*** GLITTERCHICKS *** part one

He Melanie, gefeli!!! Gaaf hoor dat je er bij mocht zijn. En ook super van je half jaar contract als taxi chauffeuse! Slaap lekker!

tante Melanie, gefeliciteerd!!! Wat knap dat je bij de bevalling bent geweest. En wat heb je het lang volgehouden!! Goed hoor!

Go, ik vind het ook heel goed van jou dat je naar het ziekenhuis bent
gegaan. Hartstikke assertief. Jammer dat ze je nog niet helemaal gerust
hebben kunnen stellen. Ik duim ook voor je.

Ik kan helemaal niet tegen zielige verhalen over dieren, dat arme vogeltje! snif

Wil, goed blijven klussen hoor! Wij zijn nu net weer begonnen, ik
hoop nu echt goed door te klussen zodat we het ei niet missen.

Iedereen: nog een heel fijn weekend!! Groetjs, Madootje

Go, hoe is het met je? Ik hoop geen bericht, goed bericht...

Melanie is natuurlijk druk met dr nichtje, is ze lief?

Suus is druk met verhuizing en hopen dat de duivels niet langskomen, spannend hoor!

Rossia, Wil, Madootje en ik zijn druk aan het klussen, haha! Hoewel ik deze ronde heel weinig kans heb, want mn vriend heeft zn lies gescheurd. Dat is heel pijnlijk, hij kan vrij weinig doen, dus ook in bed niet echt prettig voor hem. Dus in gedachten ben ik met de volgende ronde bezig, het klussen valt dan precies in mn vakantie, dus dat is wel erg prettig.

Hoe is het met onze zwangere chicks? Prinses, al weer bijgekomen van dat vogeltje, zielig hoor!

Liefs, El.

heey

Hoe is het hier??
Ik zit nu in de nachtdienst op mijn werk, vandaar dit late berichtje!!
Mijn ei nog niet tegen gekomen... zowel met temperaturen niet en met testen niet. Ik hoop dat hij snel komt....

Melanie: Gefeliciteerd met je nichtje. Leuk! Heel veel succes dinsdag op de taxi!!
Ellepel: Sterkte met je man! Ik hoop dat het snel beter met hem gaat!
Suus: Gaat het goed met de verhuizing?

Hoe is het met de anderen??

Liefs Wil

SUUUUUUUUUUUUUUUUS!!!!!!!! MELDPLICHT!!!!!!!!
Ben verder niet stiknieuwsgierig ofzo hoor!
En...en....en...en.....????

Oh ja en Go, bij mijn 4 wkn echo (was toen achteraf dus 4wkn5dgn) zag de echografist alleen dat m'n baarmoeder iets vergroot/verdikt was en na heel goed kijken kon  ze misschien iets van een zwart vlekje zien, maar nog heel onduidelijk. Ook zij zei toen tegen me dat ze niets kon uitsluiten. Ik kon gewoon  zwanger zijn of niet, maar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon ze toen ook absoluut nog niet uitsluiten.
Bij 6 wkn5dgn kon je nog niet echt iets duidelijk zien, alleen zij ze toen wel met zekerheid te kunnen zeggen dat ik zwanger was en dat het iig in m'n baarmoeder zat, ik zelf zag toen alleen een grijze vlek met een soort knipperlichtje erin.
Pas bij 10wkn5dgn zag je echt een kindje.
Heel veel succes bij je echo komende week!! Het is toch al komende week?! Ben ff de datum kwijt. Zal zo wel even teruglezen.

Nou, ik ga de afwasmachine even uitpakken......kom zeker nog even terug vandaag, ff checken hoe het met onze opperkip gesteld is.

Liefs, prinses

he lieve schatten!

heb nog niet getest hoor!!!!want zat ff te rekenen..en volgens mij heb ik mijn ei op een disdag/woensdag gehad.. dus dames!!laat jullie en mezelf nog ff in spanning!
nog wel steeds steekjes in mij   onderbuik. en gisteravond ineens ongiekrampen,maar nog geen duivel te zien...  vind t deze keer weer erg spannend!!
ga denk ik woensdag testen als er nog geen rd's zijn...

melanie gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! tante!!!hoe voelt dat?
en dat je bij de bevalling mocht zijn super hoor!!
en ook nog een halfjaar contract! allemaal  nieuws!

go hoe is het! wanneer moet je weer naar verloskundige?

meiden kan niet op iedereen reageren,ben druk glaswerk aan t inpakken...
maar wou jullie niet in spanning houden!hihi...
dus moest me ff melden hier! fijne dag nog!

xxxx

hallo lieve allemaal..

ben lang niet geweest.. Zijn namelijk heerlijk op vakantie geweest en daarna weer een drukke werkweek achter de rug..

maar vandaag op mijn verjaardag wil ik toch even alles in halen..
Hebben vrijdag het feest al gevierd.
Man lief is donderdag jarig geweest.. Vrijdag waren we een jaar getrouwd en vandaag ik
dus jarig.. Hebben gelijk een groot feestje gegeven..

morgen moet ik naar de verloskundige.. Vindt het zo onwijs spannend.. geloof het namelijk nog steeds niet echt..
Heb gewoon niet echt klachten. Ja beetje moe.. En zere borsten..   maar ja.. wil het hartje gewoon horen...

Ik zag dat er weer iemand zwanger was.. Super Margot.. Hopelijk gaat alles goed.
Ik doe er van mijn kant nog even glitters bij voor de rest van jullie.
De lijst moet immers langer worden..

Voor jullie allemaal..
Ik laat jullie morgen even weten hoe het was.

liefs mij

Hey lieve meiden,

Princes, lief van je om me zo gerust te stellen, fijn te horen dat het bij jou ook is gegaan zoals de situatie bij mij nu ook is, en dat ik niet de enige ben waarbij het nog alle kanten op kan gaan.
En inderdaad.......overmorgen heb ik de echo 's middags om 14.30 uur.......spannend !!!!

Melanie, gefeliciteerd met het worden van peettante. Het is zo leuk om een kleintje in de familie te krijgen. Dat zag ik ook bij onze Sven. Bij beiden families was hij het eerste kleinkind en iedereen is er zo blij mee. Geniet ervan !!!
Ook super fijn van je half jaar contract..........

Suus, spannend, nog niet testen dus, wanneer denk je eventueel te testen??????
Kriebels in je buik herken ik wel, ik heb ook echt nog steeds een ongie-gevoel...dus wie weet????

Wil, je bent nog steeds aan het wachten op je ei.....hopelijk komt deze snel.

Alle andere dames, succes met klussen en hopelijk krijgen we van jullie ook goed nieuws binnenkort......

Ellepel, hopelijk is manlief snel opgeknapt en kan deze maand toch nog iets worden....en anders tijdens de vakantie volgende maand, ook geen slechte timing, toch??

Hier verder geen nieuws, nog steeds geen bloedverlies, dus positief.
Ben wel erggggggggggggg moe de laatste dagen, als het half 9 's avonds is, denk ik al dat het 11 uur is ofzo......... Vandaag had ik zelf het gevoel al om 7 uur naar bed te gaan, maar ja, dat vind ik ook zo zonde van mijn avond.......
Dus vandaar, even van de bank af en even de meiden mailen....................
Pijn is ook wel minder geworden, ik merk wel dat ik na een dag werken ofzo, of een dag alleen met Sven wel meer pijn begin te krijgen en het rustig aan moet doen.

Ik hoop zo dat de echo dinsdag meer nieuws brengt.........afwachten..............

Vanuit hier een dikke hug voor iedereen  

NOD's!!!!

Suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
Melanie                 28-05             5e ronde        1e kindje
Madootje           04-06         5e ronde       1e kindje
Rossia                      04-06             6e ronde       1e kindje (ga gewoon weer uit van 30  
                                         dgn,stel hem wel bij als de ovutest anders uit wijst....)
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008
Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot           2e kindje (2e ronde  )     uitgerekend: 15-01-2009        

wachtbankje

Terug
Bovenaan