*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey Meiden,

Ik ben ook pas na de pinksteren weer online!
Geniet van het mooie weer!!!!!!!!!!!!!!!

Heey lieve allemaal

Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het prima. Lekker aan het genieten van het mooie weer!

Judith: Wat super van je echo, nu is het denk ik wat meer werkelijkheid of niet?

Suus: Fijn dat je maar 1 dag buikpijn hebt gehad! Houden zo!!!!

Prinses: Super!!! Dat je je kindje hebt gevoeld, een hele aparte ervaring lijkt mij! Gaaf!!!

Go: Sterkte morgen!

Ik wil jullie verder een heel goed pinksterweekend toewensen!
Geniet ervan

Tot snel

Liefs Wil

Ellepel, ja goed plan als straks alle glitterchicks met glitters kunnen strooien! Dat zou toch te gek zijn!!

Judith, het was vast heel bijzonder, de eerste echo! Fijn dat het goed is gegaan!

Suus, joepie, geen buikpijn. Houden zo!

Marije, hoe is het? Voel je je echt zwanger?

Go, hoe was het vandaag gegaan? Gek dat het zulk mooi weer is op zo'n trieste dag, he.

Nou meiden, ik ben ook even weg, mijn lief is weer terug dus ik ben helemaal in de gloria. En ik heb veel leuke afspraken, tot later.
Liefs Madootje

NOD!!!

Go                                09-05             1e ronde       2e kindje
suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
melanie                28-05             5e ronde        1e

kindje
madootje           04-06         5e ronde      

1e kindje
rossia                     04-06             6e ronde       1e kindje (ga gewoon weer uit van 30 dgn, stel hem wel bij als de ovutest anders uit wijst....)
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : 17-12-2008

marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2008      

wachtbankje
rossia                     05-05             5e ronde       1e kindje

Hoi Meiden,

Ik ben er een paar dagen tussenuit geweest, computer deed niet wat wij wilden.......
Maar ik heb niets gemist, jullie zijn er ook niet veel op geweest, zal vast door het mooie weer komen !!!!!

Zoals jullie zien had ik eigenlijk vrijdag mijn NOD...... tot op heden nog geen rode duivels te bekennen......spannend........... nog niet getest.....ik durf niet..........
We hebben de laatste tijd al zo veel nare dingen meegemaakt.
Gisteren heb ik na de begrafenis van mijn oom, toch nog even snel in het dorp een zwangerschapstest gehaald, zondag en maandag de winkels dicht, en mocht ik niet ongesteld worden, kan ik echt niet wachten tot dinsdag tot de winkels weer open gaan.
Met andere woorden, ik denk morgenochtend te gaan testen...........

Ik zei dat mijn NOD vrijdag was, maar eigenlijk was hij de vorige maand al op donderdagavond laat al gekomen.........ik ben een beetje bang, gek he!!
Ik hoop dat iemand van jullie nog on-line is, maar ik denk het niet, het is al laat.

Mocht ik morgen beter nieuws hebben, laat ik het jullie weten........
Hoe lang kan je cyclus duren? Ik weet het na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap  niet wat mijn cyclus is, vorige maand was de 1e keer weer.
Normale cyclus bij mij was 28 dagen, normaal dus........ik ben nu zo bang voor een teleurstelling.............

Liefs, Go

hoi Go.......en?!?!?!?
Ben zo onwijs benieuwd.
Hoe was het zaterdag trouwens? Was het  een mooie dienst? Vast enorm emotioneel?!
Wat is het allemaal dubbel voor je. Kan me voorstellen dat je echt mixed feelings hebt over het nu wel of juist niet zwanger zijn.
Als het zo is of niet zo is, moet je maar denken, dan moet 't zo zijn.
Stiekem hoop ik natuurlijk dat je gewoon hardstikke zwanger bent en dat alles dit keer super voorspoedig verloopt.
Laat je 't wel ff snel weten als je getest hebt?

Ik leef met je mee en duim voor je dat de uitslag is zoals je het zelf het liefste zou wensen.

Vanuit hier een virtuele knuffel ter ondersteuning!!
Prinses

Hoi Go,

ik kom ook even spieken hoe het met je is. Lees net je berichtje...heb je al getest? Ik zou gewoon luisteren naar je gevoel, dus als je nog niet durft te testen, laat het eventjes. Je hebt ook zoveel meegemaakt.

We hopen van harte dat het raak is natuurlijk! Ik heb geen idee hoe lang je cyclus duurt na een mk. Misschien kun je het ergens op het forum vinden?

Liefs, El

Hay Princes en Ellepel,

Lief dat jullie zo met me meeleven.
Zaterdag was inderdaad een zware dag, emotioneel, enz....
Maar de dienst en de begrafenis zelf was wel erg mooi.
Mijn oom ligt op een mooie begraafplaats, kende ik nog niet, en op een mooie plek........

Nu willen jullie natuurlijk eerst weten of ik wel of niet getest heb, JA DAT HEB IK........

********** ********** ********** *********** ************* ********** ************ ****************
************ *********** ************ ************* ************* ************ *************

Jullie weten wat dit betekent: ZWANGER

Wel een vaag streepje, maar hij stond er echt.

Manlief om half 7 ook wakker gemaakt, toen ik een postieve uitslag had, anders had ik hem lekker laten slapen.

Ik ben echt super blij, manlief ook, maar ook erggg bang voor een   4e miskraam/buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat heb ik natuurlijk ook.
Maar ik ben echt door het dolle heen en hoop zo dat jullie nog even op het forum te vinden zijn vanavond............

Hoe is het met iedereen?????????
Princes, hoe voel je je??
Ellepel, hoe is het met jou??

Liefs, Go

NOD!!!

Suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
Melanie                 28-05             5e ronde        1e

kindje
Madootje           04-06         5e ronde      

1e kindje
Rossia                      04-06             6e ronde       1e kindje (ga gewoon weer uit van 30  
                                         dgn,stel hem wel bij als de ovutest anders uit wijst....)
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008

Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot           2e kindje (2e ronde  )     uitgerekend: 16-01-2009        

wachtbankje
rossia                     05-05             5e ronde       1e kindje

Terug
Bovenaan