*** GLITTERCHICKS *** part one

haai meiden!

jeetje wat een rust hier zeg!

melanie..ook nog de duivels erbij..echt rot voor je!!
hoe is het met manlief? al verdere uitslagen gehad? hoop dat hij snel weer thuis is!en beter is natuurlijk!!

ellepel jij bent nu de eerste!!!! nog eventjes wachten!!spannend hoor!
hoe voel je je?
en monatoetje ook bijna! dan is het ff een poosje rustig he?

ikzelf zit nu op dag 12 en heb t gevoel dat mijn ei in aantocht is.
zou niet weten wat je precies moet voelen,maar heb van die vage steekjes steeds in mijn onderbuik,dus neem bijna maar aan dat t mijn eisprong is.
dus dat zou betekenen dat mijn cyclus deze ronde weer normaal zou zijn..
en mijn nod dus rond de 21e april zou zijn.
we wachten/klussen rustig verder..
mijn voorhoofd voelt vandaag alweer een stuk beter!!gelukkig maar,is echt een rotgevoel.
vanmorgen de zolder voorgestreken...jeetje!!wat een k*t werk zeg!!hhahaha mijn tere handjes zitten nu onder de blaren! net ook nog gevolleybalt dik verloren...jammer
heb er ook een hekel aan om op zaterdagmiddag te volleyballen.hele zaterdag weg.
straks nog op verjaardag bij goede vriend van ons.altijd erg gezellig.

hoe is het met de zwangeren? ik hoop echt snel met jullie mee te doen!!!

nou nog leuke plannen vanaaf?

doeiiiiii   xxxx

Ja Monatoetje en ik zijn de 1e in rij nu....spannend! Monatoetje, voel jij wat?

Ik ben vandaag niet lekker, beetje misselijk. Maar dat komt waarschijnlijk door een te zware dag gisteren. Moest nare beweging van mn fysio maken, waardoor ik nu het gevoel van een hele zware kater heb (overal spierpijn/vastzittendheid).
Gisteravond een feestje, lag laat (zonder alcohol) op bed en manlief heeft hele nacht gesnurkt. Zucht... Ben dus heel moe, en daar kan ik misselijk van worden (raar maar waar).
Natuurlijk hoop ik op een zwangerschap, maar lijkt mij wat te vroeg om misselijk te zijn. Mn borsten zijn ook nog steeds groot (jeeeeh!) en pijnlijk (auuu!)  en mn temp is nog steeds  37,1. Dus theoretisch gezien kan het nog steeds raak zijn.

Heb wel moeite met wachten hoor, dinsdag pas NOD en volgend weekend ofzo pas testen. Mocht het zover komen natuurlijk ;-) IK WIL MET VAKANTIE, dan gaat de wachtperiode veeeeeel sneller!

Suus, klote dat je nog steeds niet lekker bent. Dat duurt ook lang! Nu is je eitje vast ook koud, moeten de spermacellen een dansje doen om het te verwarmen hihihihihi.

Slaap lekker allemaal!
-x- El

GVD!!! Hele lap tekst geschreven, loopt onze computer vast, grrrrrrrr!!!

Kort samengevat:
Melanie sterkte!!!! Ik denk aan je en een dikke knuffel van mij! Achter de wolken schijnt de zon!! Hou ons op de hoogte he?!

Ellepel en Madootje, ik duim!!!!!

Suus, gauw opknappen hoor!!

Rossia, grappige uitleg van je nickname! Vandaag ging je weer hardlopen toch?! Succes! Hoe gaat 't nou met je heup?!

Hier gaat alles goed, ben ook een half uur bezig geweest om een foto van onze echo hier te plaatsen, maar helaas, 't lukt me vandaag allemaal ff niet zo goed geloof ik.
Maar....de echo was GAAF!!!!
Een beweeglijk kindje met alles er op en er aan!
Ben 2 dagen verder dan we al dachten, dus vandaag al 11 weken!!!!! En het is al 4 cm!! Hahaha!!!
Ben dus ook op 26 oktober al uitgerekend.
Wel raar, want m'n ovutester gaf pas 2 dagen later positief aan!
Hoe dan ook, m'n vriend heeft vanaf dag 1 al geroepen dat hij wist dat het die ene dag verwekt zou zijn. Hij zegt het aangevoeld te hebben. Grappig!
Er is ook bloed geprikt, voor het algemene onderzoek en voor de combinatietest.
Over 2 wkn, 18 april, hebben we de 12 wkn echo, dan gaan ze ook de nekplooimeting doen.
En vrijdag dus weer naar de vk. Dan gaan we naar onze kleine luisteren!
Ondanks dat iedereen anders beweert, vind ik het toch best heel snel gaan allemaal.
M'n buik groeit echt! Iemand die me goed kent ziet het echt al wel.
Ik ga het dan ook overmorgen op m'n werk vertellen, spannend!!!
Ik heb een eigen praktijk, maar binnen een tandartsenpraktijk. Daar huur ik een kamer zeg maar. Dus die 2 tandartsen zijn mijn voornaamste verwijzers en vandaar dat ik het ze wel persoonlijk wil vertellen.
Oooh meiden, ik gun het jullie ook allemaal zo!!!
Het is een bijzondere tijd, echt!
Ik duim m'n duimen paars!!!!

Maar Judith, hoe is het met jou?! Begin je al wat last te krijgen van misselijkheid?!

Nou meiden, ik hou 't ff hier bij. We gaan vanmiddag naar m'n peettante om 't te vertellen. Leuk hoor, ben heel benieuwd hoe ze reageert. Ze hebben zelf geen kinderen, dus ik ga er van uit dat ze het heel bijzonder vind.

Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal!!!!!
prinses

He Prinses, weer lekker bijtijds op zie ik? Was gisteren helemaal vergeten te vragen hoe het met jou en Judith gaat.

Wat supergaaf van de echo! En al 11 weken, gaat inderdaad hard! Nog even en je kunt het lekker bekend maken aan de hele wereld. Want alleen je fam + straks je werk weet het toch?

Ik ga zo even kijken naar de beschrijving van week 11 op deze site, altijd leuk om te volgen. Hoe is het nu met je borsten? Al weer wat minder pijnlijk? Nog andere kwaaltjes, of verloopt het allemaal soepeltjes (hope so).

Lieve meiden, geniet van deze stralende zondag!
-x-

hoi lieve meiden..

er is weer heel wat gebeurt lees ik.. Melanie wat een pech allemaal.. Ik hoop dat alles goed komt met je man.. Zo zit je wel even in een rot tijd..

Ik ben lang niet wezen kijken. Het geeft wel een stukje rust. Maar nu mijn NOD er weer aan komt wil ik toch weer alles met jullie delen.. Raar eigenlijk.. Moet het gewoon ergens kwijt en jullie snappen mij ook gewoon..

Maar ellepel jij bent nog een dagje eerder he.. Ik voel niks.. nergens last van. Zit wel onder de pukkeltjes.. Bah... dus ik denk dat ik ongi ga worden. Maar moeten ook positief blijven..
Ik hoop het zo.. Heb echt het gevoel dat iedereen om mij heen zwanger is.. behalve ik..

Ik heb drukke week voor de boeg.. Misschien maar goed. Kan ik er tot woensdag ook niet zoveel bij stil staan. Wil die woensdag evt wel gaan testen.. als mijn ongi er die dag niet door komt.. Dus wie weet woensdag avond positief nieuws.. Duimen en afwachten. Meer kunnen we niet doen.

Liefs mij en nog een fijne avond..

Heee meiden,

Even een ego berichtje!
Heb de 5km gelopen in 30.29 minuten. Achter had ik nog wat sneller gekund maar ben super blij met mijn prestatie. Tijd van vorig jaar met 2 minuten verbeterd! Volgend jaar toch echt onder die 30 minuten!

Ben  erg moe (slecht geslapen vannacht)  nu dus ga lekker op de bank hangen.

PS Prinses, heup heeft het prima gehouden en nu nergens meer last van. Was het maar een zwangerschapskwaaltje... Hmmm. Misschien volgende maand. Wel gaaf van je echo trouwens!!

XX Meiden!

Hallo meiden,

Ik heb even niets van me laten horen, sorry!!
Ik heb verder ook eigenlijk niets te melden, nog steeds niet ongesteld geworden, dus afwachten.
Manlief wil trouwens bijna zeker wachten met zwanger worden, omdat hij mijn lichaam rust wil geven. Wel lief, maar toch baal ik er van.

Ik zal jullie in ieder geval in de gaten houden en af en toe de site bezoeken.
Natuurlijk laat ik nog wel even weten wanneer ik ongesteld ben geworden en het hoe en zo dan.........................

Suus, sterkte en knap maar snel op. Ik heb het  twee maandjes geleden ook gehad, toen ik nog zwanger was.

Melanie, wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte en we denken aan je !!!!!!!!!!!

Ellepel en Madootje, ik duim ook mee voor jullie!!

Verder hier ook niet zo'n goed nieuws. Mijn oom die ons het dichtste bijstaat, blijkt kanker te hebben. Ook al helemaal uitgezaaid, dus echt drama hier in de familie.
Vandaag weer verdere onderzoeken...........afwachten dus ook............

Nou, ik ga Sven vandaag voor de 1e keer naar het kinderdagverblijf brengen, dus wens me succes, want toen hij voor proef ging voor een paar uurtjes, was het alleen maar huilen........maar ja, na een aantal keer schijnt het beter te gaan.
Nou, vandaag is dus dag dus!!!!

Veel liefs, Margot

Terug
Bovenaan