*** GLITTERCHICKS *** part one

Melanie...balen zeg!  Veel plezier met je broertje, hopelijk biedt dat wat afleiding.

Madootje...jee, toch spannend hoor. Waarom gooi je er niet nog een testje tegen aan? Of wacht je nog 5 dagen?  We blijven duimen!

-x-

Hallo Meiden

Suus: Hoe is het met jou? Hopen dat de buikpijn wegblijft want dat is zo vervelend. Temperatuur jij ook? Of ovulatietesten?

Rossia: Stom is dat he.. van die meiden die het 1x doen en hopla zwanger... daar kan ik ook zo verdrietig om worden.. Hoe is het verder met jou?

Mellanie: Shit dat de duivels zijn gekomen......

Madootje: Vervelend die onregelmatige cyclussen....

Ellepel: Hoe is het met je? En je temp? Spannend die tijd naar je nod!

Nou meiden ik verwacht hier dan nu eindelijk mijn ongi!!!!!
Ik had vanmorgen iets donker/bruinige afscheiding, en gisteren had ik al de hele dag een beetje last van buikpijn. Echt heel erg vreemd als het vandaag doorbreekt dan heb precies 1 maand overgeslagen.....
Ik hoop het dan kan ik weer door met de volgende ronde!
En dan ga ik zekers temperaturen!
Oja nog een klein vraagje over dat temperaturen. Moet je echt elke ochtend op precies dezelfde tijd temperaturen als je wakker word? Heb namelijk onregelmatig werktijden.... Of kan het gewoon als je wakker word en dan voordat je opstaat?
Ik heb op 9maand.com al een temperatuurscurve gevonden mooi overzichtelijk die je kan invullen dus dat ga ik maar doen!

hoe is het verder met jullie? Lekkere dagen gehad??
Fijn weekend allemaal!

Liefs Wil

Jeetje Wil eindelijk duidelijkheid. En nu weer vol goede moed op naar de volgende ronde. Dat geldt ook voor jou Melanie! Wat balen weer!!

Wil, ik weet niet precies hoe het temperaturen werkt. Volgens mij kan  Ellepel daar heel veel over vertellen.

Hier nog geen ongesteldheid. Wel vanaf donderdagavond een drukkend alsof ik ongesteld moet worden gevoel in mijn onderbuik. Alsof het ieder moment kan komen, maar nog steeds niet is. Temperatuur was vanmorgen 37 rond. Ellepel, is dit de daling die ik niet wilde hebben, of zou hij met meer graden moeten dalen? Tis een daling van 0,2 ten opzichte van gister en een daling van 0,1 ten opzichte van eergister. Maar goed, ga er dus vanuit dat het deze keer niet gelukt is....

Ben voor de rest niet meer online dit weekend. Ga even mijn ouders bezoeken in Arnhem. Zondag namiddag weer een nieuwe update!!!

Ciao

Goede morgen meiden,

Wat een lekker weertje he!!!!

Ja ik   baalde er idd van dat ik ongesteld geworden ben. Gelukkig omdat ik met de kids en mijn mannetje een hele leuke week achter de rug heb, heb ik er minder aan gedacht. Het was een super weekje mijn broertje vond het geweldig

Koninginnendag was ff zwaar voor mij want vorig jaar met koninginnendag kregen wij te horen dat hij ernstig ziek was. Die dag was ik er niet zat ik 6 uren van huis af. En dit jaar had ik heb bij mij. Dat deed mij namelijk zo goed. en gelukkig is ie al beter. Dan besef je wat een jaartje snel om gegaan is. Gisteren is ie kampioen geworden met voetballen. Daarna feest en heb ik me lekker laten gaan met een paar biertjes om dat te vieren. en morgen lekker barbequén heerlijk.

Oja ik heb trouwens mijn bewijs van goed gedrag binnen eindelijk nu heb ik mijn pas kunnen aanvragen hopen dat ie snel binnen is en kan ik starten met werken.

Hoe gaat het verder met de meiden? en de zwangeren meiden?

Heb mijn nieuwe lijstje maar ingevuld

NODD!!!

rossia                     05-05             5e ronde       1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje

Go                                09-05             1e ronde       2e kindje
suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
melanie                28-05             5e ronde        1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : 17-12-2008

marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2008

wachtbankje

Wil               1e kindje (4e ronde)
madootje     1e kindje (4e ronde)                                

Hallo dames !

@wil. nou hopen dat je eindelijk weer gewoon de duivels hebt en dat je dan heel snel zwanger mag raken.

er was ook nog iemand die de duivels door had gekregen echt super @##$%#$%#%$%
ik hoop dat je aankomende maand echt super zwanger bent !

hier gaat het goed inmiddels 4 week en 6 dagen zwanger.
ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders en volgende week komen ze al langs.
volgende week heb ik ook een afspraak met de dokter die even inlichten dat ik zwanger ben en dan bekijken wat er daarna gebeurd. Mijn zoontje is een maand te vroeg geboren dus wie weet dat ik nu de hele zwangerschap onder controle blijf bij het ziekenhuis maar dat moet ik even met mijn dokter overleggen.

Hier komen de kwaaltjes toch al wel de kop op steken. ik zal ze even opsommen misschien dat jullie dames die nog niet zwanger zijn aan het eind van de maand vanalles voelen en zich afvragen wat voor kwaaltjes er ook al weer waren hier die van mij.

moeheid
af en toe trekkend gevoel in de buik lijkt op menstruatie pijn
vaker eten want anders krijg ik last van mijn maag
af en toe wat duizelig
zin in zoetigheid :p

deze kwaaltjes had ik in de vorige zwangerschap niet dus vind het nu al een hele andere zwangerschap.

nou dat was me update oohhh nee vergeet nog wat !

alle dames die nu naar hun nod rennen ik duim voor jullie dat jullie zwanger zijn en er was iemand op 6 mei met een nod nou das mijn verjaardag word ik 22 dus dat moet ook wel een positieve test waard zijn. ik zou het een leuk verjaardags cado vinden :p :p

Veel liefs Marije

Hee Wil, het zou fijn zijn als je nu wat duidelijkheid krijgt. Hebben de rode duivels doorgezet? Ik ren af en toe weer naar de wc in de hoop iets te zien, maar nog niets. Misschien toch maar wat testen bestellen, ik heb niet meer in huis. De vorige keer kon ik ook niet meer wachten en heb toen op dag 9 getest (tweede test) en jawel hoor, toen werd ik de volgende dag ongi.

Vandaag zat iemand in de trein uitgebreid mobiel te bellen over dat ze zwanger was en degene die ze sprak werd ook vader. Dat is zo fijn als je dan zwanger bent, dat je het aan iedereen kan vertellen. Maar gelukkig hebben we ons gezellige forum.

Voor Rossia wordt het nu ook spannend, maar goed dat je ff op visite bent! Heb je in ieder geval afleiding!

Marije, ik krijg ook trek in lekkere dingetjes als ik jouw zwangerschapskwaaltjes lees, haha.

xx, Madootje

He Wil, eigenlijk ben ik wel blij voor je...nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar hoe dank ook klote dat het zo lang heeft geduurd!

Ok, over dat temperaturen...je begint ermee op de dag dat je ongesteld wordt. En inderdaad 's ochtends voordat je naar de wc gaat etc. En het liefst met een digitale meter anaal. Maar hoe dat moet bij onregelmatige diensten??? Ik neem aan dat je gewoon altijd 8u slaapt? En dan dus bij opstaan temp moet opnemen. Toen ik op wintersport ging en ik 1 dag heel vroeg moest tempen, toen kreeg ik een heel afwijkende uitslag. Dus weet eigenlijk niet zo goed wat jij moet doen ;-s

Ik hou het in excel bij, maar kwam ineens achter een tool fertilityfriend.com en daar kun je behalve je temp ook een ovutest uitslag inzetten en hoe je je voelt, hoe je slijm is etc. Mooie grafiekjes. Maar goed, excel werkt ook prima hoor!

Rossia, tja...als hij morgen nog weer daalt dan vrees ik het ergste. Bij mij is ie vanochtend 0,1 gezakt, dus ook ik ben bang voor duivels.

Dus Marije...ben bang dat ik je toch geen cadeautje ga geven ;-( Maar als het goed is heb je ontzettend lekker weer! Da's ook wat waard!

Nou, laten we nog even heel hard duimen voor Rossia, Madootje en moi-meme. De volgende zitten nu in de klusweek, of niet?

-x-

He Madootje, tegelijk online! Volgens mij bestelt Suus ze altijd op sensitest.nl ofzo? Ik hoop echt voor je dat het gewoon raak is!

Terug
Bovenaan