*** GLITTERCHICKS *** part one

@Beeldmuis,
 dan ben je denk ik nog niet normaal ongesteld geworden.(denk ik he)
heb begrepen dat dat een paar maanden kan duren.

Ik zelf heb het zelfde probleem word het wel   op de dag dat ik het moet zijn
maar dan zijn het maar 2 dagen dat ik ongi ben en ook nog niet eens veel.
Zeggen allemaal dat ik nog aan het ontpillen ben, wat ik zelf niet hoop dan he

@Suus,
Dan hoop ik voor jou dat het raak voor je is, zullen hier voor jou duimen.

@Monatoetje,

Hoe gaat het nu met jou? hoop dat je ondanks alles toch bij ons blijft.
Ik post ook niet meer veel nu omdat ik probeer niet aan zwanger worden denk zeggen het helpt als je er niet continu met bezig bent.
Maar ik weet niet of je dat moet geloven.

@Prinses,

Hoe gaat het nu met joun zwangerschap?.
Ook al kwaaltjes? en groeit je buikje nu al wat?

@Rossia,

Ik zie dat wij weer gelijk ongeveer onze nod hebben hopen dat het dit keer raak zal zijn. Hoe gaat het nu met jou?

@Go,

Hoe gaat het nu met jou en je man? gaat het nu al een beetje beter met jou ?
Gellukkig dat je sven hebt he.
Hopelijk mag je snel genieten van een zwangerschap dat volledig goed gaat.

@eppeltje

En hoe is het nu met jou, nod op je verjaardag zou idd echt wel super zijn als je dan kon vertellen dat je zwanger zou zijn he.

@Judith,

Je bent de eerst volgende aan de beurt met de nod op naar glitters he

Verder hier gaat alles zijn gangetje wel lekker druk,
Verder heb ik nu wel met mijn man besloten als ik niet zo aantellen binnen nu en 5 augustus dan ben ik jarig dan gaan we naar het ziekenhuis om te kijken hoe en wat.
Ben bang dat het niet zo snel gaat lukken omdat ik bijna 12 jaar pil gehad heb. En vroeger de gyneceloog zei tegen mij dat ik later misschien wat probleemjes zou krijgen met zwanger raken omdat mijn eisprong altijd bleef hangen.
En nu voel ik hem niet eens raar he. Maargoed je mag er niet vanuitgaan tenstlotte ben ik pas van december gestopt met de pil he.

Meiden ik hoop dat ik niemand vergeten heb, zoja geef een gil hihi,

Tot snel,
Liefst Melanie

Arme jij, heb je na je berichtje wel kunnen slapen?

Ik kon me jouw berichtje herinneren, vandaar dat ik dacht dat je misschien al heel lang overtijd bent. Die dagen waren misschien  innesstelingsbloeding. Of kan dat maar 1 dag zijn?

Poe, moeilijk hoor. Ik durf er niks over te zeggen. Mijn cyclus doet ook vreemd, alleen ben ik wel keurig elke keer zo'n 6 dagen ongesteld maar ook niet hevig. Maar dat had ik overigens haast nooit, ook niet voor de pil. En ik voel ongesteldheid max een uur van te voren aankomen, vaak niet eens.

Iemand anders ideeen????

@ Judith, spannend hoor! Ook een lekkere ongduldige Ram ;-) Mijn NOD is inderaad op mijn verjaardag, maar ik ga pas later testen. Weet gewoon niet of ik nog aan het ontpillen ben en ben al eens eerder 5 dagen overtijd geweest en werd toen toch ongesteld. Dus denk dat ik het weekend van de 11e ga testen als de duiveltjes wegblijvn.

Ok, got to go. Heeeeeeeel veel werk wacht op me, getver!
-x-

Suus!!!!! Hoe is het vandaag! Al nieuws??

Beeldmuis, ik zou me er niet zo druk over maken. Ik had ook altijd last van een menstratie van 4-5 dagen met in het begin hevige buik en rugpijn. Nu ik gestopt ben met de pil ben ik maar 1-2 dagen ongesteld zonder enige pijnen! Heerlijk zo'n korte ongesteldheid en je kan weer snel verder voor een nieuwe poging. Maarrrrr, als je je zelf er niet zo prettig bij voelt kun je altijd een bezoekje brengen aan de huisarts, maar ik denk niet dat hij veel anders zal zeggen. Heb geduld en het komt vast allemaal goed!!

Melanie! Gaat prima hier hoor. Voel me heel erg goed. Heb gister weer 30 minuten hardgelopen. Gelukkig was het droog. Als het goed is heb ik morgen mijn ei-sprong dus ga vanavond nog even sexytime doen en dan gaan we weer die wachtweken in.

Verder weinig te melden vandaag!

haai!

hier nog   steeds niks...ben er nu al flauw van!hihi..
ook nog niet echt klachtjes ofzo.. alleen geen hongergevoel.
heb nu nog steeds geen ontbijt gehad!terwijl ik dat echt t lekkerste van de hele dag vind!
moet me er nu echt toe zetten.
ben wel weer verkouden aan t worden.kan me herinneren dat ik dat ook voor mijn vorige nod had.maar of dat er nu iets mee te maken heeft...slechtere weerstand vlak voor je nod??
heb ook serieus aan mijn man gevraagt waneer we zullen testen. normaal laat hij dat aan mij over..maar nu zei hij direct vrijdag! eigenlijk durf ik niet zo goed.bang voor teleurstelling.paasweekend moeten we bij mijn schoonouders eten en stel dat ik zwanger zou zijn dan kan ik dat denk ik erg moeillijk voor me houden..hihi..
en ik drink altijd een glaasje rode wijn met schoonmoeders,zij zal t direct aan me zien denk ik..nou ja eerst maar es een positieve test in mijn handen he?

jeetje marije!! wat ga je doen vandaag? toch een testje? om toch maar wat zekerheid te hebben? meid als je er s'nachts al niet van kan slapen,zou ik gewoon testen,dan weet je waar je aan toe bent! en misschien is de teleurstelling wel erg groot,maar dan kun je vol frisse moed de volgende ronde in..maar toch heb ik een goed gevoel bij je!!
direct  melden he??

melanie heb je deze week al examen?wat moet je precies allemaal doen dan?
taxichauffeuse was t toch? is het dan net alsof je moet afrijden?alleen met klanten in je auto erbij?en idd groot gelijk dat je in augustus naar t z huis gaat!maar dat gebeurt niet hoor!!!hopen allemaal zwanger in de zomer!

verder moet ik zo weer aan de verf...pff begin er well een beetje flauw van te worden,komt omdat het ook zo'n dikke bende is in het huis..naar mijn idee schiet het niet op..maar liggen op schema,dus ligt gewoon aan mij! haha vrouwen??

rossia! goed klussen he? en ook nog gewoon een week erna doorgaan je weet maar nooit!!

kom straks nog wel weer ff loeren!

xxxx

hallo iedereen

ben uiteindelijk om half 3 pas weer naar bed gegaan en toen ook nog niet meteen in slaap gevallen en vanochtend was de kleine al weer vroeg wakker. heb hem gelukkig nog weer ff in slaap gekregen zodat ik nog ff bij kon tanken maar ben behoorlijk moe.

of het nog ontpillen is ik weet het niet de menstruatie daarvoor heeft 5 dagen geduurd en heb me er goed ziek van gevoeld. en daarvoor heb ik ook menstruatie gehad ook veel last van gehad maar dat was de laatste pil menstruatie.

innesteling geen idee ik moet vanmiddag me testen binnen krijgen dus dan ga ik meteen testen. ik heb net voor dit berichtje typen mijn ochtend urine opgevangen en de post komt meestal om 2 uur kan ik me urine zo lang bewaren
of moet ik gewoon weinig tot niets drinken en er dan overheen piesen ?

bedankt voor jullie lieve antwoorden !!!

SUUUS WAAR BLIJFT JOU POSITIEVE TEST ???????? WIJ WILLEN JOU GLITTERS !!!!!!

Veel liefs Marije

NOD LIJST:
judith                       25-03             4e ronde        1e kindje
madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)

monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  

(na buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

wachtbankje
suus                           17-03             3e ronde       1e kindje

@Marije,

Had je al getest deze maand of was je er vanuit gegaan dat het toch een menstruatie was (is)?
Ik hoop dat je testen snel binnen zijn!!
Ik zal vanavond even kijken wat de uitslag is, ik duim voor je!!

@  suus,

Ben je niet flauw van het niet eten, dat zou mij ook absoluut niet lukken om niet te eten!!
Veel succes met "klussen"!!

@  rossia,
Leuk je te zien op hyves!!

@melani,
ik heb ook geprobeerd er niet te veel aan te denken, maar ik slik ook elke dag foliumzuur en je wilt toch stiekem lezen, wat hier in de topic gebeurd!
en dan ben je weer bezig met klussen dan weer met wachten en dan weer met je ongi en zo ben je er snel toch weer veel mee bezig!

Bij mezelf is het rustig wel al wat steken in mijn buik en zere borsten. Heb nu een sportbh aan en dat gaat goed, maar die zere borsten heb ik nu bijna elke keer al gehad sinds ik met de pil ben gestopt.

X Judith

ik heb getest voor die bloeding en toen was ie dus negatief. maar als het wel een innesteling is geweest dan was het dus neit gek dat ik negatief getest had. en zou ik denk ik nu wel een positieve test moeten hebben ?!

We zullen het zien

Veel liefs Marije

Succes!!!!!!!!!!!!!
Mischien helpt het!!!

Terug
Bovenaan