*** GLITTERCHICKS *** part one

Hee Prinses, altijd leuk om weer wat van je te horen, hoor!! Gewoon blijven kletsen, dan weten wij ook wat ons doel is! En wat ons allemaal nog te wachten staat. Hartstikke leuk.

Suus, ging jij nu alweer testen? Spannend! Of heb ik je berichtje verkeerd begrepen.

Rossia en Ellepel, ik hoop toch dat het deze ronde raak is bij jullie. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat ik al bijna een half jaar bezig ben. Mijn moeder en mijn zus waren zooo snel zwanger, ik ging er gewoon vanuit dat ik ook supervruchtbaar zou zijn. Maar ja, ik ben al wat ouder, dan duurt het misschien toch wat langer. Ik had bijna van die ovulatietesten besteld, maar het 'moeten' klussen houdt me nog tegen. Iets spontanere sexytime schijnt bij ons beter te werken. Tenminste, meer plezier.

Ik begin een beetje te bazelen, geloof ik, tijd om te gaan slapen!
Liefs, Madootje

Testen is niet meer nodig, vanochtend overvallen door een enorme krampaanval, temp 36,89  en daarna de rode vloed. . Ik vul gelijk mn nieuwe nod maar in, uitgaande van cyclus van 29 dagen.

Rossia, ik heb jou op de wachtbank laten staan..of heb je inmiddels al echt bloed?

Pffffff, gelukkig schijnt de zon. -x-

NOD!!!

Go                                09-05             1e ronde       2e kindje
suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
melanie                28-05             5e ronde        1e kindje
madootje           04-06         5e ronde       1e kindje
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : 17-12-2008
marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2008      

wachtbankje
rossia                     05-05             5e ronde       1e kindje

Nee, hier ook echte ongesteldheid vandaag! Over en uit met de pret! Ellepel, zullen we samen doorgaan voor een valentijnskindje!! Ik vind het echt kl#te voor je! We hadden beide toch wel een beetje goede hoop he!
Maar goed, flink balen, flink uithuilen, van het weekend even een lekker biertje/wijntje drinken en vol goede moed naar de nieuwe ronde! Samen met Madootje! Madootje, je hebt helemaal gelijk, spontane sex zou het moeten doen he!

Deze maand hebben wij echt alleen maar leuke dingen, dus laten we hopen dat het zijn vruchten afwerkt. En nog steeds. In mei leggen alle vogels een ei! Wij dus ook!

Madootje, we hebben dezelfde nod en ellepel, we zitten ook weer bijna gelijk! Meiden go go go!!

Go, het is nu aan jou!!

NOD!!!

Go                                09-05             1e ronde       2e kindje
suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
melanie                28-05             5e ronde        1e kindje
madootje           04-06         5e ronde       1e kindje
rossia                     04-06             6e ronde       1e kindje (ga gewoon weer uit van 30 dgn, stel hem wel bij als de ovutest anders uit wijst....)
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : 17-12-2008
marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2008      

wachtbankje
rossia                     05-05             5e ronde       1e kindje

AHHHH   NEEEEEEEEEEEE!!!!!!

gatver rossia en ellepel wat onwijs k#t!!!!!!!!!!!!!
had echt een beetje hoop bij jullie!! nou meiden kop op he??
en in mei leggen wij een ei!!! hihi..
ik heb hem nu gehad denk ik ... gister weer ineens een ontzettende steek rechtsonder..
toch nog maar ff een verplicht nummertje gedaan...you never know...
nu nog steeds pijn,wacht vandaag ff af en dan toch maar es de HA bellen..knap vervelend dit zeg..
madootje ik ga vandaag helaas niet testen... kon t maar!!en erg frusterend he?
dat je ronde 6 al in moet...ik begrijp er ook helemaal niks van!!
dacht ook dat ik super vruchtbaar zou zijn..weet dat mijn moeder even moest stoppen met de pil en tadaaaa hier ben ik!!

en prinses!!!!! wij houden van jou verhalen!!dus lekker blijven schrijven hoor!
maar begrijp jou reden goed hoor! zou ik denk ik ook hebben!
maar goed om te horen dat alles goed gaat!

go hoe is het met je? en met je oom...
en ook nog solliciteren?drukke vervelende tijd voor jou!!denk aan je hoor!

meiden ga weer stoppen... moet aan de schoonmaak in het nieuwe huis..
pfffffff heb medelijden!!!haha... ga liever hele dag in de tuin liggen!!!!

xxxxx

hoi hoi dames !

WAT $%#$%%$#%$ weer die stomme @#@# duivels tjonge IN MEI LEGGEN JULLIE EEN SUPER ZWANGER EI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor jullie felicitaties ! ik heb een leuke dag gehad. Ik heb gekregen :p douche gel en parfum, een boekje, een schep en lantaarentjes voor in de tuin. en dat voor iemand die zijn verjaardag niet viert :p :p

Vanochtend ben ik bij de dokter geweest om te vertellen dat ik zwanger ben. inmiddels 5 week en 3 dagen :p ik heb het telefoonnr gekregen van de verloskundige en heb meteen bij thuiskomst gebeld voor een afspraak.
ik moet 2 juni s ochtends naar de verloskunige en ik heb aan de verloskundige meteen maar even gevraagd of ik het telefoon nr mocht voor een termijn echo dus daar ook meteen maar een afspraak voor gemaakt en 24 juni kunnen we voor het eerst naar ons friebeltje kijken.

Veel liefs Marije

Hey lieve lieve meiden,

Sorry dat ik zoooo lang niets van me heb laten horen.
Het was inderdaad een vervelende periode de laatste maanden......

Gisteren is mijn oom overleden.
Precies 6 weken nadat hij naar de dokter ging.
Het kan zo snel gaan. De kanker was helemaal uitgezaaid, hij had moeite met
ademhalen enz........ Ellende dus......... hij staat heel dicht bij mijn ouders en mijn broers en zussen, was overal bij op verjaardagen enz.... wat wij helemaal niet zo hebben met de rest van onze ooms en tantes.........vandaar dat het zo hard aankomt.
Zaterdag de begrafenis.............

Vrijdag inderdaad mijn NOD, ik moet zeggen dat ik er nu niet zo heel erggg mee bezig ben geweest, ook ivm het zoeken naar een nieuwe baan.

Deze maand weinig sex gehad, maar op de dag vóór mijn eisprong hadden we een bruiloft van een vriendin van mij en haar vriend.
Manlief had lekker gedronken en wilde graag klussen toen we thuis waren.
Ik natuurlijk gezegd dat ik wel in mijn vruchtbare periode zat en als (ik zeg als) hij wilde wachten met zwanger worden (ivm rust voor mijn lichaam wat hij belangrijk vind)
dat hij dan wel een rubbertje om moest doen.
Niet gedaan, dus lekker geklust zonder rubbertje en de volgende ochtend wilde hij weer (piekante details, he!!   HaHa)

Dus op de dag voor mijn eisprong en op de dag zelf geklust.
De dag voor mijn eisprong voelde ik ook dat ik buikpijn had, wat vaak op mijn eisprong wijst.

Dus dames..................misschien is het ondanks het weinige geklus, toch misschien raak........wie weet...........ik hou jullie op de hoogte, echt!!       Beloofd!!!

Nou, ik ga snel verder.....ben aan het werk, maar wilde jullie echt even iets laten horen.

Sorry dat ik niet inga op jullie verhalen, de volgende keer weer.

Dikke hug van Go

Go, gecondoleerd!
Heel veel sterkte deze komende tijd!
Liefs Rossia

Go gedondoleerd,

Bah erg zeg zit hier ff met kippenvel naar het beeldscherm te staren.
Ik hoop dan ook echt voor je dat je zwanger bent. En heel veel sterkte ook voor je
familie.  

Hier gaat het wel lekker heb mijn broertje zusje nog hier zitten achter lekker in het zwembad.

Liefst,

Melanie

Terug
Bovenaan