*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey Meiden!

Sorry, heb schandalig lang niets van me laten horen. Het gaat prima hoor. Ben alleen super druk. Overdag kan ik niet meer zo internetten. Hihi, Madootje, nee hoor ben nog niet ontslagen...! En s'avonds ben ik of niet thuis of te druk om te internetten. Maar hier ben ik dan hoor!

@Go: Lieve lieve Go! Wat een kl#te bericht van jou. Ben blij dat je zo goed onder controle gaat en dat het geen bbz is. Ik duim mijn duimen blauw en ga van het positieve uit! Hoop dat je je nog een beetje kan ontspannen.

@Suus: Hey dat hadden we niet afgesproken! Die duivels zouden deze maand wegblijven! Hmmm, nou kop op dan maar en straks oefenen in de mooie grote luxe boxspring. Als is dat ook geen gegarandeerd succes, want ik sex ook al maanden in een nieuwe grote boxspring.... Maar wellicht hebben jullie een betere en een gegarandeerde babymaak bed. Daar ga ik vanuit trouwens! Kijk niet teveel naar dat behang van je, want ik denk dat de spermacellen dan duizelig worden en de verkeerde kant opgaan hihi!!

@Ellepel: Lieve Ellepel, ik kan me je frustratie helemaal voorstellen! Wat een drama, dat dat nu net moet gebeuren. Ik hoop echt voor je dat je helemaal gelijk hebt en je in je vakantie een wonderschone baby verwerkt! Maar, misschien is die ene keer toch voldoende geweest omdat de zaadjes toevallig heel lang overleefde? Ik duim toch een beetje voor je! Had je ovutesten gebruikt deze maand?

@Madootje, wat erg!! Ik weet even niet hoe het bij jou zit momenteel. Ik had zo mijn best gedaan om het te onthouden en nu is het me toch ontschoten. Oh ik weet het weer. Jij gaat ook voor volgende maand in de vakantie een baby verwekken. Good for you, al is het kl#te dat je dan weer een maand verder bent... Wellicht toch nog een kansje deze maand??

@Wil, welkom op de dagwereld! Al die nachtdiensten, petje af hoor. Ik zou het niet kunnen. Ik denk dat je ovutest wel betrouwbaar is hoor. Welke heb je gebruikt?

@Prinses: Ik ben er nog hoor!! Ik hou van je verhalen! Ga vooral zo door! Kun je niet een foto van je buik inkopieren hier? Of lukt dat niet. Zou het echt gaaf vinden omdat te zien. Of wellicht een fotootje op Hyves? Zijn jullie al helemaal uit de namen? En wilden jullie het geslacht nou weten of niet?? Dikke kus voor jou!

@Melanie, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Heb de foto's gezien. Een heel mooi meisje!

@Judith, Beeldmuis, hoe is het met jullie?

Zo, niemand vergeten? Anders heel veel sorry! Nu nog even een klein verhaaltje over mezelf. Hier gaat het harstikke goed. Mag vrijdag mijn auto halen! Wat een heerlijk vooruitzicht is dat! Daarna een bruiloft in Amsterdam en hopelijk de laatste dag de komende 9 maanden dat ik alchohol mag drinken. Het wordt mooi weer, dus het wordt vast een waanzinnig mooie dag.
Afgelopen weekend 4 dagen op Terschelling geweest. Was echt heerlijk! Ben zo lekker uitgewaaid en heb echt allemaal leuke dingen gedaan.
Zit volop in de sexytime periode! Ben niet bezig met temperaturen of ovulatietesten, dus we zien wel waar het schip strand deze maand!

Zo, meiden ga weer gauw aan de slag voordat baas binnen komt!

Dikke zoenen voor jullie allemaal!

Hey meiden,

We staan op de 2e pagina, dat kan echt niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suus, je hoeft niet te schrikken van mijn verhaal, dadelijk bezorg ik je nog een hartaanval. hi hi....
Natuurlijk is het geen goed nieuws wat mij betreft, maar ja, wat doe je eraan....

Madootje, klo#e van je schoonmoeder, ik zou ook enorm balen als manlief daardoor niet veel zin meer heeft. Maar wie weet de volgende ronde??

Ellepel, zeg maar lekker wat je op je hart hebt, ik weet dat dat wachten ook enoooorm vervelend is. Echt, ik vind het echt niet vervelend hoor, dat je even je hart lucht....

Rossia, midden in je sextime, fijn zonder testen en temperaturen....daar wilden wij ook niet aan. Het moet leuk blijven en anders zou manlief er echt geen zin meer in hebben. Wil niet zeggen dat de meiden die het wel doen, fout bezig zijn.
Ik snap hen ook wel, als je eenmaal zwanger wilt worden, wil je het het liefste vandaag!!!

Hier verder niet veel te melden, maandag terug naar de gyn en dan gaan we bekijken of het vruchtje is gegroeid of niet.
Helaas blijven de bloedingen aanhouden Wat zou het veroorzaken????????????
Antwoord hierop zal nog even uitblijven, hopelijk geen miskraam.............

Nou, gelukkig staan we nu weer op pagina 1 en kan iedereen ons weer
vinden hi hi...

Liefs, Go

hallo lieve allemaal.

balen suus dat je ongi is gekomen. Gun het jullie zo allemaal..
En Go van jouw verhaal kreeg ik wel even weer kippenvel. Het zit je niet mee..
Ik duim voor je..

ik ben maandag naar de vk geweest. Had de eer om inwendig een echo te krijgen. Balen.. Kindje deed beetje dwars.. ze kon de meting niet goed doen.
maar verder was alles prima.. zit op 10 weken rond en ga de 11e week in. Nog 2 en dan is de magische grens bereikt. Hopelijk gaat de tijd snel..

Ik nog wel last van pijn soms in de onderbuik. Niet de hele tijd. af en to.. Beetje ongi steken.. trekkend gevoel.. En veel afscheiding. Hopelijk kan het allemaal geen kwaad..

'ik wens jullie allemaal weer veel succes met klussen en wachten en testen.. bah.. hopelijk komt er gauw een einde aan.

liefs mij

De onweerswolken zijn weer weg, lief jullie reacties. Uiteraard is er altijd een piepkleine kans, maar manlief had tot 6u 's ochtends rose gezopen (nee, niet gedronken), behoorlijk veel gerookt en rond 13u was onze sexytime waarbij het grotendeel op mijn been terecht is gekomen. Dus ik reken echt nergens op.

Heb geen testen gebruikt, geen temperatuur, maar omdat mijn cyclus vrij regelmatig is, weet ik dat het ei gisteren is geweest. Ook omdat ik al een paar dagen wat steekjes had/rommelde, gisteren het ergste en vandaag niet meer.

Manlief vroeg vanavond waarom ik zo sacho was vanochtend, dus we hebben even gekletst. Blijkt dat hij dacht dat ik in slaap was gevallen (we liggen altijd eerst even tegen elkaar aan voordat we gaan slapen), dus toen viel hij ook in slaap.
Ik had maandag en gisteren een grappige opmerking gemaakt: he, weet je wat ik hoor in mijn buikje? Eitje is op zoek naar een heel lief, snel en sterk spermazaadje die mijn eitje wil beminnen. Maandag reageerde hij niet echt en gisteren op zich wel, maar toen er niks gebeurde in bed (ik had het gevoel dat hij juist  in slaap viel)...En ik wilde niet pushen...

Lekker dus zo'n misverstand

Vanavond een heerlijk glas wijn gedronken, rood vlees gegeten. Dit weekend wat feestjes, volgend weekend huwelijk in brabant. Normaal gesproken zou ik voorzichtig aan doen, nu kan ik wat relaxter zijn.

Ok, dat was alweer een lang verhaal van mij.

Rossia, fijn om weer van je te horen!

Monatoetje, ik zou maar beginnen om dat kindje van jou heel streng toe te spreken, want als het nu al niet luistert, hihi. . Lekker dat de 12 weken in zicht komen!

Go, ik blijf voor je duimen.

-x-

Hoi dames,

Moest ons weer van de tweede pagina halen er wordt wel veel gekletst ook in de andere topics.
En hier trouwens ook stedds had ik weer bij gelezen en dan de volgende dag weer hele verhalen, Heerlijk!!!!

Go, ik hoop dat alles goed gaat en leef echt met je mee!!!

Melani, nog gefeliciteerd met je nichtje ik heb al even gekeken op je hyves ( wat een leuke mutjes!!) En ook nog met je baan ging het vandaag met je schoolkinderen?

Ellepel, jammer dat jullie denken van elkaar dat je slaapt, maar je ziet het aan Go en ook bij mij was het twee dagen voor mijn eisprong raak en daarna ging mijn man een week naar noorwegen, dus wie weet!! Hoop doet leven!!

Suus, hoe is het in je huis? Heb je de Ikea leeg gekocht? Wel balen van je RD, maar dat gaat zeker lukken in je nieuwe bed!!

Rossia, jammer dat je er wat minder bent, maar je bent er nog en dat is het belangrijkst.

Madootje, wat is er nu leuker dan in je vakantie lekker klussen, lekker ontspannen en dan hebben die spermadingetjes en die eitjes het ook reuze naar hun zin!!

Wil, ben je al een beetje bijgeslapen na je nachtdiensten?

Prinses, ben blij te horen dat dat sexen bij jullie ook niet veel gebeurt, bij ons is het wel een beetje andersom. Eerlijk gezegd ben ik de gene die de boot een beetje afhoud, maar nu vindik het geloof ik ook niet meer zo eng de 12 weken zijn we nu gepaseerd dus hopen dat alles zo blijft gaan.

En hoe gaat het met de andere?

Spreek jullie weer snel!!

X Judith

Dag lieve ladies!

Heerlijk om van iedereen weer wat te lezen! Zou de sexytime beter gaan met een boxspring? haha, Rossia en Suus, hou ons op de hoogte.

Mijn mannetje was heel druk, moe en chagerijnig de laatste dagen, dus helemaal niet geklust. Misschien doen we vanavond nog een poging, want met die onregelmatige cyclus van mij weet je het nooit. Ellepel, ik weet helemaal wat je bedoelt met het gevoel te moeten liegen tegen iedereen die het maar over zwanger worden en (klein-)kinderen heeft. Ik denk dat ik na onze vakantie misschien wel wat mensen gewoon vertel dat we bezig zijn. Ik wil zo graag positief blijven, maar soms is de teleurstelling gewoon even te groot. Vooral als onze mannetjes ons niet aanvoelen/begrijpen. De enige oplossing is gewoon maar te zeggen waar je aan denkt, maar dat is soms toch lastig vind ik, omdat ik mijn lief niet onder druk wil zetten.

Poe, ik weet het verder even niet meer hoor. Liefs, Madootje

Heey lieve allemaal

Go: hoe gaat het met je? Spannend allemaal. Hoop echt voor je dat alles goed mag blijven gaan en dat de bloedingen stoppen!

Ellepel: Ik snap heel goed hoor dat je een dipje had! Die kennen we denk ik allemaal wel! Gisteren zat ik ook met tranen op de bank. Op dit moment stromen er geboortje kaartjes bij mij  binnen..... sterkte denk aan je!

Rossia Ik had de testen van matcare besteld. Waren in de aanbieding toen ik ging zoeken dacht kan dat altijd proberen.

Suus: Met een nieuw bed moet het toch haast wel lukken!! Ik hoop het!!! Hoe gaat het verder met verhuizen??

Judith: Hoe gaat het nu met jou? Ik ben heerlijk bij geslapen. Ik moest dit keer erg snel weer beginnen met werken (1 dag vrij maar...) maar goed weekend ben ik lekker vrij en dan lekker niks doen!

Monatoetje: Al weer 10 weken tjonge gaat snel! Fijn dat alles goed gaat. Ik hoop dat die  pijn ook  snel minder word!

Ik hoop dat ik niemand  ben vergeten....
Ik ben ook weer tante geworden!! Mijn broer heeft een dochter gekregen erg leuk! Verder eigenlijk weinig nieuws.

Tot snel
Liefs Wil  

Hey meiden,

Hier gaat het super.

Vandaag mijn eerste dag alleen op de taxi,
Ze zouden het rustig aan doen met mij vandaag. Eerst schoolkids(nu mijn vaste route)
Daarna heb ik alleen maar gereden en gereden omdat de bussen niet rijden was ik de pineut. Maar gelukkig is het me allemaal goed afgegaan.

Heb nu het eten opstaan, lekker boontjes met spek,ui,tomaat, halskoteletje en aardappeltjes erbij. Normaal eten we tegen vijf uur maarja dan moet ik nog thuiskomen heb vandaag van 07.30 t/m 17.30 gewerkt half uurtje pauze gehad. Ben best wel moe nu

Zo ff naar mijn petekindje kijken, En lekker vroeg mijn bedje in

Hoe gaat het verder hier met de girls hier ? alles goed.

Totsnel xxx Melanie

Terug
Bovenaan