*** GLITTERCHICKS *** part one

Heel goed Suus, ik doe ff hetzelfde. Wordt wat afgekletst op dit tijdstip.

Ben heel benieuwd hoe het met de man van Melanie gaat, schrok er echt van.

Ik heb eigenlijk ook niks te melden. Mn buik rommmelt bijna niet meer, 1 borst doet nu wel behoorlijk zeer de ander wat minder. Maar goed, dat zijn hele normale klachten zo vlak voor NOD. Ik ben bang voor mij ook ronde 5. Maar goed, we wachten af.

-x-

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie's ben net pas thuis doodmoe.
Moet zeggen zit hier met tranen te typen.
Ze hebben vandaag een buikecho bij mijn man gemaakt hij heeft namelijk een ontsteken ergens bij zijn lever zitten zijn mild is erg dik opgezet. Maar we weten nog steeds neit waar het vandaan komt mijn man zegt is niets en wil steeds naar huis zegt voel me beter wat niet zo is . Veel moeite om hem daar te houden. Krijgen zijn koorts maar niet omlaag het laags is momenteel 38.4 weten ook niet waneer hij naar huis mag. Want hij krijgt geen medicijnen niets omdat ze niet weten wat de oorzaak is.
Ben best wel een beetje bang een virus ergens in zijn lichaam niet weten wat het is en hij word maar niet beter.
Heb trouwens steeds een beetje rozeslijm in mijn broekje geen bloed dus ben benieuwd.
Ik zal wel weer posten maar weet alleen ff niet wanneer zijn ouders zijn dinsdag trug gekomen van hun vakantie in africe en zijn vandaag naar mij toe gekomen blijven tot zaterdag. ben gisteren bij mijn ouders blijven slapen weet niet wat ik nu aan me heb bah. Morgen vroeg ga ik weer vroeg erheen inv de dokter die langs komt mijn man hoopt dat hij naar huis toe mag en gewoon iederen dag bloed mag gaan prikken maar ik denk niet dat dat erin zit voor hem.

Tot snelxxxxxxxx Melanie

Hallo dames !

hier ben ik weer. nou was helaas niet zo snel van de duivels af als dat ik gehoopt had maar in elk geval kunnen we er vanaf vandaag weer tegen aan.

Ik heb de afgelopen paar dagen ontzettend gebaald omdat ik nu met 2 datums uitgerekent zou zijn wat ik toch wel een beetje jammer vind. deze maand is 4 januari en dat is 1 dag na de verjaardag van mijn zoontje.

We hebben er eens goed over gesproken en we hebben besloten om er ook deze maand gewoon voor te gaan. het komt zoals het komt en mocht ik zwanger zijn dan moest het gewoon zo zijn !

ik doe het wel wat rustiger aan dus zal niet onwijs veel gaan posten en we gaan denk ik ook niet extra klussen ofzo. we klussen wanneer we zin hebben en als er dan een kindje van komt zijn we daar erg gelukkig mee.

@De zieke Man !
Blijf in je bed liggen !!!!!
Eerst beter worden en dan de rest !
Heel veel beterschap gewenst vanaf deze kant !

Veel liefs Marije

P.S. ff lijstje updaten :p

NOD'S !!!!

melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    08-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                
suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 28-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008

wachtbankje

he melanie!
wat rot dat jullie nog geen duidelijkheid hebben!
denk aan je hoor! hopen dat je dit weekend ook met een leuk nieuwtje komt!

ikzelf zit waarschijnlijk met een voorhoofdsholteontsteking doet zo'n pijn he?
zit vol paracetamol...wil ik eigenlijk niet maar is zonder niet meer vol te houden.
na t weekend maar ff dokter bellen,..pfff

moet ook weer gaan! moet werken!

was ff nieuwsgierig naar melanie..

xxxxx

Lieve Melanie,

Wat schrik ik weer van je bericht, veel sterkte hoor! Ik hoop dat je man snel weer beter wordt en dat ze erachter komen wat er nu aan de hand is.

Je staat ook boven aan onze nod-lijst! Soms komt alles tegelijk... Ik ben voor je aan het duimen, groetjs, Madootje

Melanie, heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben... En een bevrucht eitje, want vandaag is je nod!

Suus, hup je bed in, want je moet je krachten sparen voor je huidige sexytimeperiode! Denk goed aan je eieren en laat Suus-man je lekker verzorgen en verwennen !

Marije, mijn ongesteldheid is ook alweer zo goed als klaar. Nog 1,5 week wachten en we kunnen er weer vol tegen aan! Laten we hopen dat het lukt. Ik snap dat je met je data zit, maar inderdaad misschien had het zo moeten zijn!

Verder weinig te melden. Voor alle meiden die ik vergeet sorry en geniet van het weekend!

hey meiden ben net thuis,
Vanmorgen ongi geworden jammer genoeg.
Maar ga lekker slapen nu

Liefst Melanie

He Melanie, wat een rottijd voor jullie zeg! Is er al wat nieuws over je man? Heb je een beetje steun van je fam en vrienden?
Heel veel sterkte!
Liefs, El

Terug
Bovenaan