*** GLITTERCHICKS *** part one

rossia!!!!! wat is dit nou!!!! gatver!!! kloten voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en 2 dagen eerder ook nog!
aan de ene kant wel beter..zit je ook niet te lang in de stress..
nou ook mee naar de volgende ronde....kop op he??

who's next? weet zo ff niet meer... ellepel en melanie?
monatoetje hoe gaat ie? word voor jou ook alweer spannend he?

nou verder niks nuttigs te melden..
ben onwijs verkouden,....pffff tranen lopen gewoon over mijn wangen van die gekke prikkelhoest!!blegh.... flink aan de vitamine c.
ook niet erg bevordelijk voor t klussen,heb totaal geen zin!!haha wil alleen maar slapen...
maar komt allemaal wel weer goed!

toedels!!!xxxx

heyyyyyyyy prinses?
hoe gaat het? en met je buikje?
zag ineens glitters staan! dacht al van hmmmmm wie heeft er positief getest?haha
ik heb ook wat gepikt hoor!

Hey Suuske,

hier alles goed hoor!
M'n buik groeit echt, kan echt m'n normale broeken niet meer aan joh! Te gek voor woorden.
Ben ook al 1,5 kilo aangekomen, als 't maar niet in dit tempo doorgaat.
Balen he voor Rossia. Ik wil dat jullie ook zwanger worden, daarom nog maar eens met glitters gestrooid, misschien helpt 't.
Het viel mij ook al op dat er veel zwangeren bij komen deze afgelopen paar weken, dus misschien is het wel een vruchtbare periode.
Dus snot afvegen en toch klussen Suus! Hahaha!
Shit joh dat je je zo zwakjes voelt.
Wordt maar gauw beter, op tijd je bedje in, voldoende pitamientjes en een hoop aandacht aan je man vragen, helpt vast!
Fijn dat jullie huis zo opschiet!
Idd als de gordijnen hangen dan wordt 't pas echt mooi.
Leuk hoor!

Nou, liefs van mij, prinses

Hey Suus!!! Geef terug die glitters, die waren speciaal voor mij !
Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes...
Prinses, het was ronde 4, dus ga nu ronde 5 in. Ga deze ronde weer de ovutesten gebruiken. Die waren vorige maand te laat en heb ik het zonder gedaan.... Voor de rest alles gedaan zoals jij het hebt gezegt, behalve die spermadans... Zou het dan toch een must zijn. Ik zal Rossia-man even zeggen dat hij dat echt moet gaan doen....
Prinses, ik zal je vanvaond nog wel even een hyves berichtje sturen hoe het zit met de naam Rossia....

Rossia-man is inmiddels ook op de hoogte. Ik mag straks even lekker bij hem uithuilen. En dan is het wel weer klaar hoor.... Dan weer op naar de volgende ronde.

Suus, rustig aan met je verkoudheid! Niet ziek worden nu. Je moet presteren....

Suus, Prinses, dikke kussen van mij voor jullie!!

ps Suusie, het was maar 1 dag eerder, dus nu een mooie cyclus van 29 dagen...

ps Prinses, ik heb alle glitters gepakt en gevangen. Gebruik ze allemaal voor de volgende ronde!

he rossia!

jij lijkt me ook wel een nuchter persoon! lekker   ff een uurtje balen en dan er weer flink tegen aan! dat mag ik wel! je verandert er ja niks aan dat de duivels gekomen zijn.
bij jouw zijn ze ook weer snel verdwenen he? ook fijn! en een mooie cyclus!
stel dat mijn cyclus nu weer 28 dgn is is mijn NOD eigenlijk 21 april al!!!
ieieie laat m gewoon op de 30e staan...

meiden fijne avond!!
ga ff lekker chillen... ohhhhhhhhhhhh eerst nog afwassen... wij hebben NOG geen afwasmachine. straks lekker wel!!!wat lijkt me dat fijn zeg!hihi

Oh Rossia.....wat klote!  Hopelijk is Rossia-man extra lief voor je vanavond.

Ik moet nog iets minder dan een week wachten, duurt erg lang voor mn gevoel. Ik denk dat ik gewoon een darminfectietje heb die maar niet weg wil, blijft rommelen in mn buik.
Waren we maar op vakantie he?! Kun je het makkelijker van je afzetten.

Nou meis, we doen een dansje voor je dat de duiveltjes snel ophoepelen en niet meer terugkomen.

Liefs, El

p.s.: Melanie, alle hoop voor deze week is nu op jou gericht!

Terug
Bovenaan