Hai lieve glitterchicks, ben ik ook weer eens. Ik had ook een paar dagen geen toegang tot internet, zo onhnadig! En net even, nou ja even?, bijgelezen. Wat mis ik jullie verhalen, vind het ook zo fijn om met julllie alles te kunnen delen.
@ Wil, van mij ben je ook van harte welkom, maar begrijp Rossia d'r reactie ook wel hoor. Tuurlijk hoop ik onwijs dat je zwanger bent of in ieder geval snel weet waar je aan toe bent (liefst het 1e). Het was misschien handiger geweest als je eerder was ingestapt toen je al meelas. Maar goed, je bent er nu en hoe meer zielen hoe meer vreugd en glitterssssss! Wanneer ga je weer testen?
@ Go, ben echt superblij voor je dat de duivels zijn gekomen. Nu kun je tenminste zelf beslissen of jullie er weer voor gaan. Maar vind het wel erg sneu/moeilijk voor je dat je zus zwanger is, hoe leuk dat aan de andere kant ook is. En dan je oom en baan erbij...pfff, het zit niet echt mee he?
@ Prinses & Judith, ik vind het superleuk om jullie verhalen te lezen. Hopelijk sluiten we ons allemaal snel bij jullie aan. In ieder geval hebben wij weer een voordeel dat we bij vragen altijd bij jullie terecht kunnen ;-) Jeetje Prinses al weer 12 weken en 5 dagen! Morgen spannende dag, succes hoor!
@ Monatoetje, heb je intussen al weer getest? Ik ga er gewoon van uit dat je op de verhalen van Prinses en Judith af kan gaan. Kun je anders niet even naar de huisarts om je gerust te laten stellen? Ik hoop echt dat je snel kunt beginnen met genieten!
@ Rossia, you dirty girl, hahahaha. Maar die dans hebben jullie toch alleen in prive sferen gedaan? Hihi. Als je nou zwanger blijkt te zijn dan ga ik mijn vent gewoon verplichten om de dans van prinsesman te doen!
@ Suus, wat fijn dat je huis zo opschiet. Ik ga zo even bij je kijken op hyves. Ik vond het opruimen, hoe irritant en vervelend ook, ergens ook lekker. Voelt lekker opgelucht ofzo. Hoe is deze ronde verder nog gegaan, is er kans of ben je in je hoofd al met de volgende ronde bezig?
@ Marije...jij bent de 1e in wachtrij toch? En Madootje ook toch? Ik vind dat de tijd zo snel gaat, maar zodra de wachtweken zijn aangebroken kan ik ongeveer elke seconde tellen. Gelukkig maar dat mijn sexytime dit weekend kan beginnen, da's toch echt de leukste periode!
@ Melanie, wat heftig van je broertje zeg! Maar gelukkig is hij genezen verklaard. En je zusjes zijn inderdaad jong, maar sommige mensen zijn er nou eenmaal eerder aan toe. Hopelijk kun jij ook tegelijk met je zusjes zwanger zijn, dat zou toch wel superervaring zijn! Ook voor je moeder, of niet?
Zelf heb ik geen spannend nieuws. Zoals ik al schreef breekt sexytime bijna aan, jeeeeh!
Sleep well!