*** GLITTERCHICKS *** part one

Zo, haal ons even naar boven hoor.

Monatoetje, ben je al wat beter of zet de buikgriep door? Ben je nu 6 of alweer 7 weken?

Hoe zou het met Madootje zijn...vandaag haar NOD. Hopelijk morgen glitters vangen

He Prinses, we zitten tegelijk te tikken.

Wat super dat je al zoveel hebt kunnen kopen. Lijkt me zooo heerlijk! En een buikje is goed toch, ik vind dat je best mag zien dat je zwanger bent. Nou ja, na de 12 weken dan, want ik ben van plan om het toch wel geheim te houden tot die tijd. Maar ja, eerst eens even zwanger raken he?!

-x-

Hey Ellepel,

hoe is het met jou?! Ben even kwijt waar jij nu precies zit? Aan 't wachten of druk aan de klus?!
Hoe dan ook succes!
Was zo lekker aan 't typen geweest dat ik helemaal vergeten was dat ik een pan met rabarber op had staan.
Totdat ik dus net dacht iets te horen druppen, was het al zover overgekookt dat het op de grond droop....shit, kon ik weer gaan schoonmaken, had net vanmorgen heel de keuken al gedaan.
Wel ja, ga nou ff m'n administratie wegwerken!

Tot gauw weer, liefs

hee hallo dames..

Heb het vandaag aan mijn schoonouders en schoonzussen en broers verteld.> Top.. echt gaaf om die koppies te zien. Had een heerlijke cake gebakken en bestrooid met blauw witte en rose witte muisjes.. lachen.. Smaakte heerlijk trouwens.

Daarna door naar mijn schoonzus. .De kleine kreeg een kaartje met een leuke tekst.. Sorry prinses heb hem van jouw ingepikt.

En daarna door naar mijn ouders en broer en zus.. Mijn vader een nijntje boek gegeven.. Die werd zo emotioneel. Werd er eerst zelfs beetje naar van.. Maar hij vond het super geweldig. En heeft er de hele middag over doorgedaan. Heel bijzonder. Je vader die dat helemaal super vind.. Mijn moeder straalde ook.. Ze zit er nu niet alleen meer mee.

Van de week gaan we het de kameraden vertellen.. Ben nu 7 weken onderweg. De een zal het vroeg vinden de ander niet.. We zien wel hoe het loopt..

7 weken.. ik vind dat al snel gaan. Maar lijkt me ook heerlijk om al 14 weken onderweg te zijn..
Het is en blijft nog beetje onwennig. Ga morgen de vk bellen.

Hier in de buurt is het ook raak. We zijn nou met drie buurvrouwen op de rij zwanger.. Van mij weten ze het alleen nog niet.. Grappig.

sorry heel verhaal..

Hopelijk met jullie alles okey..
Beeldmuis. hoe voel jij je.... Gaan er al kwaaltjes doorzetten.

Ik heb alleen zere tepels.. Gelukkig heeft mijn buikgriep een goede dag geheerst en zakt het nu gelukkig weg..

fijne zondag nog en tot gauw.

YESSSSSSSSSSSSSSSSSS marije!!!!!!!!!!!! super joh!!!!
gefeliciteerd!!!
hoe voel je je?

madootje!! meldplicht!!

stonden alweer op pagina 2!!
heb verder zelf niet veel te melden..
gister een k#t dag gehad.had migraine..pfff moet er ook altijd bij overgeven.
dus heb niet kunnen genieten van t heerlijke weer..hele dag op bed in het donker,
nu voel ik me weer super!

ga erweer vandoor!

xxx

Hallo

Hoe is het hier??

madootje: Weet je al iets?? Spannend...
Prinses: Ik heb geen ovulatietesten gebruikt en ook niet getemd... dom dom zat er nog wel aan te denken, stom he... maar de volgende cyclus wil ik dat wel gaan doen.
Ik heb nog geen test gedaan.. wil proberen te wachten tot a.s. zaterdag dan ben ik 4 weken overtijd...
Leuk joh dat je iedere 2 weken een foto maakt! Dan zie je je buik wel groeien op de foto of niet? 14 weken zwanger gaat snel he

verder iemand nog nieuws?
Ik verder weinig te melden. Vandaag de keuken gesausd.. was toch slecht weer..

Liefs Wil

Hey Meiden,

Hoe is het? Madootje al any news?? Je maakt het zo wel spannend hoor! En trouwens Melanie voor jou schiet het ook al op he!

Hier weinig nieuws eigenlijk. Daarom van het weekend ook niet op internet geweest. Heb heerlijk genoten van het mooie weer en probeerde even niet teveel met zwanger worden bezig zijn. Al wordt het natuurlijk nu wel wat moeilijker nu de nod dichterbij komt!

Voel verder nog helemaal niets. We wachten maar rustig af en we zien wel. Ellepel, samen aftellen he! Misschien dat ik op bevrijdingsdag ook echt een testje doe. Wellicht is bevrijdingsfeest dan wel extra feestelijk!

Ciao ladies

goedemorgen damens,

Hier weer een berichtje van mij. Sorry heb nog wel wat meegelezen maar bewust niet gepost om er niet continu mee bezig te zijn.

Morgen met konninginnendag gaan we met mijn broertje wat ziek is geweest en mijn jongste zusje kermissjes af. Donderdag gaan we naar drievliet
omdat mijn broertje nu beter is, dus dat was ons kado'tje

Verder mijn zusje hoeft nog maar anderhalve week dan is ze uitgerekend,
spannend hoor telefoon naast het bed voor als ze bellen. Ik mag bij
haar bevalling zijn.

Verder met mij gaat het ook wel lekker, ben er niet zo mee bezig continu.
Alleen nu word het weer spannend he 1 mei mijn nod dusja,

Hoe gaat het verder hier met de damens?

tot snel

Liefst
Melanie

Terug
Bovenaan