*** GLITTERCHICKS *** part one

hallo allemaal

Hoe is het met jullie?
Malanie: Leuk dat je dat gaat doen met je broertje. Geniet ervan!!
Rossia: Spannend nog een paar dagen! Ben benieuwd!

Verder allemaal leuke plannen voor morgen?
Ik moet werken dus ga op het werk een gezellige boel ervan maken!

Tot snel

Liefs Wil

Hee meiden,

Helaas had ik gisteren een negatieve test (ik begin te geloven dat het niet anders kan) en ik ben er van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Nog geen rode duivels, maar die zullen nog wel komen.

Wil, hoe is het nu bij jou? Al rode duivels gezien??

Prinses en Monatoetje, leuk om te lezen over hoe het nu gaat!

Suus, voel je je alweer iets beter? Rot zeg, migraine.

Iedereen, alvast een fijne koninginnedag morgen!!!!

Liefs van Madootje

hallo meiden

Hoe is het met jullie?
Hebben jullie het leuk gehad gisteren?
Het is hier aardig rustig gebleven!

Madootje: Ik ga heel hard voor je duimen om te hopen dat er stiekem toch nog een positieve test komt.
Suus: Hoe is het met jou? Beetje opgeknapt?

Hier nog steeeds geen nieuws.....

Liefs Wil

haai!

madootje balen van je negatieve test!!!zijn de  al doorgebroken?
melanie!!!!!!!!!!!!!!!! vandaag jou nod!!! al getest?en hoe voel je je??
wil, is er bij jou al een keer duidelijkheid?vind t echt super vervelend voor jou!
had je ook een x de huisarts gebeld?
rossia,nog ff wachten!!spannend hoor!en ellepel hoe gaat ie?
marije kun je t al een beetje bevatten?en zwangerschapskwaaltjes?

prinses,monatoetje en judith hoe gaat t het met jullie?
he prinses zet je ook een foto's op je hyves?hihi...ben erg nieuwsgierig na je buik!!

hier gaatalles goed.zit vandaag op dag 11 en nog geen buikpijn gehad.hoop zo dat t deze ronde weg blijft...
verder gister met koninginnedag eerst in huis bezig geweest en toen met de vriendengroep uit eten geweest en daarna na de plaatselijke kroeg.
was errug gezellig!!!
jullie nog leuke dingen gedaan?

nou ga weer stoppen...weinig nieuws verder.

doeiii xx

Hey meiden,

Queensdag overleeft? Die van mij was zeer geslaagd. Gezellig feestje gehad in Amsterdam. Wel snip en snip verkouden, dus liep met een doos kleenex door de stad hahaha!

Melanie, hoe is het? Al nieuws?

Hier gaat het wel. Gister echt ongesteldheidspijn gehad in mijn buik. Nu trekt het ook nog een beetje! Temperatuur blijft wel ongeveer op 1 lijn: 37,1 - 37,1 -37,3 -37,1 en vandaag 37,2! Ben nog niet ongesteld. Normaal (vandaag dag 31) zou ik het vanmorgen zijn geworden. Nu was mijn ei ook wel laat deze maand, maar geloof dat ik me er gisteravond bij neer heb gelegd dat het weer niet gelukt is. En dan hoor je weer iemand die per ongeluk zomaar ineens zwanger is geworden. Oh daar kan ik echt niet tegen als je zelf een half jaar bezig bent.... Denk dat ik me maar weer ga opladen voor nog een nieuwe ronde....

Wil, bij jou al wat?

Ellepel? Hoe staat het er bij jou voor?

He allemaal!

Melanie...laat ons niet langer in spanning!

Madootje, al nieuws bij jou?

Rossia, ik denk dat je uit moet gaan van een langere cyclus omdat je ei zo laat was. Dan is maandag pas je Nod toch?   Je temp is nog hoog dus je duivels komen er nog niet direct aan. Als je niet zwanger bent daalt je temp morgen of zondag, let's hope not! Inderdaad klote van die mensen die spontaan zwanger zijn.

Hier nog geen nieuws, mn lichaam doet vrijwel hetzelfde als de vorige keren. Denk niet dat het raak is. Ben ineens terecht gekomen op fertilityfriend.com, daar kun je mooie staatjes maken. Maar die voorspelt vandaag de start van de duivels en anders zondag al een testdag. Klopt niet, want vandaag is mn temp met 0,1 verhoogd naar 37,1. Ik hou toch maar de 6e aan als nod.

Wil, wat onwijs frustrerend dat je nog steeds niks weet. Ik denk dat je een periode hebt overgeslagen...ben je al aan het temperaturen? Dan kun je misschien achteraf nog zien hoe het gelopen is.l

Suus, jouw fijne dagen zijn dus weer begonnen! Hopelijk genoeg energie naast al dat andere geklus ;-)

Go, hoe is het met jou? En met je oom?

En onze zwangeren ladies? Alles onder controle?

Zo, ik ga van het weer genieten !
--x--

Hey meiden sorry voor mijn laten reactie,

Ben net trug van mijn kleine vakantie, moet alleen helaas vermelden dat mijn duivels gekomen zijn woensdag nacht,

Zo ben er vandoor weer mijn broertje heeft zo  een kampioenswedstrijd.

Groetjes

totsnel

melanie

Hallo meiden!

Melanie, jammer dat de rd's zijn gekomen. Ik heb je voor de volgende ronde in de lijst gezet, reken je zelf nog even je nod uit?

Bij mij nog geen duivels te bekennen, maar ik ga er vanuit dat dit weer hetzelfde is als een tijdje terug. Toen heb ik ook 10 dagen moeten wachten. Misschien heb ik gewoon een onregelmatige cyclus gekregen.

Haha, Rossia, gezellig was Amsterdam he met koninginnedag! Ik zat op een boot, lekker dansen, was heel erg leuk!! Gelukkig geen regen.

OK, meiden, hier komen ze weer:

NOD'S !!!!

rossia                     05-05             5e ronde       1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje

Go                                09-05             1e ronde       2e kindje
suus                            18-05           5e ronde       1e kindje

melanie                       ???           5e ronde        1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : 17-12-2008

marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2008