NOD!!!
Go 09-05 1e ronde 2e kindje
suus 18-05 5e ronde 1e kindje
melanie 28-05 5e ronde 1e
kindje
madootje 04-06 5e ronde
1e kindje
rossia 04-06 6e ronde 1e kindje (ga gewoon weer uit van 30 dgn, stel hem wel bij als de ovutest anders uit wijst....)
Ellepel 05-06 6e ronde 1e kindje
Wil 08-06 5e ronde 1e kindje
zwanger!!!
prinses 1e kindje (2e ronde) uitgerekend: 26-10-2008
judith 1e kindje (4e ronde) uitgerekend: 02-12-2008
monatoetje 09-04 (5e ronde) uitgerekend : 17-12-2008
marije 2e kindje (4e ronde) uitgerekend: 04-01-2008
wachtbankje
rossia 05-05 5e ronde 1e kindje
Hoi Meiden,
Ik ben er een paar dagen tussenuit geweest, computer deed niet wat wij wilden.......
Maar ik heb niets gemist, jullie zijn er ook niet veel op geweest, zal vast door het mooie weer komen !!!!!
Zoals jullie zien had ik eigenlijk vrijdag mijn NOD...... tot op heden nog geen rode duivels te bekennen......spannend........... nog niet getest.....ik durf niet..........
We hebben de laatste tijd al zo veel nare dingen meegemaakt.
Gisteren heb ik na de begrafenis van mijn oom, toch nog even snel in het dorp een zwangerschapstest gehaald, zondag en maandag de winkels dicht, en mocht ik niet ongesteld worden, kan ik echt niet wachten tot dinsdag tot de winkels weer open gaan.
Met andere woorden, ik denk morgenochtend te gaan testen...........
Ik zei dat mijn NOD vrijdag was, maar eigenlijk was hij de vorige maand al op donderdagavond laat al gekomen.........ik ben een beetje bang, gek he!!
Ik hoop dat iemand van jullie nog on-line is, maar ik denk het niet, het is al laat.
Mocht ik morgen beter nieuws hebben, laat ik het jullie weten........
Hoe lang kan je cyclus duren? Ik weet het na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet wat mijn cyclus is, vorige maand was de 1e keer weer.
Normale cyclus bij mij was 28 dagen, normaal dus........ik ben nu zo bang voor een teleurstelling.............
Liefs, Go