*** GLITTERCHICKS *** part one

Balen, balen, balen!
De zijn gekomen en niet zo'n beetje ook! Een dag te vroeg, waardoor ik nu kan terugrekenen dat we veel te laat zijn gaan klussen. Doordat m'n vorige cyclus zo idioot lang was, dacht ik dat we niet zo'n haast hadden. En natuurlijk had ik er gisteravond ook nog een test tegenaan gegooid, negatief dus. Gewoon zonde van het geld. Had ik maar wat geduldiger moeten zijn. Ik baal echt gigantisch.

Suus, ik zou er maar niet op vertrouwen dat je zo'n late nod hebt als je in de lijst hebt gezet!!

Marije, ik hoop dat jij wel met glitters kunt gaan strooien, meid!

xx, Madootje

NOD'S !!!!

marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                
suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 28-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008

wachtbankje

Marije, ik zou gek van mezelf worden zoals jij het doet (hoop dat je je niet aangevallen voelt). Ik zou gewoon rustig afwachten of je ongesteld wordt ja of nee, maar begrijp dat het voor iedere verschillend is hoe die het ervaart en er mee bezig is. Gelukkig kan ik mijn geduld heel goed opbrengen en ga ik volgend weekend pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Mijn ervaring is dat de teleurstelling minder groot is als ik gewoon ongesteld wordt dan dat ik negatief test. Maar wat ik zeg is voor iedereen persoonlijk en duim natuurlijk voor je dat je test wel positief is vanavond... Dan stuur je glitters wel deze kant op he... SUCCES!

Melantie ook heel veel succes voor jou!
Madootje, nog 1 dag. Hoe is het??

Ellepel, ik heb eigenlijk geen gevoel voor mijn nod. Wacht rustig af en meer kan ik niet doen. Heb mijn best gedaan. Sex gehad in de goede periode, kussen onder mijn kont, benen tegen de muur.... Nu ben ik aan de natuur overgeleverd. Gelukkig heb ik een druk weekend dus gaan de wachtdagen ook weer wat sneller!

melanie! succes met je examen!!

ellepel,ik drink ook gewoon in de weekenden een wijntje hoor!
stel dat je zwanger bent,de 1e 4 week volgens mij,krijgt het vruchtje er nog niks van mee.zal m wel met de placenta te maken hebben?

rossia!jou nod komt al steeds dichterbij!!

beelmuis,spannend hoor! en madootje ook!! meldplicht he?als jullie meer weten!!

hier gaat alles zijn gangetje..
nog steeds van rare buikpijntjes..al 3 week lang!!!???
ff in de gaten houden..sinds gister is mijn verstanskies ook weer op visite..
@$#$^%$$@2   deze komt een paar keer per jaar ff opspelen..hij wil maar niet doorbreken. maar vertik het om de tandarts te bellen!!haha..
deze stoere meid houd absoluut niet van tandartsen.(wie wel)

verder weinig nuttigs te melden.
nog leuke plannen voor het weekend?
ik ga morgen met mijn beste vriendin trouwjurken passen!!!leuk leuk!!!
moet ook vrijgezellenfeest voor haar regelen..
iemand leuke ideen? geen tutdingetjes en bon bons maken enzo!haha

nou kom vanavond nog wel ff loeren!

xxxx

Oh shit Madootje! Je bent me net voor!
Wat enorm kl#te! Nou even flink uithuilen hoor en weer op vol goede moed naar de volgende ronde.

Hoe lang is je cyclus nu deze keer geweest?

Dikke knuffel Rossia

ps ps: ik drink ook gewoon nog wijntjes hoor. Geen liters en hele flessen tegelijk, maar zolang ik nog geen positieve test in handen heb doe ik mezelf dat lekkere wijntje nog niet ontnemen...

En inderdaad Suus volgens mij heeft de baby pas een bloedband bij 4,5 week en zou het dan pas schadelijk worden...

Zo ben nu echt weg. ff lunchen

Ha Suus en Rossia,

We zitten alledrie tegelijk te posten!!

En Rossia, je hebt helemaal gelijk, gewoon je ongi afwachten is het beste, anders maak je jezelf knettergek... Ik had nu een cyclus van 29 dagen, daarvoor 40, daarvoor 30. Het enige voordeel is dat ik vanavond op het feestje m'n verdriet kan wegdrinken en met kater de volgende ronde in kan gaan

Suus, wat een gekke klachten heb jij. Dat lichaam haalt ook streken uit, heb ik het idee.

groetjes, Madootje

Terug
Bovenaan