A
Anoniem
Guest
Suus, kan best zo zijn hoor dat dit je eisprong was. Zo klinkt het wel. Eigenlijk is het niet de eisprong die je voelt, maar het rijpen van je eitje! De eisprong zelf voel je niet. Dus als je niets meer voelt is je ei aan het springen zeg maar. Ik voel soms (niet iedere maand) dan een scherpe pijn links of rechts boven mijn heupen. Daarna zakt het weg!
Onthouden hoe het zat en dan kijken wanneer je ongesteld wordt (hoop het natuurlijk niet) Als je wel over 14 dagen ongesteld wordt dan weet je zeker dat het je eisprong was!
Snap je het of niet, volgens mij vertel ik het een beetje vaag!!
Wij hebben gister onze zomervakantie gepland! Lag wel ineens in bed te denken. Shit als ik deze maand zwanger zou worden, zou ik precies week 20,21,22 op vakantie zijn. De 20 weken echo moet dan maar in week 19. Ga ervan uit dat dat ene weekje niet zoveel kwaad van. Tenslotte weet ik niet zeker of ik wel zwanger wordt deze maand en zo kun je alles wel uitstellen...
Ga dus lekker 3 weken op een spaans strand hangen! Heerlijk!!
Onthouden hoe het zat en dan kijken wanneer je ongesteld wordt (hoop het natuurlijk niet) Als je wel over 14 dagen ongesteld wordt dan weet je zeker dat het je eisprong was!
Snap je het of niet, volgens mij vertel ik het een beetje vaag!!
Wij hebben gister onze zomervakantie gepland! Lag wel ineens in bed te denken. Shit als ik deze maand zwanger zou worden, zou ik precies week 20,21,22 op vakantie zijn. De 20 weken echo moet dan maar in week 19. Ga ervan uit dat dat ene weekje niet zoveel kwaad van. Tenslotte weet ik niet zeker of ik wel zwanger wordt deze maand en zo kun je alles wel uitstellen...
Ga dus lekker 3 weken op een spaans strand hangen! Heerlijk!!