Allereerst dankjulliewel voor jullie lieve reactie. Ik beloof dat ik bij jullie blijf, dat had ik immers al meteen beloofd toen ik zwanger bleek te zijn en ik hou graag m'n woord.
Bah bah bah en nog eens bah voor rossia en ellepel, big time balen! Zat jullie verhalen zo aan te horen en ook ik kreeg een goed gevoel, maar helaas.
Keep up the good work en blijven klussen dames, inderdaad in mei legt ieder vogeltje z'n ei. En....een kip is toch ook een vogel.....dus jullie stresskippen leggen mooi een vruchtbaar eitje deze maand!!!!
Nu is Go dus de volgende, beetje dubbel voor je waarschijnlijk. Gecondoleerd! Is zeker snel gegaan zeg, wat is het toch ook een k..ziekte! Heel veel sterkte komende tijd en vooral zaterdag, we denken aan je!!!
Toch hoop ik stiekem wel dat het raak is hoor! Al komt 't je nu misschien niet zo goed uit.....maar dan heeft 't gewoon zo moeten zijn. Afwachten...!
Daarna Suus, spannend!! Jij als opperkip is toch wel aan de beurt om ook lekker aan 't ei-broeden te gaan vind ik! Ik duim weer voor je!!!!
Ben heel benieuwd naar de nieuwe foto's van je huis! Succes ermee he!
Oh ja, dat wilde ik nog doen, ik wilde jullie alle kwaaltjes opnoemen die ik had net voor en toen ik net ontdekte dat ik zwanger was, misschien kunnen jullie er iets mee?!
Zeurende soms stekende pijn in m'n onderbuik/liesstreek, wittige puntjes op m'n tepels maar alleen als ze stijf waren, heel iets gevoelige borsten maar alleen als ik er op drukte, ietwat opgezwollen schaamlippen , niet zo lekker ruikende zeg eigenlijk maar gerust ietwat stinkende urine , opvallend sterk reukvermogen. Hmmm, dat waren ze denk ik wel. Ze staan ook in allerlei lijstjes die je op internet kunt vinden bij kwaaltjes die horen bij een zwangerschap, maar ik dacht wie weet gaan jullie ze hopelijk gauw bij jezelf herkennen!!!
Nou, nog 1 dagje werken en dan heb ik al lekker weekend. Het wordt echt keimooi weer dus dat wordt genieten de komende dagen!!
Oh ja, dat vroeg ik me nog af, madootje was 't geloof ik, je zei dat je misschien al te oud was om snel zwanger te kunnen worden?
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Ik ben zelf 32 en als ons kindje geboren wordt 33. Mijn vriend is 42. Ik hoop hier mee aan te geven dat leeftijd volgens mij niet perse een rol hoeft spelen.
Oke, ik ga lekker bankhangen! Oh oooops, vergeet helemaal iets te vertellen.....yep ik ben zwanger en dus ook lekker vergeetachtig.
Dit wilde ik niet meteen vertellen om wat ik gisteren schreef maar nu durf ik het wel te doen.
Ik heb m'n kindje gevoeld!!!! Het is extreem vroeg, maar ik weet 't zeker. Afgelopen vrijdagochtend was ik heel druk aan 't poetsen geweest in huis en toen ik rustig ging liggen op de bank voelde ik na een tijdje een soort gekriebel aan de binnenkant van m'n buik, tot 2 keer toe, heel apart.
Daarna heb ik 't niet meer gevoeld, maar dat kan liggen aan 't feit dat 't nog zo vroeg in de zwangerschap is.
Wel gaaf hoor! Kan niet wachten om 't weer te voelen!
Nou, nu wel weer genoeg van de hak op de tak gesprongen, ik ga nu echt bankhangen!
Dag lieve meiden, hou je taai!!!!
Liefs, X Prinses