Hoi meiden,
Eerst allemaal bedankt voor de felicitatie's, voelde me nog niet echt jarig, want ik vier het pas zondag en ga het dan ook aan mijn broer, peetoom, en wat kennissen vertellen via een gebakje met een zuigflesje erop.
Wel stonden mijn ouders ineens voor de deur gisteravond en dat was wel een verrassing (wonen zo'n 5 kwartier rijden bij ons vandaan)
Het kotsen is alleen gisteren ochtend nog gebeurd en nu eet ik elk uur een klein beetje, een beschuitje, een sultana koekje, gisteren om 18.00u mijn vlees en om 19.00u de groente en nu gaat het weer redelijk, ik voel echt doordat ik het zo doe ik niet hoef te spuggen. En ben ook gisteren met moeders voor moeders begonnen!
Dat was het weer even over mezelf!!
@ Marije,
Heftig verhaal, ik snap dat dat je erg aanspreekt. Mijn collega is twaalf jaar bezig geweest en gaan nu in de adoptie molen! En mijn vriendin twee jaar en na de eerste behandeling in het ziekenhuis raak!
Sterkte, maar het wil niet zeggen dat je zelf nu moet wachten, deze mensen zijn vaak erg blij als ze horen dat het bij jou wel lukt omdat ze weten hoe graag je het wilt!!
@Melani,
Fijn dat je man weer thuis is en dat hij weer een beetje opknapt!!
@Suus,
Doe het rustig aan en denk aan je rug je komt er nooit meer van af als je er echt doorheen gaat, spreek uit ervaring!
Dat was het weer ff.
X Judith