*** GLITTERCHICKS *** part one

Heey Meiden

Judith: Echt balen deed ik niet, eerste moment was wel even een teleurstelling omdat het toch definitief niet zo is(af en toe toch stille hoop..) Maar later een enorme opluchting nu weet ik waar ik aan toe ben en kunnen we er deze maand er weer voor gaan!

Melanie: Spannend met je zusje! Lijkt me wel heel mooi om er bij te zijn! Wat een leuke reactie van je ouders!

Ellepel: pff blijft spannend. Vreselijk dat wachten he....

Rossia: Het lijkt mij inderdaad ook handig in iedergeval om zeker te weten dat ik een ei heb gehad... Voor jou blijft het ook maar spannend... pff niks aan. Hopen dat je snel nieuws hebt en dan duimen voor het goede!!!

Suus: balen dat je er geen goede ervaring mee hebt... Ik ga het maar gewoon proberen en dan zie ik wel of het bevalt.. Succes met je huis!

Marije: Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag toegewenst!

Ik ga nog even lekker van het zonnetje genieten en dan even boodschapjes doen.

Tot snel
Liefs Wil

Het wordt voor mij ook geen januari kindje... Zojuist de eerste sporen van een ongesteldheid gevonden....

Ga even flink balen, later meiden!
Ellepel, jij wel postieve berichten aub!

dag dames..

hoe is het met jullie allen..
Spannend he Judith de eerste echo... Ik heb hem 19mei zit dan in de 11e week.. Een dag na mijn verjaardag.. Volgens mij ga ik het ook niet eerder geloven..

Maar de rest van dames.
hoe is het met jullie..   Hoop en duim zo voor jullie dat het gauw raak is..

Geniet allemaal nog van het mooie weer en tot spreeks..

groetjes

Oh Rossia, wat klote ! Ik neem aan dat je zeker weet dat het begonnen is. Stomme laat ei, stomme  temp, stom lichaam, stom alles, maar straks wel een leuk feb kindje, daar gaan we heel hard voor duimen!

Hier niet echt nieuws. Zag dat ik net een spikkel (ter grootte van een kleine sproet op je neus) helder rood bloed in mn inlegkruisje had. Miniscuul dus. Dus gelijk even een intern  onderzoekje gedaan, maar gewoon witte afscheiding (sorry meiden, kan het niet anders uitleggen ).

Ik denk dat ik morgenochtend ga testen als er nog geen duivels zijn, maar ben bang dat ik net als Rossia en Madootje ineens een andere cyclus heb. Wie weet zorgt de weersverandering ervoor. Meestal bij warm weer breek ik juist sneller door (was met de pil zo).

Dus to be continued..
-x- Ellepel

p.s: ook ik vind het zo onwijs lief dat jullie zo hard meeduimen, ik ben jullie echt glitters verschuldigd!

Was weer veel te veel op mzelf gefocusses...Judith hoe was je echo???

Hey lieve chica's!!!

hmmm.....hoe leg ik dit uit?! Ik kijk werkelijk elke dag hier op 't forum en lees dus ook elke dag met jullie mee. Ik leef nog steeds onwijs met jullie mee en duim echt voor jullie.
Maar.....ik voelde me eigenlijk steeds meer opgelaten om ook echt vaak wat te schrijven. Ik bedoel....ik ben zo relatief snel zwanger geworden en jullie moesten eens weten hoe graag ik het jullie ook gun, maar helaas is de realiteit anders en moeten sommigen van jullie nou eenmaal klussen tot  jullie een ons wegen en dan nog worden jullie in mijn ogen veel te vaak  teleurgesteld.  
En nou dacht ik eigenlijk dat het misschien te confronterend en dus vervelend is als ik tussen jullie stress over het wel of niet zwanger zijn/worden, nod of geen nod, klussen of niet klussen, ovutesten of zwangerschapstesten etc etc, continu zit te kletsen over hoe leuk het wel niet is om zwanger te zijn.
Dus....vandaar mijn radiostilte zo af en toe.

Maar, er is weer een hoop gebeurd.
Allereerst Marije gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe oud ben je geworden? Je boft idd maar met het weer! Leuke plannen voor vanavond?  Veel kadootjes gekregen?!?

En  wat een klote  rd's weer!! Kunnen die duivels niet ff naar de noordpool vertrekken zodat jullie hier lekker zwanger aan de zomer kunnen beginnen?!

Omdat sommigen van jullie er zelf om vroegen; met mij gaat het goed.
Ik begin steeds zichtbaarder zwanger te worden. Mensen die me kennen zien 't meteen, anderen denken misschien hooguit iets.
Aanstaande vrijdag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige, dan gaan we het hartje weer horen.
Het enige waar ik tegenop zie is het wegen, ben inmiddels al 4 kilo aangekomen. Ben nu 15wkn2dgn en vind dat dus best al veel.
Maar ja, lijnen is nu ook geen optie, dus maar goed opletten dat ik niet stiekempjes toch teveel eet.
Zei gisteren nog tegen m'n vriend dat ik wel weer zin in een echo heb. Zou zo graag weer heel even kijken hoe het gaat daarbinnen.
Maar we moeten nog een week of 4 a 5 wachten. Dan komen we hopelijk ook te weten wat het wordt.

Nou meiden, nogmaals ik denk wel aan jullie en duim écht heel veel!!
Ik weet niet of het mag, maar schijt dan, hier nog wat glitters van mij voor jullie:
************************************************************************************************
Dikke kus, prinses

Hai Prinses, ik vind het superlief wat je schrijft! Natuurlijk is het voor de meesten van ons vreselijk dat het zo  lang duurt, maar als ik voor mezelf praat...ik gun het iedereen en ook snel (behalve als iemand niet van plas was zwnager te worden, dan heb ik er wel moeite mee). Ik vind het juist erg fijn om jouw verhalen te lezen.

En als ik er heel objectief naar kijk is 5 maanden heel normaal, schijnt dat 70% zwanger is binnen een half jaar en 90% binnen een jaar. Dus wat dat betreft mogen we eigenlijk niet klagen, maar als je er op je eigen manier naar kijkt...ja dan is het ontzettend lang en klote en frustrerend. En dat voel ik enorm vaak, maar ik probeer ook af en toe er objectief naar te kijken.

Bijna weer een echo, dat is super! 4 kilo, tja geen idee hoe hard het hoort te gaan. Ik denk dat als je normaal eet en dit gebeurt, dat je lichaam gewoon reserves aan het opbouwen is voor je kindje. Maar ik snap goed dat je het vervelend vindt. Volgens mij heb je wel eens verteld dat je vroeger wat zwaarder was? Dan kan ik me voorstellen dat je dit echt niet wilt.

Ik heb dat gevoel ook een beetje. Ik ben met good old Sonja Bakker 9 kilo kwijtgeraakt en woog in jan 2007 57 kilo, wat ik  eind middelbare school  ook woog. Klinkt misschien niet zoveel, maar ik was op lagere school echt skinny (lucifer houtjes) en ben door sporten steviger geworden. Toen ik ineens 66 kilo woog, voelde ik me niet lekker in mn vel. Dus heb Sonja geprobeerd en werkte dus! Nu weeg ik bijna 60, soms eronder soms erboven. Dus eigenlijk wil ik beetje lijnen, maar dat is slecht voor vruchtbaarheid. Dus laat het maar zo.
Beetje gek verhaal misschien voor iemand die echt niet teveel weegt, maar ik kan me dus voorstellen wat je voelt.

Nu ik toch weer bezig ben alleen over mezelf te praten...ik stelde net aan mn vriend voor om morgenochtend een test te doen. Hij wil liever nog een dag of 2  wachten...ik ben al een keer eerder laat geweest (2e ronde), dus hij wil me behoeden voor teleurstelling. Hij vindt dat ik er teveel mee bezig ben, en dat klopt ook wel. Maar ik wil zo graag morgenochtend testen...ik ga straks mn charmes in de strijd gooien .

Ok ladies, genoeg gekletst. Prinses, nogmaals...en ook voor de andere zwangeren: ik vind jullie verhalen erg leuk en fijn om te lezen. Leuke afwisseling ook.

Kus!

Prinses, wat fijn om weer wat van je te horen. En nee, ik vind het ook niet erg en bezwaarlijk als je gewoon schrijft over het zwanger zijn. De 1 wordt nu eenmaal sneller dan de ander. Je hoort bij ons groepje en wil graag alles weten. Als we straks allemaal zwanger zijn dan wordt jij onze vraagbaak en als je af en toe glitters blijft strooien dan komt het helemaal goed met ons! Dus voel je niet bezwaarlijk en kwak lekker je verhalen hier neer!

Ellepel, bij jou ook nog niet echt duidelijkheid dus! Vaaaaaaag. Gooi je charmes in de strijd want ben ook wel benieuwd wat jou test aangeeft! Tenzij je vannacht echt ongesteld wordt(ik hoop met heel mijn hart dat het niet zo is)

Nou, die tekenen van ongesteldheid bij mijn zijn te verwaardlozen. Het is een beetje lichtbruine afscheiding (sorry voor de details) en maar een paar strepen op het inlegkruisje. Voel me ook totaal niet ongesteld.... Hoop dat het snel doorbreekt, want dan kunnen we wer verder!

Zo meiden, ga lekker naar bed!

Dikke kus!

Ellepel ik denk aan je en duim voor je!!

Terug
Bovenaan