He Wil, eigenlijk ben ik wel blij voor je...nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar hoe dank ook klote dat het zo lang heeft geduurd!
Ok, over dat temperaturen...je begint ermee op de dag dat je ongesteld wordt. En inderdaad 's ochtends voordat je naar de wc gaat etc. En het liefst met een digitale meter anaal. Maar hoe dat moet bij onregelmatige diensten??? Ik neem aan dat je gewoon altijd 8u slaapt? En dan dus bij opstaan temp moet opnemen. Toen ik op wintersport ging en ik 1 dag heel vroeg moest tempen, toen kreeg ik een heel afwijkende uitslag. Dus weet eigenlijk niet zo goed wat jij moet doen ;-s
Ik hou het in excel bij, maar kwam ineens achter een tool fertilityfriend.com en daar kun je behalve je temp ook een ovutest uitslag inzetten en hoe je je voelt, hoe je slijm is etc. Mooie grafiekjes. Maar goed, excel werkt ook prima hoor!
Rossia, tja...als hij morgen nog weer daalt dan vrees ik het ergste. Bij mij is ie vanochtend 0,1 gezakt, dus ook ik ben bang voor duivels.
Dus Marije...ben bang dat ik je toch geen cadeautje ga geven ;-( Maar als het goed is heb je ontzettend lekker weer! Da's ook wat waard!
Nou, laten we nog even heel hard duimen voor Rossia, Madootje en moi-meme. De volgende zitten nu in de klusweek, of niet?
-x-