*** GLITTERCHICKS *** part one

Heey Lieve allemaal

Hoe gaat het met jullie??
Go: Super Super, Gefeliciteerd!!!!!!! Ontzettend gaaf!!!! Het is je echt gegunt! Hoe voel je je verder?
Suus: Ik had nog niet gereageerd op je vraag of ik hyves heb. Maar ik heb inderdaad hyves! Je kunt me wel zoeken woon in harderwijk (Willemien is mijn volledige naam), ik weet niet of je genoeg heb aan mijn voornaam en plaats?
Succes met de verhuizing!
Word nu indd spannend je nod  nadert ook al!!!

Hoe gaat het met de anderen??

Liefs Wil

Hey Wil,

ik zocht je net op hyves, maar krijg een vrouw van 52 jaar. Neem niet aan dat je dat bent!!

X Judith

He Wil,
als je op jouw voornaam en plaats zoekt, krijg je 1 hit: een vrouw van 52.  Heel even twijfelde ik nog, nee hoor grapje!

Maar als ik je naam + leeftijd zoek dan krijg ik teveel hits met een 25 jarige en die wonen geen van allen in jouw plaats. Je kunt mij vinden via hyves van Suus en Rossia, mijn naam is compleet anders dan mn forumnaam, jaartal klopt wel en heb op mn foto blauw topje (zomerfoto).

Rossia, wat balen dat je dat 'gesnapt' bent! Toch vind ik dat je echt gewoon moet kunnen prive internetten, dat schijnt echt beter voor de productiviteit te zijn. Meestal is het bij mij te druk en ik durf het nooit om ons forum te gaan, dus ook ik ben altijd 's avonds online en vaak weg, vandaar dat ik vaak laat hier te vinden ben.

Suus, alle duimen gaan nu naar jou en niet alleen voor glitters!

-x-

Dank jullie wel voor alle lieve reacties, echt genieten kunnen we nog niet, maar dat gaat zeker komen.

Een van jullie stelde de vraag of ik nu vaker onder controle ga............ ik heb vandaag met de gynocoloog gebeld en ik heb voor 20 Mei een afspraak staan, ik ben dan 5,5 weken zwanger.

Veel is er dan nog niet te zien, maar ik heb er eigenlijk op aangedrongen dat ik voor de 6 weken wilde weten of het eitje niet weer in mijn eileider vast zit en ze kunnen schijnbaar wel zien of er een holte in de baarmoeder is.
Het maakt me nog niet zoveel uit of ik wel of niets iets zie, ik vind het gewoon super fijn om met de gynocoloog te hebben gesproken en wat haar mening is.....

Na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik aan de dienstdoende gyn gevraagd of ik de volgende keer naar hen toe mocht komen en dat mocht voor de 1e echo.

Nu heb ik een afspraak gemaakt op 20 mei bij de gynocoloog die me ook heeft begeleid met Sven, ik mocht toen ook super vaak komen voor een echo, omdat ik 2 miskramen had gehad. Omdat ik gerustgesteld was, was dat ook beter voor de baby ipv een stressvolle aanstaande moeder.........

Hopelijk heb ik nu ook geluk en mag ik misschien van haar nu ook wat vaker komen.....

Even volgende week dinsdag afwachten, dan zijn manlief en ik echt blij en gaan we het onze ouders en familie vertellen....daar wachten we deze keer echt even mee.....

20 Mei is ook onze trouwdag, dus hopelijk goed nieuws.......'s avonds gaan we naar de film, Sven gaat waarschijnlijk logeren bij mijn ouders, dus echt even een avond voor onszelf.

Meiden, hoe is het met jullie ???????????????????
Wie zit in welke tijd van de cyclus???? ( ik heb de tabel NOD niet bij de hand )

Liefs, Go

Dank jullie wel voor alle lieve reacties, echt genieten kunnen we nog niet, maar dat gaat zeker komen.

Een van jullie stelde de vraag of ik nu vaker onder controle ga............ ik heb vandaag met de gynocoloog gebeld en ik heb voor 20 Mei een afspraak staan, ik ben dan 5,5 weken zwanger.

Veel is er dan nog niet te zien, maar ik heb er eigenlijk op aangedrongen dat ik voor de 6 weken wilde weten of het eitje niet weer in mijn eileider vast zit en ze kunnen schijnbaar wel zien of er een holte in de baarmoeder is.
Het maakt me nog niet zoveel uit of ik wel of niets iets zie, ik vind het gewoon super fijn om met de gynocoloog te hebben gesproken en wat haar mening is.....

Na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik aan de dienstdoende gyn gevraagd of ik de volgende keer naar hen toe mocht komen en dat mocht voor de 1e echo.

Nu heb ik een afspraak gemaakt op 20 mei bij de gynocoloog die me ook heeft begeleid met Sven, ik mocht toen ook super vaak komen voor een echo, omdat ik 2 miskramen had gehad. Omdat ik gerustgesteld was, was dat ook beter voor de baby ipv een stressvolle aanstaande moeder.........

Hopelijk heb ik nu ook geluk en mag ik misschien van haar nu ook wat vaker komen.....

Even volgende week dinsdag afwachten, dan zijn manlief en ik echt blij en gaan we het onze ouders en familie vertellen....daar wachten we deze keer echt even mee.....

20 Mei is ook onze trouwdag, dus hopelijk goed nieuws.......'s avonds gaan we naar de film, Sven gaat waarschijnlijk logeren bij mijn ouders, dus echt even een avond voor onszelf.

Wie zit in welke tijd van de cyclus???? ( ik heb de tabel NOD niet bij de hand )

Liefs, Go

Liefs, Go

Nog iets vergeten, Suus, je vroeg of ik al tekenen van zwangerschap had, Nee, nog helemaal niets.
Aan de ene kant fijn, geen misselijkheid, maar aan de andere kant, heb je het wel, dan weet je dat je echt zwanger bent.

Mocht alles goed zijn, dan zet ik het veranderen van baan ook maar even aan de kant. Beter dan een vast contract hebben, kun je het niet hebben.
Wel jammer, want ik was echt toe aan iets anders.
CV laat ik gewoon op internet staan, wie weet wat er op mijn pad komt...............

Maar liever zwanger, dan een nieuwe baan, dat daar geen misverstande over komen....

Liefs, Go

Terug
Bovenaan