*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey lieven meiden,

sorry heb niet alle berichten trug gelezen ben net trug van het ziekenhuis. mijn man heeft al meer dan 2 weken hoge koorts nu blijkt dat hij een ontsteking bij zijn lever heeft zitten morgen krijgt hij meerdere onderzoeken.

Dus ben ff niet veel meer online,sorry ben ff een beetje de kluts kwijd nu helemaal

xxxxx

dag dames.

wat balen.. alweer twee meiden ongi geworden.. Had graag nog wat glitters gezien hoor.. Ik heb mijn NOD over precies een week.. Voel me goed.. Kan alleen maar afwachten..

Succes allemaal met wachten,klussen etc.

denk nog veel aan jullie.
Liefs mij

Melanie, sterkte!!! Als je weer puf hebt, laat je ons dan weten hoe het met je man is? Ik denk aan je. Liefs, El

Hey melanie, als je het nog even leest heel, heel, heel veel sterkte met je man!! Kreeg even kippevel we duimen ook voor hem!!!!!!!

@ Rossia, Balen zeg van die RD, maar nu ben ik ook wel benieuwd geworden hoe het nu met je naam zit!!!
@Suus, wanneer wil je over naar je nieuwe huis? Jullie hebben het er wel druk mee zeg!
Oh ja misschien een schrale troost wij hebben ook geen truus die de vast wast!!
@Ellepel en Monatoetje, het einde komt weer in zicht, spannendddd...

Vanavond is er bij ons een mevrouw van moeders voor moeders langs geweest en die heeft ook weer een test gedaan. We hebben hem in een felicitatie kaartje gekregen. Mij man heeft gelijk op de televisiekast gezet! Nu is het echt zei hij. Ik zeg het is net zo echt als onze testen, maar hij  vindt het allemaal nog maar vreemd. Hij voelt en ziet natuurlijk niets dus moet de bevestiging echt van die testen hebben!
ik krijg van hun de DVD waar prinses het over had over de ontwikkeling van de baby in je buik!!

Dan wil ik jullie nog graag even vertellen dat je ook echt een beetje mazzel moet hebben denk ik met zwanger worden! ik weet niet of jullie je nog kunnen herrineren dat mijn man naar noorwegen moest een aantal weken geleden! Dat was dus precies met mijn eisprong. De week ervoor hebben wij op ma-do-za geklust en maandag was hij plotseling al eerder weg dan onze bedoeling. Ik weet zeker dat ik maandag steken had vanwege mijn ei, toen hij terug kwam konden we ook niet klussen vanwege mijn maandelijkse schimmelinfectie. En nu ben ik toch zwanger!!
De zaterdag van de laatste "klusdag" waren wij trouwens naar de baby-dump geweest en hadden een toeristisch route terug genomen, toen we Den-Haag binnen reden zagen we twee ooievaars vliegen!! Dit verzin ik niet! Toen zei ik al hey dat is leuk en van de week dacht ik daar weer aan en ik was super blij. Ik ben niet echt bijgelovig, maar dat vond ik wel erg leuk.
Ook is op het moment van de verwekking (waarschijnlijk) de beste vriendin van mijn ouders overleden en dat vond ik zo mooi dat ik er even een traantje bij weg moest pinken!!!

Zo dat was het allemaal weer even!!
En voor de gene die nog wat wil vangen:
Alsjeblieft!!!

X Judith

jeetje melanie!
wat erg!!! hoop dat t allemaal meevalt in het ziekenhuis!
nou meid rustig aan doen en als je een keertje tijd/zin hebt,laat je t ons dan ff weten hoe het is afgelopen? denk aan jullie!!

judith, wat een mooi verhaal zeg!
ik ben verder niet gelovig ofzo,maar in dat soort dingen geloof ik ook!
helemaal van die 2 ooievaars!!geweldig!!
wil deze week ook 2 ooievaars zien!!haha
hoe gaat ie verder?al zwangerschapskwaaltjes??
ben erg nieuwgierig!

nou ga manlief ff verleiden! hahaha
vreemd om dat zo ff hier neer te typen!haha

xxx

Melanie, ik hoop dat het helemaal weer goedkomt met je lieverd. Veel sterkte, meid!

Rossia en Marije, wat een teleurstelling zeg. Het is toch niet zo gemakkelijk om met glitters te strooien. Op naar de volgende ronde maar weer! Het gaat ons vast en zeker een keer lukken.

Hee meiden, ik ben even helemaal op, dus ik doe het rustig aan. Zet hem op met klussen, he!   Tot later, Madootje

Goedemorgen...

Zo meiden de teleurstelling is weer achter de rug en op naar ronde 5. Laten we dan maar voor een januari kindje gaan. Is ook leuk! Suus ben inderdaad vrij nuchter en kan goed relativeren en het omzetten in iets postiefs. We geven niet op!

Judith, ik had het over die dvd! Die is echt heel bijzonder, dus veel kijkplezier. En dat verhaal erg mooi! Ik kan ook wel in dat soort dingen geloven, al zie ik elke week een ooievaar hier onderweg, dus voor mij   is die niet meer speciaal. Zoals jij het schrijft is het echt heel mooi! Geniet ervan hoor en wees blij dat je zoveel geluk hebt gehad. Gun het niemand om lang over zwanger worden te doen...

Melanie, heel veel sterkte! Hoop dat alles goed komt.

Ik ga aan de slag en zal even een hyves berichtje sturen over mijn nickname...

Lieve meiden, dikke kussen!

hey rossia!!
thanks voor je uitleg! snap nu heel goed dat je m hier niet verteld! leuk bedacht!
rustig hier zeg.. stonden al op de 2e pagina! dat mag niet he? haha
heb zelf ook weinig nuttigs te melden..

doeiiiiii xxxx

Terug
Bovenaan