*** GLITTERCHICKS *** part one

Even de nod's uppen:

Vandaag nog geen ei gevonden  ! Vanavond na Dirty Dancing, toch nog maar een eigen dirtje dansje opvoeren. Laten we hopen dat we hem morgen dan vinden!

Suus het is voor jou nu aftellen.

Ellepel, vast goed oefenen met het dansje!! Ik ga trouwens nu ook niet testen op Queensday, is dan toch veel te vroeg, nu mijn ei ook later is dan normaal... Ga maar met de auto naar A'dam, dan heb ik tenminste een goede smoes. Ben dan de bob....

NOD'S !!!!

suus                            25-04              4e ronde       1e kindje
marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                
melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )
Go                                09-05             1e ronde        2e kindje (ivm werkzoekende, geen haast)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : wacht van de week even af en zal dan eens kijken wanneer ik evt. uitgerekend ben..  
wachtbankje

Wil          1e kindje (4e ronde)

hallootjes

Ben vandaag lekker een daggie vrij.. moet het weekend weer werken.
Ik begrijp jullie reactie ook wel hoor. Ik had gewoon veel eerder moeten reageren. Maar ik was bang dat er iemand achter zou komen bekenden of fam... nu de laatste tijd krijg ik er gewoon veel behoefte aan om er over te praten. Ik ben echt blij dat ik met jullie mee mag praten!
Ik ga morgen weer een test doen.. maar ik verwacht er niet te veel van tja ik heb immers nog niks geen klachten of symtomen....

Madootje: Ja inderdaad een eikel... maar het enigste wat ik kan doen is afwachten...
en 34 is nog helemaal niet zo oud hoor, mijn schoonzus is nu ook 34 en zwanger!

Ellepel: Ja stom van me om niet eerder te reageren! Wat kan je internet dan missen he? super onhandig!   maar hij doet het weer!!

Mellanie: Tjonge heftig van je broertje! en ook nog zo jong! Momenteel zit ik in het zelfde schuitje mijn zwager heeft begin van dit jaar ook te horen gekregen dat hij lymfklierkanker heeft (hodgkin) hij zit momenteel midden in de chemo's.

Rossia: Veel plezier vanavond! Hopen dat het vruchtbare dirty dancing dansje werkt!!
Denk dat ik die ovulatie testen ook maar eens ga proberen, maar ja eerst maar ff zekerheid krijgen.

Sterkte en succes de komende dagen, met wachten... of met klussen! Ik denk aan jullie!

Liefs Wil

ok, ik begin weer 'obsessed' te worden geloof ik, ik zit al in de kalender voor volgende ronde te kijken en zie dat m'n mannetje aan het begin van mijn vruchtbare periode weg is. En ga me daar nu al druk over maken, dat is echt niet gezond!! Maar ja, ik ben ook ziek

Rossia, is je ei niet gewoon keurig netjes op tijd als ie morgen eraan komt? 14 dagen voor je nod? Dat is toch helemaal volgens het boekje, of ben ik nu gek?

Toedeloe, Madootje

oeps, datum staat verkeerd op mijn pc. Rossia, het is morgen dus 13 dagen tot je nod.  

haai allemaal!

wat een gezellige boel hier weer zeg!
veel geschreven..heerlijk! hihi

haha madootje!ik heb t nu ook weer dat ik obsessed ga worden!!hoe dichter ik weer bij die nod kom,hoe meer ik er weer aan ga denken! ga ook echt weer van alles voelen..pfff
maar daar probeer ik me nu niet teveel aan vast te klampen...

rossia slim idee om met de auto te gaan!
ik wou ook eerst naar a'dam met queensday,maar moet bezig in huis..
lijkt me   super gezellig daar!veel plezier bij dirty dancing!

wil, heb je alweer een test er tegen aan gegooid?
@$@$#@cyclussen altijd...

monatoetje! moet vaak aan je denken! helemaal nu met die reclame op tv.
die van monatoetje van de maand!haha
hoe voel je je?

meiden ga weer ant werk!
xxxxx

Mellanie: Tjonge heftig van je broertje! en ook nog zo jong! Momenteel zit ik in het zelfde schuitje mijn zwager heeft begin van dit jaar ook te horen gekregen dat hij lymfklierkanker heeft (hodgkin) hij zit momenteel midden in de chemo's.

Non hodgkin had mijn broertje ook.

Hij is net thuis uit het ziekenhuis vandaag hebben ze hem zijn portocat verwijderd neem aan dat je dan wel weet wat dat is. Van mijn broertje is met konninginnedag al een jaar geleden tijd gaat snel zeg.
Verder maakt hij het nu gelukkig goed. Hoop dat het voor je zwager ook goed komt weet best hoe je je voelt nu heb nu alweer mijn tranen in mijn ogen staan erg he.   Sterte ermee

Hello girls,
even een mini-egoberichtje ivm het eten wat op het vuur (nou ja inductie) staat.
Vanmorgen naar de huisarts geweest, ze vermoedt dat het gewoon een melkklier is, maar ik moet 't in de gaten houden of het van vorm veranderd of groter wordt. Een foto kan ze nu niet nemen, dat had ze anders wel gedaan maar hoe dan ook verwacht ze niet dat het iets bijzonders is. Goed nieuws dus.
Vanmiddag de echo gehad, wat een heerlijk gevoel zeg om weer even naar ons kindje te kijken. Het is nu 6,42 cm groot en het was weer volop aan 't bewegen, zelfs zo erg dat de echo-vrouw de nekplooimeting niet kon doen. Op een gegeven moment zei ik voor de gein, nou hop.....nu even stil liggen.....en prompt heeft het wel 5 minuten voorbeeldig stil gelegen. Die vrouw zei dat ze zo'n gehoorzaam kindje nog niet eerder had meegemaakt, hahaha!!
De nekplooi (is eigenlijk een vochtblaasje) was 16 mm, oftewel prima. Het mag maximaal 30 mm zijn.
Fantastisch dagje dus!
Net een schitterende grote bos lange  gebroken witte rozen van m'n vriend gekregen, zwijmel.......!!!
Lief he?!?!?

Nou meiden, ik ga gauw eten........liefs, kus voor jullie allemaal!!!
prinses  

hoi hoi

Princes: Super!! Heel fijn dat alles er goed uit zag! Wat een klein wondertje he? zo klein als het is en al zo beweeglijk, geniet ervan!

Melanie: moet ook ff een traantje weg vegen.. maar we houden moet! Fijn dat het nu goed gaat met hem! Houden zo! Het is echt een enorme k..... ziekte!

verder hier weinig nieuws
Heb vanmiddag op mijn kleine nichtje gepast, die is nu 8 maand! (dochter van mijn zus)  Heerlijk gevoel z'n kleintje in huis!
vanavond maar optijd slapen denk ik, moet om 7 uur beginnen met werken....

allemaal een fijne avond!

Liefs Wil

Terug
Bovenaan