*** GLITTERCHICKS *** part one

Go, hopelijk krijg je morgen goed nieuws. Wat een spannende tijd voor je, meis. Veel succes  

Wil, het lange wachten is weer begonnen! Denk je dat deze keer het raak is?
Het lijkt wel alsof ik elke ronde weer andere dingen voel... verwarrend!

heeee lieverds!

hoe gaat ie?
melanie jij hebt bijna je nod!!!!!!!!!!!!!!! whoehoeeeeee
hoe voel je je? en een fijne werkweek gehad?moet je ook in de weekende werken?

go ik ga morgen duimen voor je!!!!! fijn dat t bloedverlies minder is geworden...

rossia heb je je car al opgehaald? leuk leuk!!!

verder alles oke? en met de zwangeren onder ons?
prinses je zit zowat al op de helft ja!! nou ja over een week of 2.
maar wat gaat dat ontzettend hard zeg die weken!

verder weinig nuttigs te melden.
jullie vinden mijn behangetje zo druk he?op de slaapkamer..hihi..
valt echt reuze mee hoor! ze zijn er nog heftiger! wou ik ook wel,maar manlief vond dit goed zo.haha. ik hou van wel lekker apart.
maar bevalt ons hier super goed!! net of je op vakantie bent!
hele last van onze schouders af nu.. volgende wwek maar es op pad voor de tuin.

ik zou 14 juni naar dirty dancing he?
maar ga niet meer heen..
14 juni is ook defqon op almere strand,kennen jullie dat?
en een vriend van mij had nog kaarten!!!!!!! groot dilemma dus...want wou daar altijd nog een keer heen. en nu we zo bezig zijn met zwanger worden heb ik besloten om naar defqon te gaan. want dat doe  ik waarschijnlijk niet zo snel weer als naar een musical gaan. duzzzz heb nog een kaart voor dirty dancing in de aanbieding! hihi..
heb er nu al zin in!!! hopen op een beetje mooi weer..

zo weer een heel lang lul verhaal...
weet verder niks meer te schrijven.

nou meiden kop op he? succes met klussen en bij de VK   en met alles.
oja heb weer nieuwe pics op mijn hyves!

xxxx

Dames, foei...pagina 2!

Go, lieve Go, hoe is het vandaag bij jou gegaan? Ik heb heel hard geduimd en geprobeerd de tijd sneller te laten gaan...

Melanieeeee, nog 2 daagjes. Spannend, iets van voorgevoelens?

En onze Wil die ineens eerder dr NOD gaat hebben, fijnfijnfijn! Jij al iets van gekkigheid?

En  Suus die de hele dag op dr boxspringt ligt en niet gek wordt van dr behang, hihi. Superfijn dat jullie dan eindelijk verhuisd zijn, wat een rust moet dat geven.

Dan zijn Rossia, Madootje en ik aan de beurt. Maar nog behoorlijk wat geduld is er nodig voor ons (qua dagen dan).

Hoe is het met onze zwangere chicks?

Oja, wilde nog 1 dingetje vragen...hebben jullie ook wel eens last gehad van krampjes rond innestelling? Of het nou raak was of niet?

-x-

Hallo damens,

Hier met mij gaat alles goed alleen ben ik doodmoe.
Ik moet deze week de hele week werken en ook zaterdag avond. ik werk om de week 6 dagen. maandag,dinsdag,donderdag van 7.30 t/m 16.45 woensdag van 07.30 t/m 13.00 en vrijdag's van 07.30 t/m 15.30 en om de week werk ik op zaterdag meestal van 18.00 t/m 12.00 snacht's. Maar ik moet zeggen doe het werk best graag. heb mijn vaste schoolroute.

Idd binnekort is mijn nod. Ik ben er eerlijk gezegt ook nu niet zo mee bezig het komt vanzelf wel. Eerst ff zorgen dat ik daalijk een jaar contract krijg. Heb nu een half jaar contract met een maand proeftijd erbij.

Maak me er ook niet meer zo druk om het komt daalijk vanzelf wel toch?
Ze zeggen als je er niet continu mee bezig bent het sneller gaat.

Vandaag nog ff bij mijn zusje geweest Ravinia de fles gegeven wat een dropje vrijdag volgende week vrijdag wordt ze gedoopt.

Mijn anderen zusje is nu 26 weken in verwachting, nu kunnen we van haar buik genieten.

Maar hoe gaat het verdier hier met de meiden en zwangeren meiden?

Groetjes Liefst,

Melanie

Hallo dames

Slechte zaak van ons dat we de hele tijd op de 2e pagina verdwijnen. :p

Go hoe is het gister gegaan ??? hopelijk wel goed nieuws ?!!

Melanie hoe is het bij jou ? morgen je nod spannend hoor. ik hoop dat je ook op de zwanger lijst komt te staan ! in mei had iedereen toch een heel vruchtbaar ei !!!!

Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje. sinds ik melk drink ben ik niet meer zo misselijk dat scheeld een hoop. Nog wel erg moe iederekeer vroeg op bedje dus.

Mijn broeken beginnen nu al te klein te worden dus heb maar een buikband gekocht zodat ik voorlopig nog mijn gewone kleding aan kan.
De tijd gaat best wel snel ik ben nu al weer 8 week en 2 dagen heen. kom al steeds dichter bij die 12 week wat ik wel heel erg prettig vind, kunnen we volop gaan genieten.
Aankomende maandag het 1e bezoek aan de verloskundige kijk er nu al naar uit.
Hopen dat we het hartje al kunnen horen en dat alles goed is.
erg spannend.

Voor de rest heb ik niet zo veel te vertellen. ik hoop in elk geval dat we heel snel met zijn allen gaan verhuizen naar de zwangeren en daar een topic gaan openen :p

Veel liefs Marije

Hello ladies,

Go: al enig nieuws. Hoop snel iets positiefs van je te horen.
Suus: voor het eerst geslapen in je waanzinnig mooie huis! Ik heb genoten van je foto's. Het is echt een paleisje geworden!

Melanie: nog 1 nachtje slapen. Ben benieuwd?

Ellepel: Kan op je vraag geen antwoord geven. Mijn eisprong voel ik ook niet elke maand. Er is echt geen zinnig woord over te zeggen. 3 maanden geleden lag ik krom van de pijn en nu al 2 maanden geen teken!

Prinses, ben inmiddels gestopt met hardlopen en ben lekker aan het spinnen en buiten aan het fietsen. Vanavond echt gezweet uit elke porie van mijn lichaam. Blijkt dat mijn hardlooppartner tijdens de wedstrijd stiekem zwanger was.... Van de week te horen gekregen. Echt super leuk. Hoop dat ik haar snel kan "joinen" (vergezellen met zwanger zijn, bedoel ik)

Hoe is het met de rest meiden. Heb even geen pen en papier dus weet even niet wat jullie allemaal geschreven hebben.

Ik zit weer in de wachtweken. Voel me prima en heb er zin in, dus het mag van mij lekker gaan gebeuren nu!

Weltrusten!
Dikke zoen Rossia

Hallo meiden,

Zo ff lekker een halve middag vrij.
Kom net thuis van mijn werk en ben helaas ook net ongesteld geworden.
Op naar de volgende ronden.

Liefst Melanie

Hey meiden,

Slecht nieuws............een miskraam gehad.

Maandag was niets meer te zien op de echo.
De bloeding was dus een miskraam.

Om te zien of het nu toch niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, hebben ze maandag bloed geprikt, en morgenvroeg moet ik weer laten prikken.
Mocht het hormoon zijn gedaald, dan was het echt een miskraam.
Mocht het hormoon hetzelfde zijn gebleven of zijn gestege, dan heb ik nog kans dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Gynocoloog achte de kans hierop klein, maar door mijn verleden, wilde ze in ieder geval uitsluiten dat het nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Tja, wat moeten we hiervan zeggen, voel me ontzettend klote en weet even niet wat ik hiermee aan moet.
Zo worden mensen ongepland zwanger waarbij het goed gaat en zo wil je graag een tweede en lukt het steeds niet...........

Over 4 weken krijg ik ook een hormonen onderzoek.
Zwangerschaps hormoon is dan echt uit mijn lichaam, en dan gaan ze alle andere hormonen onderzoeken (schildklier, bijnier, enz.....)
Mocht daar iets mis mee zijn, kan ik medicijnen krijgen.

Chromosomen onderzoek hebben manlief en ik beiden al gehad vorig jaar, deze was goed.

Ik weet even niet of ik jullie nog vaak bezoek, maar ik blijf jullie in ieder geval wel volgen totdat iedereen zwanger is.
Wij moeten dus nu even een / twee maanden wachten, dan hebben we mijn hormonen onderzoek gehad en de uitslag ervan.........

Veel liefs, Go

Terug
Bovenaan