Hallo dames !
@wil. nou hopen dat je eindelijk weer gewoon de duivels hebt en dat je dan heel snel zwanger mag raken.
er was ook nog iemand die de duivels door had gekregen echt super @##$%#$%#%$%
ik hoop dat je aankomende maand echt super zwanger bent !
hier gaat het goed inmiddels 4 week en 6 dagen zwanger.
ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders en volgende week komen ze al langs.
volgende week heb ik ook een afspraak met de dokter die even inlichten dat ik zwanger ben en dan bekijken wat er daarna gebeurd. Mijn zoontje is een maand te vroeg geboren dus wie weet dat ik nu de hele zwangerschap onder controle blijf bij het ziekenhuis maar dat moet ik even met mijn dokter overleggen.
Hier komen de kwaaltjes toch al wel de kop op steken. ik zal ze even opsommen misschien dat jullie dames die nog niet zwanger zijn aan het eind van de maand vanalles voelen en zich afvragen wat voor kwaaltjes er ook al weer waren hier die van mij.
moeheid
af en toe trekkend gevoel in de buik lijkt op menstruatie pijn
vaker eten want anders krijg ik last van mijn maag
af en toe wat duizelig
zin in zoetigheid
deze kwaaltjes had ik in de vorige zwangerschap niet dus vind het nu al een hele andere zwangerschap.
nou dat was me update oohhh nee vergeet nog wat !
alle dames die nu naar hun nod rennen ik duim voor jullie dat jullie zwanger zijn en er was iemand op 6 mei met een nod nou das mijn verjaardag word ik 22 dus dat moet ook wel een positieve test waard zijn. ik zou het een leuk verjaardags cado vinden
Veel liefs Marije