*** GLITTERCHICKS *** part one

Heey lieve allemaal

Go: gecondoleerd! Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd. Sterkte.

Rossia: K........ balen man dat je echt ongi bent geworden.....

Ellepel: K.... we hadden nog zo goede hoop....

Prinses: Ik vind het ook helemaal niet erg hoor als je over je zwangerschap praat. Je hoort er toch nog gewoon bij? Net als de anderen? En je weet als geen ander hoe wij ons voelen toch?

Suus: balen dat je toch weel heel veel pijn hebt...

Meiden hopen dat deze maand onze maand word!
Succes!!!!

Liefs Wil

Oh Go...gecondoleerd! Jeetje dat is echt vreselijk snel gegaan. Heel veel sterkte zaterdag (en de komende tijd), hopelijk heb je eind van deze week goed nieuws, dat heb je wel verdiend!

Tja, hier dus balen. Lief dat jullie zo meeleven. Had natuurlijk vanmorgen (en nog af en toe) het idee dat het nooit gaat lukken. Heb mn NOD op een donderdag en vaak zijn we dan te moe om aan de slag te gaan. Afgelopen keren op een maandag/dinsdag en dan wel zaterdag/zondag/maandag geklust (niet alle dagen) en dus niet raak.

Maar goed, nooit geschoten is altijd mis ;-)

Lieve meiden, succes en tot gauw!

Allereerst dankjulliewel voor jullie lieve reactie. Ik beloof dat ik bij jullie blijf, dat had ik immers al meteen beloofd toen ik zwanger bleek te zijn en ik hou graag m'n woord.

Bah bah bah en nog eens bah voor rossia en ellepel, big time balen! Zat jullie verhalen zo aan te horen en ook ik kreeg een goed gevoel, maar helaas.
Keep up the good work en blijven klussen dames, inderdaad in mei legt ieder vogeltje z'n ei. En....een kip is toch ook een vogel.....dus jullie stresskippen leggen mooi een vruchtbaar eitje deze maand!!!!

Nu is Go dus de volgende, beetje dubbel voor je waarschijnlijk. Gecondoleerd! Is zeker snel gegaan zeg, wat is het toch ook een k..ziekte! Heel veel sterkte komende tijd en vooral zaterdag, we denken aan je!!!
Toch hoop ik stiekem wel dat het raak is hoor! Al komt 't je nu misschien niet zo goed uit.....maar dan heeft 't gewoon zo moeten zijn. Afwachten...!

Daarna Suus, spannend!! Jij als opperkip is toch wel aan de beurt om ook lekker aan 't ei-broeden te gaan vind ik! Ik duim weer voor je!!!!
Ben heel benieuwd naar de nieuwe foto's van je huis! Succes ermee he!

Oh  ja, dat wilde ik nog doen, ik wilde jullie alle kwaaltjes opnoemen die ik had net voor en toen ik net ontdekte dat ik zwanger was, misschien kunnen jullie er iets mee?!
Zeurende soms stekende pijn in m'n onderbuik/liesstreek, wittige puntjes op m'n tepels maar alleen als ze stijf waren, heel iets gevoelige borsten maar alleen als ik er op drukte, ietwat opgezwollen schaamlippen , niet zo lekker ruikende zeg eigenlijk maar gerust ietwat stinkende  urine  , opvallend sterk reukvermogen. Hmmm, dat waren ze denk ik wel. Ze staan ook in allerlei lijstjes die je op internet kunt vinden bij kwaaltjes die horen bij een zwangerschap, maar ik dacht wie weet gaan jullie ze hopelijk gauw bij jezelf herkennen!!!

Nou, nog 1 dagje werken en dan heb ik al lekker weekend. Het wordt echt keimooi weer dus dat wordt genieten de komende dagen!!
Oh ja, dat vroeg ik me nog af, madootje was 't geloof ik, je zei dat je misschien al te oud was om snel zwanger te kunnen worden?
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Ik ben zelf 32 en als ons kindje geboren wordt 33. Mijn vriend is 42. Ik hoop hier mee aan te geven dat leeftijd volgens mij niet perse een rol hoeft spelen.

Oke, ik ga lekker bankhangen! Oh oooops, vergeet helemaal iets te vertellen.....yep ik ben zwanger en dus ook lekker vergeetachtig.
Dit wilde ik niet meteen vertellen om wat ik gisteren schreef maar nu durf ik het wel te doen.
Ik heb m'n kindje gevoeld!!!! Het is extreem vroeg, maar ik weet 't zeker. Afgelopen vrijdagochtend was ik heel druk aan 't poetsen geweest in huis en toen ik rustig ging liggen op de bank voelde ik na een tijdje een soort gekriebel aan de binnenkant van m'n buik, tot 2 keer toe, heel apart.
Daarna heb ik 't niet meer gevoeld, maar dat kan liggen aan 't feit dat 't nog zo vroeg in de zwangerschap is.
Wel gaaf hoor! Kan niet wachten om 't weer te voelen!

Nou, nu wel weer genoeg van de hak op de tak gesprongen, ik ga nu echt bankhangen!
Dag lieve meiden, hou je taai!!!!

Liefs, X Prinses

Go, Gecondoleerd het is ook geen tijd 6 weken!!!
Heel veel sterkte de komende tijd.

Marije, ik moet ook 2 juni weer naar de verloskundige dat is wel grappig. Ik mag morgen voor de termijnecho dat is wel erg spannend dan kunnen we het echt zien of het waar is. Ben nog geen grammetje aangekomen en mijn broeken passen ook nog steeds, wel staat er meer spanning op mijn buik dat is wel contineu.

Princes, Gevoeld dat is echt helemaal super, bij mijn vriendin was het met ong. 18 weken een soort tikje in haar buik, ze is nu 22 weken.

Nu ga ik echt slapen ik ben helemaal op!!!

X Judith

Go, gecondoleerd. Wat een treurig nieuws, veel sterkte! Het is zo'n rottige ziekte, net een sluipmoordenaar. Bij mijn moeder was het ook al veels te laat toen ze er achter kwam dat ze kanker had. Ik vind het verschrikkelijk voor je. Ik hoop ook dat het misschien toch raak is deze ronde, want wat is er mooier dan een nieuw leven?

Rossia en Ellepel, jemig wat een pech. Je raakt toch even in een dip als die rottige duivels zijn gekomen. Getverdemme. Zullen we afspreken dat we de volgende ronde gewoon alledrie met glitters gaan strooien? Yes! Lijkt mij een goed plan!

Suus, is de pijn al wat weggezakt? Jullie hebben in ieder geval goed geklust, hartstikke goed!!!

Marije, ik vond friebeltje zo'n lieve koosnaam! Nog eventjes geduld, 24 juni lijkt nog wel ver weg...

Prinses, wowie dat je je kindje hebt gevoeld! Te gek. En dank je wel voor je bemoedigende woorden. Met mijn 34 lentes voel ik me soms een beetje oud, maar ik moet gewoon niet zeuren.

Judith, volgens mij is vermoeidheid ook een zwangerschapssymptoom

Veel liefs, Madootje

Zo wat is het hier rustig vandaag iedereen is zeker moe van het mooie weer!!
Moest ons van de 2e pagina halen!

Nou vandaag onze termijnecho gehad, zo super gaaaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het ligt lekker te spelen in mijn buik hartje klopte goed ze liet het ook nog horen!
Echt kikke!!

Meiden in mei lekker snel zwanger worden en binnenkort allemaal voor die termijn echo!!

X Judith

Judith wat onwijs gaaf! Lekker hoor dat het nu wat echter begint te worden.

Madootje, volgens mij zitten we steeds dichterbij elkaar met zn allen . Wil zit net iets na ons en volgens mij Melanie net voor ons. Suus is na Go de eerstvolgende.

Lieve meiden geniet van het weer, ik ben hier over een paar daagjes weer.

Dikke kus!

lieve lieve go.... gocondoleerd!!!!gatver... zit hier met in de hitte met kippevel op mijn armen...heel veel sterkte voor morgen en de komende tijd..ook voor je familie..

jeetje! wat een weer he? geweldig gewoon!!!!!!!!!!!
heb maar 1 dag buikpijn gehad!!!joepie!!! goed teken???hihi....
prinses geweldig dat je je kindje hebt gevoeld!!wauw!!!

weet nu al niet meer wat jullie hebben geschreven...pffff
heb t hartstikke druk op t moment,dus zal iets minder aanwezig zijn.
ongeveer 2 weekjes en dan gaan we over!!!!finally......
maak morgen ff wat foto's oke?en zet ze zsm op hyves!
wil heb je ook hyves?en marije en madootje?ben erg nieuwsgierig wie jullie zijn !!
maar als je t niet wil zeggen ook prima hoor!!

meiden ga weer ant werk!
wou nog ff zeggen dat ik jullie super vind!!

xx

Terug
Bovenaan