*** GLITTERCHICKS *** part one

quote: Rossia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2008 16:03:07')); Melanie, ja dat kan natuurlijk. Het zou mijn ding absoluut niet zijn. Toen ik 19 was, was ik met van alles bezig behalve kinderen. Geen haar op mijn hoofd die daar toen aan dacht. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!

Nee idd mijn ding is het ook niet. Ik word nu 27 dusja kijk maar naar de leeftijdverschil in die tijd was ik idd
ook met veel andere dingen bezig toen waren bij broertje en zusje ook nog baby's

hello meiden!

whahahaha dirty dansje!! super! ik ga 14 juni heen... ga ik ook ff een dirty dansje doen!
als ik nog niet zwanger ben..
zit nog maar een weekje voor mijn nod!!
begin er nu alweer elke dag aan te denken...gatver word echt moe van wachten..pfff
maar toch gaan de weken wel snel he?prinses is alweer 12 week! gaat toch supersnel he?
verder weinig nuttigs hier te melden..prinses ff laten weten hoe t bij de dokter is afgelopen he??
rossia dat wat jij hebt he?groeit dat ook groter of blijft t zo groot.

enne madootje! 34 is tegenwoordig helemaal niet oud hoor?gewoon lekker ervoor gaan!
hoe jong is je mannetje?

nou ga ff gouden kooi kijken!
xxxxxx

Suus, het kan nog groeien maar hoeft niet. De 1ste keer dat ik hem ontdekte was hij ongeveer  1 cm... In zo'n 10 jaar is hij zo'n 1,5 cm nog gegroeid, maar het staat nu stil. Hij is nu zo'n 2,5cm groot, maar je ziet het niet en ik heb er geen last van. Als ik hem er toch uit wil hebben dan kan dat!

Je nod schiet al aardig op! Ach de dagen gaan zo snel! Voor je het weet is het zover.... Ga je testen de 25ste of wacht je een paar dagen? Ik hoop morgen mij eitje te vinden, dus vanavond even rust in de sexmarathon en dan morgen mijn dirty dansje... hihi!

Fijne avond meiden!

Lieve allemaal

Ik wil jullie bedanken dat jullie mij een kans geven om met jullie mee te kletsen.
Ik wil graag zeggen dat als er verder iets is dat jullie het open en eerlijk tegen mij zeggen.
Goed ik zal me eerst maar even voorstellen zodat jullie ook weten wie ik ben.
Ik ben Willemien (wil is wat korter lekker makkelijk) en ik ben 25 jaar, ben getrouwd (3 jaar alweer)
Ik werk in een verpleeghuis, en heb vaak onregelmatige werktijden.
Tja wat willen jullie nog meer van me weten?
Nou ik ben dus ook half december gestopt met de pil.
Ik zit momenteel nog steeds in onzekerheid. Heb afgelopen dinsdag getest en die was negatief. Heb de huisarts ook al gebeld, maar die zegt dat ik me geen zorgen moet maken en dat mijn menstruatie vanzelf wel weer komt…. Heeft iemand dit wel een mee gemaakt? Voor de buitenwereld ben ik gewoon vrolijk, maar diep van binnen kan ik wel janken…

Go: nou kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig van bent, natuurlijk is dat moeilijk!
Prinses, judith en manatoetje: ik wil jullie feliciteren met jullie zwangerschap! Hoeveel weken zijn jullie?
Rossia: welk merk ovulatietesten gebruik jij? Ik zit er ook aan te denken om dat te gaan gebruiken maar bestel jij ze via internet of haal je ze bij de drogist?
Suus: Begrijp ik goed dat je gaat verhuizen? Spannend. Leuk!

Tot snel
Liefs Willemien

Wil, ik gebruik de digitale testen van Clearblue. Zijn wel aan de prijzige kant, maar super makkelijk. Geen streepjes, maar gewoon smiley of geen smiley. Ik bestel ze op internet bij babybrabbel, want ben als de dood dat ik iemand bekends tegen kom als ik ze net sta af te rekenen.... En ze hebben Prinses ook zo goed geholpen met zwanger worden...  

Heb je niet de drang om nog een keertje te gaan testen? Het is inmiddels weer bijna 3 dagen geleden??

Zo meiden ga even lekker een kopje thee drinken en 100 huwelijken kijken....

Ciao

Hai lieve glitterchicks, ben ik ook weer eens. Ik had ook een paar dagen geen toegang tot internet, zo onhnadig! En net even, nou ja even?,  bijgelezen. Wat mis ik jullie verhalen, vind het ook zo fijn om met julllie alles te kunnen delen.

@ Wil, van mij ben je ook van harte welkom, maar begrijp Rossia d'r reactie ook wel hoor. Tuurlijk hoop ik onwijs dat je zwanger bent of in ieder geval snel weet waar je aan toe bent (liefst het 1e). Het was misschien handiger geweest als je eerder was ingestapt toen je al meelas. Maar goed, je bent er nu en hoe meer zielen hoe meer vreugd en glitterssssss! Wanneer ga je weer testen?

@ Go, ben echt superblij voor je dat de duivels zijn gekomen. Nu kun je tenminste zelf beslissen of jullie er weer voor gaan. Maar vind het wel erg sneu/moeilijk voor je dat je zus zwanger is, hoe leuk dat aan de andere kant ook is. En dan je oom en baan erbij...pfff, het zit niet echt mee he?

@ Prinses & Judith, ik vind het superleuk om jullie verhalen te lezen. Hopelijk sluiten we ons allemaal snel bij jullie aan. In ieder geval hebben wij weer een voordeel dat we bij vragen altijd bij jullie terecht kunnen ;-) Jeetje Prinses al weer 12 weken en 5 dagen! Morgen spannende dag, succes hoor!

@ Monatoetje, heb je intussen al weer getest? Ik ga er gewoon van uit dat je op de verhalen van Prinses en Judith af kan gaan. Kun je anders niet even naar de huisarts om je gerust te laten stellen? Ik hoop echt dat je snel kunt beginnen met genieten!

@ Rossia, you dirty girl, hahahaha. Maar die dans hebben jullie toch alleen in prive sferen gedaan? Hihi. Als je nou zwanger blijkt te zijn dan ga ik mijn vent gewoon verplichten om de dans van prinsesman te doen!

@ Suus, wat fijn dat je huis zo opschiet. Ik ga zo even bij je kijken op hyves. Ik vond het opruimen, hoe irritant en vervelend ook, ergens ook lekker. Voelt lekker opgelucht ofzo. Hoe is deze ronde verder nog gegaan, is er kans of ben je in je hoofd al met de volgende ronde bezig?

@ Marije...jij bent de 1e in wachtrij toch? En Madootje ook toch? Ik vind dat de tijd zo snel gaat, maar zodra de wachtweken zijn aangebroken kan ik ongeveer elke seconde  tellen. Gelukkig maar dat mijn sexytime dit weekend kan beginnen, da's toch echt de leukste periode!

@ Melanie, wat heftig van je broertje zeg! Maar gelukkig is hij genezen verklaard. En je zusjes zijn inderdaad jong, maar sommige mensen zijn er nou eenmaal eerder aan toe. Hopelijk kun jij ook tegelijk met je zusjes zwanger zijn, dat zou toch wel superervaring zijn! Ook voor je moeder, of niet?

Zelf heb ik geen spannend nieuws. Zoals ik al schreef breekt sexytime bijna aan, jeeeeh!

Sleep well!

Oh nee, Suus is de eerstvolgende NODer!

Anyway, wilde nog even zeggen dat ik het ook moeilijk vind met die feestdagen en mn NOD. Het is dan wel de 6e mei pas, maar ik kan moeilijk onder al de feestjes etc uit. Hopelijk werken de Kruidvat/supersensitieve testen goed bij jullie! Voor mij zal het echt te vroeg zijn, dus moet op mn (moeder?)instinct afgaan, hahaha.

Misschien moeten we allemaal wel naar Dirty Dancing!! Gezellig!

Hee Wil, Wat is dat voor een eikelige huisarts? We willen geen rode duivels, we willen glitters! Had ie dat nog niet begrepen?????

Suus, m'n lief is 36 jaar oud, dus dat valt weer mee, toch?

Ok, ik ga zo slapen. Later, Madootje

Terug
Bovenaan