*** GLITTERCHICKS *** part one

tante Wil, Gefeliciteerd!! Een vriendin van me heeft ook net en baby gekregen, tsjongejonge, wat komen er veel geboortekaartjes binnen zeg! Maar straks zijn wij aan de beurt, moet je maar denken!

Melanie, werk jezelf niet over de kop hoor! Dan eet je maar wat later! Fijn om te lezen dat je lekker met je taxi rondscheurt

Gister nog even sexytime gehad, jeemig, was weer hartstikke leuk. Jammer dat het er niet eerder van gekomen is  

groetjs, Madootje

Haha Madootje, we hebben echt hetzelfde schema. Wij ook gisteren sexytime gehad  Als we nu toch ook allebei mannen met superzaad hebben, zijn we misschien toch straks zwanger. Bij Judith is het ook gelukt!

Tante Wil gefeli! En nu jij!

Melanie, leuk om te horen dat de taxi goed gaat. Je begint inderdaad wel in rumoerige week zo met die stakingen.

Hoe is het met de rest?
-x-

yeah yeah!!!!!!!!!!!! we hebben vannacht hier voor t eerst geslapen!!!!
geweldig gevoel gewoon!
eerste wat ik nu dus heb gedaan is internet aansluiten!
en hij doet het!!
heb vanmiddag ff vrij genomen... ff schoonmaken en de boel aan kant maken.
zal snel weer ff foto's maken,het is echt heel mooi geworden!

ongie zo goed als over,dus aan de klus in ons fantastische bed!hihi..

las over dipjes met manlief..ook hier herkenbaar hoor! vooral in het begin hadden wij het erg. nu valt t wel weer mee. ben er nu van overtuigt dat je niet op comando moet gaan klussen.

ga erweer van tussen! als ik wat meer tijd heb ga ik  ff alles rustig door lezen hoor!

xxx

Hoi meiden, even iets proberen hoor. Wil kijken of 't me lukt om hier een foto van m'n buik te plaatsen. Foto is afgelopen zondag gemaakt, toen was ik precies 17wkn.

Nou, 't lukt dus niet....?!?!
Ben nou niet bepaald very handy met de pc, dus misschien kan iemand me uitleggen hoe ik 't moet doen?
Ik  wilde gewoon plakken/knippen vanuit een word-bestandje, maar dat lukt dus niet, grumpf!!

Wel ja,  hoe is het met de ladies?! Lekker weekend!!
Heb ff geen lijstje gemaakt, maar ga proberen wat uit m'n hoofd te  doen.  

Go, een enorm spannende tijd  voor je! Hoe gaat 't nu, houden die bloedingen nog steeds aan  of nemen ze iig wat af?!
Ik duim echt onwijs hard  voor je, het is je zo gegund!!

Suus,  k.., weer die  duivels. En wederom had ik ook een goed  gevoel bij jouw verhalen. Bah bah bah, maar ja misschien is die kleine smurf wel gewoon aan 't wachten geweest op jullie nieuwe huis?!
Gefeliciteerd hoor, jullie eerste nachtje daar!  
Nog niet hondsdol van dat behangetje op je slaapkamer? Haha, dat je daar tegen kunt joh! Gek zou ik  er van worden, maar lachen vind ik het zeker!

Wil, gefeliciteerd met  het nu tante zijn! Zet je ook gauw foto's op je hyves?

Melanie, goed bezig op je werk! Succes ermee!

Rossia, heeeel fijn om weer even wat van je te horen! Hou ons wel op  de hoogte he?!  
Ben ff kwijt wanneer jouw nod nou ook  alweer is, maar 1 ding is zeker, ik denk wel aan je hoor.  Niet dat je daar gauw zwanger van wordt, maar ach, het is iig iets, nietwaar?!
Ik kan trouwens  echt niet meer joggen nu hoor. Dus zolang je dat nog wel kunt, geniet ervan. Mijn  borsten vermoorden me als ik dat ga doen. Dus....ben ik nu aangewezen op de bezoekjes aan de sportschool en daar is het  braaf hellingwandelen, crosstrainer, ligfietsen e.d.  

De  zwangeren onder ons, het schiet ook al aardig op  met jullie he?! Hoop dat jullie  ook allemaal gauw die 12 wkn voorbij zijn. Geef de rest het goed voorbeeld!!

Als ik nu  iemand vergeten ben, 1000 maal excuses!!! Wijt het maar aan m'n hormonen!  

Lieve meiden, fijn weekend!
Dikke kus, prinses  

Prinses, wowie 17 weken, wat gaat de tijd opeens snel... Je zult al wel een mooie buik hebben!

Ellepel, haha, we lopen wel heel synchroon!! Laten we hopen dat er toch nog een klein wonder is gebeurd

Suus, dat is natuurlijk te gek, die eerste nacht in je nieuwe huis! Ik ben het helemaal met prinses eens: nu zijn jullie echt klaar voor een kindje. Volgens mij ook veel handiger om eerst te verhuizen en dan pas zwanger te worden ipv andersom!

Vandaag echt nog genoten vn het mooie weer, jammer dat het morgen waarschijnlijk afgelopen is. Fijn weekend iedereen!

NOD's!!!!

Melanie                 28-05             5e ronde        1e

kindje
Madootje           04-06         5e ronde      

1e kindje
Rossia                      04-06             6e ronde       1e kindje (ga gewoon weer uit van 30  
                                         dgn,stel hem wel bij als de ovutest anders uit wijst....)
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje
Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008

Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot           2e kindje (2e ronde  )     uitgerekend: 15-01-2009        

wachtbankje

Hey meiden,

Ben ik weer even. Ik heb de afgelopen 2 daagjes geen gaatje gevonden me even te melden.
Ik wil dat het maandag is !!!!!!!!!!!!!!! Dat zeg ik eigenlijk nooit zo in het weekend, maandag is weer een werkdag, maar ja, deze maandag is natuurlijk wel ergggg spannend!!

Princes, de bloedingen zijn inderdaad wel afgenomen, maandagmiddag begonnen, en donderdagmiddag zijn ze bijna helemaal weg. Ik heb nog wel iets in mijn maandverbandje, maar dat is geen bloeding meer te noemen.
Ik hoop zo dat ik maandag zie dat het vruchtje is gegroeid....

Allemaal duimen voor me !!!!!!   Maar ik weet dat jullie dat al steeds doen....lief......

Liefs, Go

Fijn weekend allemaal nog !!!!!!!!!!!!!!!

Heey

Hoe is met jullie?

Go: heel veel succes morgen!!! Duim voor je ik hoop op goed nieuws!!
Melanie: Fijn dat het goed gaat op de taxi!! Leuk!
Suus: Hoe bevalt het in je nieuwe huis??
Ellepel en madootje: Laten we hopen op een wondertje!! Misschien heeft jullie ei wel even gewacht op jullie  ik duim voor jullie!!

Hier gaat alles prima!
Als die ovutest klopt dan zal ik aankomend weekend mijn NOD hebben... maar ik laat hem gewoon op 8 juni staan we zien het wel... Probeer rustig af te wachten.
Hier verder nog geen klachten, alleen een beetje vage buikpijn af en toe maar goed dat had ik de vorige keer ook dus en toen werd ik ook gewoon ongi....

Tot snel
Werk ze morgen!!
Liefs Wil

Terug
Bovenaan