Hey melanie, als je het nog even leest heel, heel, heel veel sterkte met je man!! Kreeg even kippevel we duimen ook voor hem!!!!!!!
@ Rossia, Balen zeg van die RD, maar nu ben ik ook wel benieuwd geworden hoe het nu met je naam zit!!!
@Suus, wanneer wil je over naar je nieuwe huis? Jullie hebben het er wel druk mee zeg!
Oh ja misschien een schrale troost wij hebben ook geen truus die de vast wast!!
@Ellepel en Monatoetje, het einde komt weer in zicht, spannendddd...
Vanavond is er bij ons een mevrouw van moeders voor moeders langs geweest en die heeft ook weer een test gedaan. We hebben hem in een felicitatie kaartje gekregen. Mij man heeft gelijk op de televisiekast gezet! Nu is het echt zei hij. Ik zeg het is net zo echt als onze testen, maar hij vindt het allemaal nog maar vreemd. Hij voelt en ziet natuurlijk niets dus moet de bevestiging echt van die testen hebben!
ik krijg van hun de DVD waar prinses het over had over de ontwikkeling van de baby in je buik!!
Dan wil ik jullie nog graag even vertellen dat je ook echt een beetje mazzel moet hebben denk ik met zwanger worden! ik weet niet of jullie je nog kunnen herrineren dat mijn man naar noorwegen moest een aantal weken geleden! Dat was dus precies met mijn eisprong. De week ervoor hebben wij op ma-do-za geklust en maandag was hij plotseling al eerder weg dan onze bedoeling. Ik weet zeker dat ik maandag steken had vanwege mijn ei, toen hij terug kwam konden we ook niet klussen vanwege mijn maandelijkse schimmelinfectie. En nu ben ik toch zwanger!!
De zaterdag van de laatste "klusdag" waren wij trouwens naar de baby-dump geweest en hadden een toeristisch route terug genomen, toen we Den-Haag binnen reden zagen we twee ooievaars vliegen!! Dit verzin ik niet! Toen zei ik al hey dat is leuk en van de week dacht ik daar weer aan en ik was super blij. Ik ben niet echt bijgelovig, maar dat vond ik wel erg leuk.
Ook is op het moment van de verwekking (waarschijnlijk) de beste vriendin van mijn ouders overleden en dat vond ik zo mooi dat ik er even een traantje bij weg moest pinken!!!
Zo dat was het allemaal weer even!!
En voor de gene die nog wat wil vangen:
Alsjeblieft!!!
X Judith