Hey meiden,
Slecht nieuws............een miskraam gehad.
Maandag was niets meer te zien op de echo.
De bloeding was dus een miskraam.
Om te zien of het nu toch niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, hebben ze maandag bloed geprikt, en morgenvroeg moet ik weer laten prikken.
Mocht het hormoon zijn gedaald, dan was het echt een miskraam.
Mocht het hormoon hetzelfde zijn gebleven of zijn gestege, dan heb ik nog kans dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Gynocoloog achte de kans hierop klein, maar door mijn verleden, wilde ze in ieder geval uitsluiten dat het nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.
Tja, wat moeten we hiervan zeggen, voel me ontzettend klote en weet even niet wat ik hiermee aan moet.
Zo worden mensen ongepland zwanger waarbij het goed gaat en zo wil je graag een tweede en lukt het steeds niet...........
Over 4 weken krijg ik ook een hormonen onderzoek.
Zwangerschaps hormoon is dan echt uit mijn lichaam, en dan gaan ze alle andere hormonen onderzoeken (schildklier, bijnier, enz.....)
Mocht daar iets mis mee zijn, kan ik medicijnen krijgen.
Chromosomen onderzoek hebben manlief en ik beiden al gehad vorig jaar, deze was goed.
Ik weet even niet of ik jullie nog vaak bezoek, maar ik blijf jullie in ieder geval wel volgen totdat iedereen zwanger is.
Wij moeten dus nu even een / twee maanden wachten, dan hebben we mijn hormonen onderzoek gehad en de uitslag ervan.........
Veel liefs, Go