Hoi meiden, even iets proberen hoor. Wil kijken of 't me lukt om hier een foto van m'n buik te plaatsen. Foto is afgelopen zondag gemaakt, toen was ik precies 17wkn.
Nou, 't lukt dus niet....?!?!
Ben nou niet bepaald very handy met de pc, dus misschien kan iemand me uitleggen hoe ik 't moet doen?
Ik wilde gewoon plakken/knippen vanuit een word-bestandje, maar dat lukt dus niet, grumpf!!
Wel ja, hoe is het met de ladies?! Lekker weekend!!
Heb ff geen lijstje gemaakt, maar ga proberen wat uit m'n hoofd te doen.
Go, een enorm spannende tijd voor je! Hoe gaat 't nu, houden die bloedingen nog steeds aan of nemen ze iig wat af?!
Ik duim echt onwijs hard voor je, het is je zo gegund!!
Suus, k.., weer die duivels. En wederom had ik ook een goed gevoel bij jouw verhalen. Bah bah bah, maar ja misschien is die kleine smurf wel gewoon aan 't wachten geweest op jullie nieuwe huis?!
Gefeliciteerd hoor, jullie eerste nachtje daar!
Nog niet hondsdol van dat behangetje op je slaapkamer? Haha, dat je daar tegen kunt joh! Gek zou ik er van worden, maar lachen vind ik het zeker!
Wil, gefeliciteerd met het nu tante zijn! Zet je ook gauw foto's op je hyves?
Melanie, goed bezig op je werk! Succes ermee!
Rossia, heeeel fijn om weer even wat van je te horen! Hou ons wel op de hoogte he?!
Ben ff kwijt wanneer jouw nod nou ook alweer is, maar 1 ding is zeker, ik denk wel aan je hoor. Niet dat je daar gauw zwanger van wordt, maar ach, het is iig iets, nietwaar?!
Ik kan trouwens echt niet meer joggen nu hoor. Dus zolang je dat nog wel kunt, geniet ervan. Mijn borsten vermoorden me als ik dat ga doen. Dus....ben ik nu aangewezen op de bezoekjes aan de sportschool en daar is het braaf hellingwandelen, crosstrainer, ligfietsen e.d.
De zwangeren onder ons, het schiet ook al aardig op met jullie he?! Hoop dat jullie ook allemaal gauw die 12 wkn voorbij zijn. Geef de rest het goed voorbeeld!!
Als ik nu iemand vergeten ben, 1000 maal excuses!!! Wijt het maar aan m'n hormonen!
Lieve meiden, fijn weekend!
Dikke kus, prinses