*** GLITTERCHICKS *** part one

Goede morgen damens,

prinsec een portocat is een kastje wat naast het hart geplaats word
daar worden dus de intfuus,medicijnen rechtstreeks doorheen gegeven dat het gelijk in het bloed zit. Het zit verbonden via zijn hals met een slangetje binnen de huid . Het kastje zit naast zijn hart en het ziet eruit als een schijfje op de huid van zo,n ander halve tot 2 centimeter dik en in de ronte.We
zijn ook blij dat het morgen eruit mag.

Klopt er zit veel leeftijdverschil in kom uit een gezin van 5 kinderen

Rewanja 20 jaar(zwanger) Celyna 19 jaar (zwanger) Jalysa 10 jaar Rylano 9 jaar en
uitteraard ik dan word 27 deze zomer

Geloven jullie in kaarten leggen?   als ik de kaarten mag geloven dan raak ik nog voor de zomer in verwachting.   Dat zou wel mooi zijn toch?

Liefst,
Melanie

Kan me voorstellen dat je blij bent dat zo'n ding eruit gaat! Lijkt me helemaal niets, maar is voor een goed doel he!

Mijn hemel, 20 en 19 jaar en zwanger. Was dat gepland??

hallo dames !

Van mij mag je ook mee kletsen hoor ! en als je zwanger bent dan ben je gewoon verplicht om HEEL VEEL glitters te strooien zodat we meteen allemaal zwanger zijn :p

Het was me niet eens opgevallen dat ik per ongeluk uit het lijstje was gehaald. Bedankt dat je me er weer ingezet hebt.

hier idd de wacht weken weer nou hopen dat de tijd een beetje snel gaat maar gelukkig heb ik een peuterpuber door het huis heen lopen die me altijd wel werk bezorgt.

ik was net jullie berichten aan het lezen staat ie in eens naast me helemaal onder de potgrond had ie de plant uit de vensterbank gehaald en lopen knoeien met de potgrond hele grond en tafel er onder dus dat eerst maar even schoongemaakt voodat ik dit berichtje ging typen. ik vroeg em wat ie had gedaan zegt ie ook nog heel loos zand pele  mama mee doen  (met zand spelen) zie dan maar eens je gezicht in de  plooi te houden.

er  zei  ook nog iemand iets over dat we niet de klusdagen benut hadden.
Het is niet zo dat we het niet op commando kunnen  maar we hebben er voor gekozen om het alleen te doen als we echt zin hebben moet uit liefde  gebeuren en niet uit verplichting. de afgelopen maanden hebben we het wel iederekeer elke dag tijdens de klusdagen gedaan maar we zijn deze maand iets te enhousiast begonnen denk ik :p :p waardoor we nu niet zo veel zin hadden.

zo de kleine op bedje brengen voor zijn middagdut en dan ga ik even in de tuin wroeten.  

tot de volgende berichting :p

Veel liefs  Marije

Hoihoi,

Ja ze hadden het allebij gepland. Vond het allemaal best snel gaan. vooral om hun leeftijd maar wie ben ik he!!! Maar ik ben nu   hartstikke blij voor ze vooral mijn zusje die nu al bijna 35 weken is zie je nu met de dag veranderen.

He Meiden,

Hier even een kort berichtje tijdens mijn werk.

Mijn zus kwam ons gisteren vertellen, samen met haar vriend, dat ze zwanger zijn.
Ik moet zeggen dat ik er echt wel even mee zat.
Op het moment natuurlijk niet, en ik was en ben ook echt heel blij voor ze........Sven krijgt een neefje of nichtje. Super leuk dus....

Maar ja...aan de andere kant komt het hard aan na wat er allemaal bij mij is gebeurd....Manlief was Ajax kijken en dus niet thuis.

Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik dit allemaal vertel, ik moet het denk ik even kwijt aan jullie.............

Kus, Go

Hee Marije, wat een stoute boef heb jij! Haha, zag het al helemaal voor me!

Rossia, laatst heb ik ook een dirty dansje gedaan voor mijn lief, dat werkt
als een tierelier! Rossiaman zal niet weten wat hem overkomt!

Prinses, ik vind het hartstikke leuk dat je meekletst hoor, zijn we allemaal goed voorbereid op wat ons te wachten staat. Ik hoop dat dat knobbeltje helemaal onschuldig is. Laat het ons nog weten. En wat vervelend voor je dat het op je werk niet lekker loopt, getverdemme!

Melanie, ik heb wel eens tarotkaarten gelegd. Voor mij is het belangrijke eraan om eens bij dingen waar je ontevreden over bent of bepaalde keuzes stil te staan. Vaak zit er een wijze les in de omschrijving van de kaarten en daar denk ik dan over na. Maar ik neem het ook weer niet bloedserieus.

Suus, volgens mij ben je heel goed bezig met opruimen! Hoe minder je straks hoeft te verhuizen, hoe beter!

Ik heb nu niet zoveel te melden, we hebben redelijk trouw om de dag geklust. Nu ben ik ziek en ben ik vooral aan het uitrusten. Het lange wachten is weer begonnen, pfff. Soms ben ik bang dat ik te laat de keuze heb gemaakt voor het zwanger worden, ik ben namelijk al 34 en da's best oud als ik de verhalen hier zo lees. Maar ik was er tot voor kort gewoon nog niet klaar voor.

xx, Madootje

Hee Go, wat een tegenvaller. Natuurlijk ben je dan even verdrietig, zou ik ook zijn. Het is ook allemaal niet niks he? Maar voor jullie komt het goed, hoor, het duurt alleen iets langer. Veel sterkte ermee.. Liefs, Madootje

Oh Go! Op dat nieuws zit je inderdaad niet te wachten. Kan me voorstellen dat je dan even een traantje wegpinkt!

Melanie, ja dat kan natuurlijk. Het zou mijn ding absoluut niet zijn. Toen ik 19 was, was ik met van alles bezig behalve kinderen. Geen haar op mijn hoofd die daar toen aan dacht. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!

Madootje! Whahaha, ik hoop dat je dansje gewerkt heeft! Nog even en we weten het! Vrijdag de grote voorstelling, dus ik zal mijn best doen!

Ben het een beetje zat en wil graag naar buiten! Nog een uurtje en dan zit de werkdag er weer op! Hoog tijd dat het weekend wordt! Lekker veel leuke dingen doen!

Terug
Bovenaan