*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey judith1980,

LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN,
HIEPERDEPIEP HOERA HIEPERDEPIEP,
GEFELICTEERD meid met je zwangerschat hier veel veel glitters ontvangen nog een 2008 kindje dit jaar op ons forum

liefst Melanie

Goedemorgen!

Juud, kan je het al een beetje bevatten?? Echt zo gaaf? Gaan jullie het gelijk aan mensen vertellen, hoe voel je je en strooi nog even wat extra glitters!!

Madootje, next in line! Hoe is het vandaag? Alles nog goed?

Suus, hoe is het met het klussen. Al een verhuisdatum in gedachten?

Prinses, wat leuk je eerste baby aankoop! Dat is echt weer een mijlpaal. Wanneer heb je weer een afspraak bij de VK?

Marije, jij bent ook bijna....

Go, Melanie, Ellepel, met jullie ook alles goed?
Go, heb je eigenlijk al weer een ongesteldheid gehad? Ben het weer en beetje kwijt... sorry!

Weinig te melden hier, dus ga gauw aan de slag!!

Hoi Meiden!

Jemig, nu sta ik samen met Marije weer bovenaan de lijst. ieieie, spannend! Ik voel van alles (ongi gevoel in buik, licht misselijk en hoofdpijn) maar op mijn werk is iedereen weer ziek aan het worden, dus ik hoop niet dat het daarmee te maken heeft. Ik heb van die ultra gevoelige tests gekocht en ik denk dat ik morgen misschien al een test ertegen aan gooi. Komt omdat ik 's avonds een feestje heb en dan zou ik het toch wel willen weten.

Sinds de glitters van Judith ben ik mezelf wel een beetje gek aan het maken. Heb jij daar ook last van Marije?!

liefs, Madootje

hoi hoi

ja ik ben me hier idd ook behoorlijk gek aan het maken ik heb vanochtend alweer getes weer negatief natuurlijk maar ja zegt nu nog niet zo veel. ik hoop echt dat ik deze maand zwanger ben want anders heb ik een lastig pakket aankomende maand.

ik zal het ff uitleggen.
ik heb al een zoontje uit een andere relatie van hem was ik uitgerekend op 1 februari
hij is geboren op 3 januari. als ik volgende maand zwanger ben dan ben ik uitgerekend op 4 januari en als ik die maand er op zwanger raak dan ben ik uitgerekend op 1 februari
ik ben hier eigelijk niet zo happy mee vind het voor mijn zoontje al lastig dat hij zo snel na oud en nieuw jarig is en dan ook nog een broertje of zusje ook zo dicht er bij en kijk eens naar het financiele plaatje sinterklaas kerst oud en nieuw en dan ook nog 2 verjaardagen ???!! phooe....
1 februari vind ik een rare datum omdat het de uitgerekende datum was van mijn zoontje en nu in een andere relatie zit. Het is de overleidensdag van mijn opa en ik moet er de hele tijd aan denken dat ik dus dan in de zelfde maand zwanger raak als met mijn ex bah.....

ik denk dat jullie wel snappen dat ik dan zo iets heb van nu zwanger zijn want dan zit ik niet met de 2 rare datums de volgende 2 cyclussen en als ik nu niet zwanger ben dan zul je net zien dat ik juist op 1 van die 2 datums uitgerekend zal zijn.
ik wil heel graag een kindje maar die 2 maanden zijn echt met een dubbel gevoel.

ik heb het er ook over gehad met mijn vriend maar die zegt er heel weinig over eigelijk alleen we zien wel maar ja het zit in me hoofd en zie het er dan maar uit te krijgen.

ik weet echt niet wat ik er mee aan moet.

nou ff weer met me hoofd bij deze maand.
Ik heb nog nooit zo'n lange dag gehad als vandaag. vanochtend dus die negatieve test, mijn zoontje heeft   zijn dag niet dus die kan ik wel achter het behang plakken
ik heb zelf me dag niet. ik heb al weer 3 nieuwe testen besteld als het goed is heb ik ze morgen al weer binnen zit er serieus over na te denken om gewoon elke dag te gaan testen hahah.... ach ja we zien het allemaal wel.

zo ff me hart gelucht ! dankje :p

Veel liefs Marije

hallo meiden!!

na dinsdag gigantisch ongesteld te zijn geworden is het nu nagenoeg alweer over??
heel apart... ben normaal gesproken zeker wel 4 dagen.
voel me absoluut niet lekker... hele hoofd dicht en gewoon blegh...

prinses! jullie eerste aankoop!!super! en een geweldige prijs ook zeg!zou ik ook direct kopen! wanneer moet je weer voor een echo heen? en hoe gaat t mt je buikje?

judith!!ons goed op de hoogte houden he?ben echt blij voor je!!

Hee Marije,

Wat een lastige situatie, zeg! Ik kan het me heel goed voorstellen dat je nu zwanger wilt zijn! Ik zit er zelf mee dat als we nu zwanger zijn, we een decemberkindje krijgen. Dat is al zo'n drukke maand. Maar ik zou natuurlijk dolblij zijn als het nu toch gelukt is.

Het is ook zo, dat zo'n uitgerekende datum nog weinig zegt over wanneer het kindje daadwerkelijk komt. Dat schrijf jij ook al. Oei, ik geloof dat jij het nog veel moeilijker ermee heb. Ik wens van harte dat je nu gewoon zwanger bent en je al die scenarios die je nu in je hoofd haalt gewoon kunt vergeten.

In januari is de sterfdag van mijn moeder, maar ik zou het eigenlijk geweldig vinden om rond die tijd een kindje te krijgen, zij was zo dol op kinderen. Vandaar.

Nou meis, niet teveel stressen hoor. Het komt hoe dan ook goed, liefs, Madootje

Hoi meiden,

Hie alles oke, ga denk wel misselijk worden, steeds als ik trek krijg zit het een beetje tot en met m'n keel z'n gevoel van als je heel zenuwachtig bent en geen hap door je keel krijgt, maar ik heb wel trek!!

@Marije, ik snap wat je bedoeld, mijn man is 4 januari jarig!
Maar ik ga mijn voorgangers na doen, mij   oma was namelijk op 8 december jarig, mijn moeder op 18 december en mijn broer op 7 december!
Mijn man zo 29 november wel mooi vinden, want dan was zijn vader jarig en die is in 1999 overleden! Ik zal zo nog wat glitters strooien voor deze maand!!!!!

En ik heb nu ook weer het goede voorbeeld gegeven dus madootje en marije jullie doen het gewoon na!

@ Prinses, leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht!! wij willen in Eindhoven bij de babydump gaan kijken!
Een paar weken geleden zijn we stiekem met z'n tweeen al in roelofardensveen weesten kijken bij de babydump, dikke jas aan en niemand die wat opvalt. Het was een idee van mijn man en ik vond het natuurlijk ook heeeeel leuk.

Verder gaan we het zaterdag tegen mijn ouders vertellen en binnenkort ook aan mijn schoonmoeder, maar daar hebben we niet echt veel contact mee, dus als we bellen of ze thuis zijn ( ze wonen toch zeker een half uur hier vandaan) valt het ook wel weer op! Tegen de rest ga ik proberen mijn mond te houden!!!!
Ook ben ik al zo lek als een mandje ik vergeet alles ik wilde nog een hoop schrijven maar weet het al niet meer en op mijn werk vandaag deed ik ook allemaal vreemde dingen. Iets zoeken wat je in je handen hebt en dan ergens een druppeltje op willen doen met de dop erop, ik weet niet of dat nog goed gaat komen!!!!!

Hier nog even wat glitters en wel allemaal wat vangen he:

ik hoop er idd op dat ik deze maand zwanger ben maar als dat niet zo is dan denk ik niet dat we er de volgende 2 maanden minder om zouden gaan klussen daar willen we te graag een kindje voor :p

Veel liefs Marije

IK WIL GLITTERS ZIEN !!!!!!!!!

Terug
Bovenaan