: