*** GLITTERCHICKS *** part one

Heey

ooooooo nee dat ben ik niet hoor, hahahah een dame van 52 hihihi. Nee ik heb jullie nog gezocht maar het is niet gelukt. Heb denk ik te weinig gegevens van jullie. moeten jullie maar even mijn achternaam er bij zetten dan moet het vast wel lukken. Dat is Hop.   Ik hoop dat het lukt, want ben ook wel nieuwsgierig geworden naar jullie! Maar daar niks over zeggen dat wij bezig zijn hoor... want nog helemaal niemand weet het nog..

Go: groot gelijk! Ik zou het ook in jou geval willen. Je bent toch onzekerder door wat je allemaal hebt meegemaakt. ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig mag verlopen en dat alles goed is! Het is je echt super gegund!

Hele fijne avond allemaal
Liefs

You go Go!!!! Wat een onwijs vruchtbaar vrouwke benne gij zeg! GEFELICITEERD!!!!!!
Zo zie je maar weer, achter de wolken schijnt toch altijd de zon! Ik vind het echt zo ontzettend gaaf voor je! Dik verdiend!

Hoe voel je je? Totaal begrijpelijk dat jullie je nog niet helemaal vrij voelen om te juigen. Maar....Sven is jullie bewijs dat je een uitstekende broedmachine kunt zijn, dus vast en zeker nu ook voor dit kleine mini-mensje.

Ik heb trouwens een echo gehad bij 4 en bij 6 wkn. De eerste keer kon je alleen zien dat de baarmoeder wat vergroot was met daarin een zwarte vlek (rondje), twee weken later was dit een grijzige vlek geworden met een soort knipperlichtje erin. Bij 5,5 wk spant het erom of je al hartactie kunt zien, dus verheug je daar niet teveel op. Is dit nl. nog niet het geval, wil het helemaal niet zeggen dat het niet goed gaat, dit kan ineens van de een op de andere dag komen.
Nou meid, probeer er stiekemjes toch al wel een beetje van te genieten met je man. Wij duimen hier met z'n allen dat het maar lekker voorspoedig mag gaan!
Hou je ons op de hoogte?!
Liefs en een dikke virtuele knuffel, prinses

En.....hoe is het met de rest van de meiden?!
Ik heb zojuist Ellepel en Wil uitgenodigd om vriendjes met me te worden op hyves. Tenminste....hoop dat ik de goeie heb uitgenodigd. Ze zagen er iig niet uit als vrouwen van in de 50!  

Heel zielig, er vloog een  uur geleden een vogeltje bij ons tegen de schuifpui, het beestje heeft zo'n  20 min suf op de grond gezeten. Net toen ik 'm wilde vangen om evt. de dierenambulance te bellen, bleek die toch nog te kunnen vliegen. Hij zit nog steeds in de tuin op dezelfde plek waar die naartoe vloog. Dus kennelijk moet ie gewoon ff bijkomen en heeft ie nu een flinke hoofdpijn. Arm beesie.

Maar met mij gaat 't goed. We hebben gisteren een afspraak gemaakt voor 3 juni voor een pretecho, ben dan 19wkn. We hopen dan al te kunnen zien wat 't is, we zijn echt zo ongelofelijk stiknieuwsgierig. Daarna hebben we op de 11e juni de officiele 20 wkn echo. Na onze vakantie, als ik zo'n 25/26 wkn ben willen we nog een pretecho laten maken. De 2e keer is nl. voor 50% van de prijs, daar kun je 't niet voor laten, hahaha!!
Het is echt verslavend om ff naar binnen te gluren, zou 't 't liefst elke dag even willen doen. Maar ja, dat zou een erg duur grapje worden.
Nu betalen we 109 euro voor 45 min, waarbij je een dvd van 20 min krijgt, 3 kleurenfoto's en een cd-rom met alle foto's erop.
Het kindje zal met 19wkn nog wel wat mager zijn.

Nou meiden, zet 'm op, we zijn goed bezig met ons zwangerenlijstje, d'r kunnen d'r nog meer bij!!!!!!

X prinses

Ha Princes,

Jij ook super bedankt voor je lieve woorden......

Fijn te horen hoe jij ook in het begin al echo's hebt gehad.
Ik wist inderdaad dat je pas vanaf 6/7 weken een eventuele hartslag kan zien, maar zoals ik al vertelde voelt het gewoon goed om in ieder geval al met haar te hebben gepraat en misschien een echo te hebben gehad en haar mening te horen.

Wij zijn gewoon bang voor een tweede buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een derde miskraam. We weten gewoon niet wat we moeten denken, blij, afwachtend, eerst maar eens iets zien of horen van de gynocoloog............
Het maakt niet uit als we niets zien, als het maar niet vast zit in de eileider, dat had ik eerst ook niet door, totdat ik zo'n pijn kreeg dat ik niet meer kon zitten, staan of liggen. Toen bleek het fout te zijn.
Volgende week dindag meer nieuws hoop ik................

Enne..............ik heb vandaag mijn mond gehouden tegen mijn moeder, goed he!!!!!
Het was zo moeilijk..........zolang ik niemand zie, kan ik ook niets zeggen, maar mijn ouders pasten vandaag op Sven, dus ja, dan zie je ze en 's ochtends en 's avonds.....

Mocht het dinsdag goed zitten, willen we het wel alvast onze familie vertellen, de rest iets later...........daarom ook zo fijn dat ik jullie heb !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ik in ieder geval mijn geluk wel delen........

Oh ja, Princes, leuk te weten dat je wilt weten wat het gaat worden, dat willen wij ook. Handig ivm de kleertjes te kopen, bij een jongen kan het alles van Sven aan en bij een meisje kunnen we gaan shopppen...........
Heb je nog een voorkeur???
Ik eigenlijk nu helemaal niet, voor de 1e had ik liever een jongen, en die heb ik gekregen......nu maakt het me helemaal niet uit. Het liefste een meisje, heb ik van allebei er eentje en kan ik later met haar gaan winkelen..........

ALS HET MAAR GEZOND IS, DAT IS DE 1E PRIORITEIT

Meiden, waar zijn jullie?
Hoe is het met jullie??

Liefs, Go

Oh, wat is het toch weer een lange mail geworden, sorry,  misschien iets te veel gekletst............

GO vinden wij heerlijk hoor!! lange berichten! hihi...
ga echt elke dag voor jou duimen!! en wat knap dat je niks tegen je moeder hebt gezegt!!

meiden hou t ff kort.. maar heb ff wat foto''s op hyves gezet en ga zo will nog ff opsporen!

prinses leeft t vogeltje nog? zielig is dat he?
en wat gaaf een pretecho!! super de super!

hihi...rossia je mag niet meer teveel internetten?

judith!!zag op hyves dat iedereen t mag weten!! hoe reageert iedereen?
heerlijk lijkt me dat als je t van de daken mag schreeuwen!!

mona hoe gaat ie met jouw? veel klachten of kom je er goed vanaf.

en met de rest? lekker allemaal aan t klussen?

he ga lekker ff slapen nu... tot snel!!

xxxxxxx

Hey dames !

GO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEEERRRRDDDDDDDD !!!!!!!!!!!!!!! wauw het is je zo gegunt !

er komen steeds meer verhalen over echo's en verloskundige bezoeken bij. Vinden de NOG niet zwangere dames dit niet heel vervelend ????
Als dit zo is gewoon zeggen hoor !

Hier gaat het wel goed ben vooral erg moe en ja helaas is de misselijkheid ook komen opzetten bah eerruuugg vervelend.

Mijn zoontje was eergister en gister ziek. het arme schaap had dikke koorts 39.8 we zijn nog bij de dokter geweest omdat het zo hoog was. Gelukkig zakte het gisteren weer goed en s avonds had ie in eens weer volop energie. hij heeft tot 10 uur s avonds op zijn slaapkamer zitten spoken. maar daarom mocht ik vanochtend uitslapen. toen ik wakker werd was hij nog heerlijk in droomland dus heb me lekker nog een keer omgedraaid. daar moet van genoten worden he.

ik heb ook hyves marije 22jaar uit assen. zo moeten jullie me vast wel kunnen vinden.  op hyves word nog niet gesproken over zwangerschap :p nog even geheim houden onze fam weet  het al wel maar de omgeving nog niet.  als ik het bekend maak op hyves doe ik dat met een blog en die wil ik dan bijhouden de hele zwangerschap met tussentijds ook nog foto's maken en op hyves zetten.

Nou ik duim voor de dames op de nod lijst dat jullie ook allemaal zwanger mogen zijn !

Veel liefs Marije  

hey marije!!

wij wonen niet ver van mekaar af!!
ge je nu ff zoeken! zul je zien dat wij 15 km bij mekaar vandaan wonen!! hihi..

oja ik vind t niet erg hoor dat jullie over echo's enzo praten!!
kunnen wij alleen maar tips van op doen!
dus lekker blijven door kletsen!

xxx

Lieve meiden,

Wat gezellig is het hier! Leuk om alle verhalen te lezen van de zwangeren onder ons. Ik internet ook niet onder mijn werk, Rossia (iedereen kan nl. meekijken! bwahaha) dus ben ook niet elke dag van de partij.

Hier duurde m'n ongi-tijd een beetje boel lang, maar nu is het voorbij en kunnen we weer gaan klussen. Heb drie ultra gevoelige testen in huis, dus ik ben er helemaal klaar voor!!!!!

Zet hem op meiden, xx, Madootje

hoi hoi

Wat leuk een paar hebben mij al gevonden. Grappig hoor, zie je nu eens een gezicht achter de naam!
Ik vind het niet vervelend hoor als jullie praten over zwangerschap en echo's.

marije: ga je zo ook even opzoeken. leuk! Balen dat je nu misselijk word... En vervelend dat je zoontje ziek is... Hoe is het nu met hem?? bij mij is het ook zo hoor dat niemand weet dat wij bezig zijn.. Denk dat het voor iedereen hier wel geldt!
go: Knap dat je niks tegen je moeder hebt gezegt. denk dat ik het heel moeilijk ga vinden om mijn mond te houden...

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs Wil

Terug
Bovenaan