*** GLITTERCHICKS *** part one

Suus, kan best zo zijn hoor dat dit je eisprong was. Zo klinkt het wel. Eigenlijk is het niet de eisprong die je voelt, maar het rijpen van je eitje! De eisprong zelf voel je niet. Dus als je niets meer voelt is je ei aan het springen zeg maar. Ik voel soms (niet iedere maand) dan een scherpe pijn links of rechts boven mijn heupen. Daarna zakt het weg!

Onthouden hoe het zat en dan kijken wanneer je ongesteld wordt (hoop het natuurlijk niet) Als je wel over 14 dagen ongesteld wordt dan weet je zeker dat het je eisprong was!

Snap je het of niet, volgens mij vertel ik het een beetje vaag!!

Wij hebben gister onze zomervakantie gepland! Lag wel ineens in bed te denken. Shit als ik deze maand zwanger zou worden, zou ik precies week 20,21,22 op vakantie zijn. De 20 weken echo moet dan maar in week 19. Ga ervan uit dat dat ene weekje niet zoveel kwaad van. Tenslotte weet ik   niet zeker of ik wel zwanger wordt deze maand en zo kun je alles wel uitstellen...

Ga dus lekker  3 weken op een spaans strand hangen! Heerlijk!!

hey rossia!

thanks voor je uitleg!!
is helemaal duidelijk nu!

wowwwwwwwww 3 week spanje... geweldig!!!!

x

Hoi meiden.

Ik wil even doorgeven dat ik nog wel in de buurt ben, maar wel kots en kots misselijk, dus houd het ff hierbij!!

Sterkte allemaal met klussen, wachten, rd en een echo!! (wil ik ooook)

X Judith

Red devil alert

Geen grote verrassing, geen tranen, wel erg jammer en godsgruwelijk pijnlijk! Lijkt wel alsof mn darmen, spieren en weefsel via mn navel (nou ja iets lager dan) naar buiten willen. Heb me getroost met een broodje filet americain, jum!

Positief puntje: dit was weer cyclus 28, vorige keer ook. Dus misschien is mn cyclus nu constant.

Terugkijkend op temp had ik op dag 15 (di 25 maart)  de laagste temp (36,35) en ook nog draderig en doorzichtig slijm. Dus dat was mn ei. Maaaaaarrr op za 22 en zo 23 had ik ongelooflijke buikkrampen (ongi krampen), draderig doorzichtig slijm (nog nooit zo duidelijk gehad)  en ook vrij lage temp: tussen 36,4-36,5.
Maar als ik Rossia begrijp is dat dus het rijpen wat ik voelde en kwam 2-3 dagen later mn eitje vrij. Een verlaat paasei, hahahaha.

Ik weet dat ik pas ronde 5 in ga, maar ben er een beetje klaar mee. Truusje ongeduld dat ik ben. Ik stop nu met temperaturen, mn cyclus verloop is wel duidelijk. Wellicht een ovutest aanschaffen, maar manlief wil niet weten wanneer ik vruchtbaar ben en kan oook niet op commando seksen. En helaas ben ik vrij doorzichtig wanneer ik net even iets meer zin heb ;-)

Nou Monatoetje...alle hoop en glitters zijn op jou gevestigd!

-x- El

p.s: Judith sterkte met je misselijkheid!

Crap... mn volgende NOD op 6 mei, en moet 5 mei met collega's biertje drinken op bevrijdingspop. Goed, ik zit dan aan antibiotica ofzo.

NOD'S !!!!

monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                
suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje
melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008

wachtbankje

Hoi damens,

Hey suus,

Een ontsteking bij je lever kan je overal bij opgelopen hebben.
Ik denk dat ruben hem heeft opgelopen bij een griepje teminste dat dacht de dokter.
Verder is hij nog veel moe en slaapt hij nog heel veel

Hier verder alles weer zijn gangentje hebben vandaag weer voor het eerst sex gehad sins 3 weken bijna dus was super om het zo maar   uit te leggen hopen dat ik gelijk aantel nu want het zaad moet nu wel sterk zijn toch?

Hoest het verder hierzo

NOD'S !!!!

monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje
melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )

Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008

wachtbankje

Hey dames !

hoe gaat het hier ??

@ ellepel ggrrrrrr stomme duivels nou hopen dat de duivels weg blijven de 1e 10 maand :p op mijn verjaardag ga je weer stressen :p

@monatoetje hoe is het bij jou ???? al getest ?

jeetje daarna monatoetje en ik weer de 1e in rij dat duurt nog ff morgen beginnen de groene dagen weer dus we gaan er weer lekker tegen aan.

hier gaat alles verder prima. ik heb het allemaal een beetje los gelaten komt het dant komt het en anders nog niet. doen het gewoon lekker rustig aan.

Helemaal na een bericht wat ik heb gekregen over mijn oom en tante.

Mijn oom en tante zijn 5 jaar bezig geweest om zwanger te worden ze zijn ook in de medice molen geweest maar ook daar geen resultaat ze zijn onderzocht mijn oom heeft traag zaad en bij mijn tante zat ook iets niet goed. Uiteindelijk zijn ze overgegaan op adoptie na een aantal jaar hadden ze eindelijk een kindje geadopteerd welliswaar maar voor hun hun kind.
Nu kreeg mijn tante vorig jaar problemen met haar buik ze hebben het onderzocht en ze moest geopereerd worden. ik wist verder niet wat of waarom maar ik kreeg het afgelopen zondag te horen.

Ze hadden al die tijd wel kinderen kunnen krijgen haar eileiders waren verstopt en met een simpele routine operatie is het opgelost ze is nu 42 dus nu zitten ze in een risico factor maar ze gaan er gewoon voor ze zijn nu bijna een bezig maar nog steeds geen resultaat. ze vinden het natuurlijk elke maand wel jammer maar ze zijn er niet mee actief mee bezig gebeurd het dan zijn ze super blij en als het niet gebeurd dan hebben ze in elk geval 1 kindje.

Als ik dat dan hoor kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik er zo ontzettend mee bezig ben geweest en hoop ik dat hun eerder zwanger zijn dan ik
ik gun het ze zo dus als ik nog een maandje extra moet wachten zodat hun eerder een kindje krijgen dan ik doe ik dat graag !!!!

Moest het ff kwijt.....

Veel liefs Marije

Ellepel, wat enorm kl#te zeg! Het wil deze ronde nog niet echt lukken. Op Judith na dan! We gaan met z'n allen weer vrolijk verder naar de volgende ronde en geven nog niet op he!!

Judith, trouwens wat balen dat je zo misselijk bent. Je inspecteert dus regelmatig de binnenkant van de toiletpot. Hoop dat je je snel beter voelt. Doe je mee aan   moeders voor moeders??

Marije, ik begrijp je punt en je hebt helemaal gelijk. Ik hoop ook voor hen dat ze toch nog een kindje van eigen makelij (sorry als dit wat stom overkomt...) krijgen!

Prinses, Rossiaman heeft gister vast de spermazwem geoefend. Zou dus goed moeten komen deze maand! Nog een half weekje en we beginnen weer aan de sexytime marathon!

Terug
Bovenaan