*** GLITTERCHICKS *** part one

Hee meiden, ik zit niet op hyves, hopelijk mis ik niet te veel.
Weer eventjes de nodlijst bij de hand gehaald, Suus, ga je zondag testen? Of met engelengeduld wat langer wachten?

Melanie, al nieuws over je zus? Een vriendin van mioj is vandaag uitgerekend, spannend hoor!

Liefs, Madootje

NOD's!!!!

Suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
Melanie                 28-05             5e ronde        1e

kindje
Madootje           04-06         5e ronde      

1e kindje
Rossia                      04-06             6e ronde       1e kindje (ga gewoon weer uit van 30  
                                         dgn,stel hem wel bij als de ovutest anders uit wijst....)
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008

Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot           2e kindje (2e ronde  )     uitgerekend: 16-01-2009        

wachtbankje

haaai meiden!

hoe is het?
melanie hoe gaat t met je zussen? al tante geworden??

hier gaat alles zijn gangetje..
heb steeds onverklaarbare steekjes..hmmm heb ik nog niet eerder gevoeld.
in de buurt van mijn heupen.
vind t weer erg spannend worden!maar heb ook t gevoel dat de duivels wel eens kunnen komen.. vorige ronde heb ik ze trouwens helemaal niet aan zien komen. we wachten af!
ben wel geneigd om zondag te gaan testen.heb een voorgevoel...hihi...laat me er maar niet teveel over uit,anders is de teleurstelling alleen maar groter!

nou ga ff eten en dan weer ant werk!
tot snel!
XXX

oja heb soms t gevoel dat er een vlindertje in mijn buik zit! haha!
herkenbaar gevoel?onder de zwangeren van ons?

Hoi Suus,

hmmm, spannend weer joh! Overmorgen mag je al gaan testen! Wel meteen  je hier vervolgens melden he!
Vlindergevoel in m'n buik heb ik pas sinds 2 wkn. Een gevoel wat inmiddels steeds minder op een vlinder gaat lijken, ik voel het kindje steeds duidelijker.
Dus ik kan niet zeggen dat ik het herken, want dat kun jij nu nog niet hebben.
Maar misschien is het gewoon je baarmoeder die aan 't groeien is, dat kan natuurlijk wel.
Afwachten is de enige remedie.
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh ja, je vroeg nog naar 't vogeltje.....ben d'r behoorlijk kapot van geweest.
Het leek dus rustig te zitten en bij te komen van een hoofdpijn.
Even later zit ik in de woonkamer op de bank hoor ik weer een knal, ga kijken, ligt ie op de grond met stuiptrekkingen. Ik gillen, m'n vriend geroepen, toen die kwam was 't vogeltje al dood. Is dus kennelijk een behoorlijk suicidaal vogeltje geweest.

Nou meiden, fijn weekend!!!
(ik moet zo de hele bovenverdieping schoonmaken, ZWAAR GEEN ZIN!!!!)
Liefs, prinses

hoi hoi

Suus: oooo spannend! Ik hoop het voor je!
Prinses: tjonge wat naar van dat vogeltje... bah niks aan. Hoe is het verder met je?

Hoe is het met de anderen?
Met mij gaat het prima. Nog geen ei gevonden, zit nu op dag 14 van mijn cyclus...   we zijn al wel druk aan de klus!
Vanavond ga ik weer de nachtdienst, kom er maandag ochten weer uit... gelukkig voorlopig de laatste keer in juni hoef ik geen nachten te draaien!
Hoop dat mijn temp niet teveel gaat afwijken.... mag natuurlijk wel voor een ei!!!!

Verder alles goed met de rest?

Liefs Wil

Hey Meiden,

Ben ook weer even van de partij.

Princes: Wat erg van het vogeltje, ik zou er zelf ook erg van schrikken....
En gaat dat je het kindje al gaat voelen, fijn gevoel he!!

Wil: Groot gelijk heb je dat je toch al gezellig aan het klussen bent, dag 14, dan heb je toch kans......

Madootje: Ik heb ook wel eens het gevoel dat ik enorm veel mis, omdat vele glitterchicks op hyves te vinden zijn....maar ja het is onze keus daar niet aan mee te doen.
Wel jammer dat wij nu niet weten welk gezicht achter iemands naam schuilt....

Melanie: is je zus al bevallen??????

Suus, ik zit zo voor je te duimen.......................Spannend voor je, zondag testen en wel meteen melden he, als je hebt getest...............

Zo, hersens weer even laten werken, hopelijk ben ik niemand vergeten, ik schrijf de laatste tijd alleen maar over mezelf, dus wilde nu echt even mijn hersens trainen om jullie verhalen te onthouden.

Zelf ben ik gisteravond naar het ziekenhuis geweest, ik had veel pijn in mijn onderrug, verder geen bloedverlies ofzo, maar met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ben ik ook telang doorgelopen, waardoor de eileider eruit moest.
Nu geen risico's nemen, dus verloskundige gebeld.
Zij zag eigenlijk geen reden om mij te laten komen, maar ik mocht toch komen omdat ze me dan misschien gerust kon stellen..........

Er was eigenlijk niet veel te zien, dat had ze door de telefoon ook al doorgegeven, dat dat kon gebeuren, omdat ik nog maar 5 weken was.
Er zat geen vocht/bloed in de baarmoeder, dus dat was goed.
Het kon alle kanten op, goede zwangerschap, buitenbaarmoederlijke zwangerschap, miskraam..........wat moet je met zo'n antwoord??

Maar ja, ik kan het hun niet kwalijk nemen, ik ben nog maar zo kort zwanger, dat ze natuurlijk ook niet veel kunnen zien.

Dinsdag de afspraak bij mijn gynocoloog, hopelijk is er dan meer te zien.

Princes: Wat zag jij bij die echo's van 4 en  6 weken? Toch wel al iets, meende ik te herinneren???

Het kon er ook mee te maken hebben dat misschien de innesteling later was, ofzo.
Het was gewoon gissen, maar ze was niet negatief en niet postief, zo kon er gewoon nog niets over zeggen, te kort voor zwanger.

Vruchtzakje met een ringetje erin, was nog niet te zien......

Hoop dat jullie nog online-zijn, maar ja, het is vrijdagavond........manlief bij mij is weg......

Liefs, Go

Hai Go, helaas kan ik ook niks zinnigs zeggen, behalve dat ik hard voor je duim. Ik vind het in ieder geval erg goed dat je gelijk bent gegaan. Ik hoop echt dat dit vals alarm is geweest! Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen, ik hoop gewoon echt dat dit goed blijft gaan.

We plaatsen geen berichtjes op elkaars hyves hoor, wel prive berichtjes (soort hotmail). Je kunt ons wel zien, als je nu eerst eens Wil op zoekt en dan naar mij zoekt (zie mijn omschrijving in een eerder bericht deze week). En volgens mij kun je beeldmuis ook makkelijk vinden door haar omschrijving.

Nou lieve Go, ik hoop dat je een beetje kunt slapen en hopelijk snel geruststellend nieuws!

Enneh Suus, ook duim ik voor jou hoor! Je huis ziet er echt zo onwijs gaaf uit! Wat moet het heerlijk zijn om daar eindelijk in te trekken.

Melanie, al tante geworden?!

Hallo lieve meiden,

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben peettante geworden. Mijn zusje heeft een hele zware bevalling achter de rug donderdag avond rond half negen kreeg ze weeén steeds heftiger. Ik ben gisteren dus ook niet naar bed toe geweest, ze kon niet naar het ziekenhuis want de kraamafdeling lag helemaal vol.

Vanmorgen hebben ze om 9 uur de vliezen gebroken, toen had ze 4 centimeter ontsluiting ging erg traag tegen kwart over twaalf kreeg ze persweeén en mocht ze persen. 12.55 is Rivinia geboren weegt 3645 gram en is 51 centimeter.

Ik mocht bij de bevalling zijn echt een apparte ervaring zeg . Alleen kon ik er op een gegeven moment niet meer tegen omdat mijn zusje zoveel pijn had viel bijna flauw ervan.

Deze week zal ik een paar foto's van de kleine op mijn hyves zetten. Dat laat ik jullie dan ook wel ff weten

Maargoed moeder kindje maken het goed

Zo ben nu 38 uren wakker, dus ga nu lekker ff mijn bedje in morgen moet ik mijn zusje de hele dag helpen. Oja voor ik het vergeet dinsdag begin ik aan mijn nieuwe baan op de taxi heb een half jaar contract gekregen.

Liefst,
Melanie

Terug
Bovenaan