*** GLITTERCHICKS *** part one

Nou meiden,

Ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor een echo.....
Geen slecht nieuws, maar ook geen goed nieuws.........

Er was nu wel een vruchtzakje te zien,     4,4 mm groot. Een zwart vlekje...
Dit was wel wat klein voor de 5 weken en 5 dagen die ik nu ben, maar dat kon te maken hebben met het tijdstip van bevruchting....
Afwachten nu, i.v.m. de bloedingen kan het nogsteeds uitdraaien op een miskraam.

Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is het in ieder geval niet, dat vond ik wel heel erg fijn om te horen, omdat ik de laatste paar dagen last had van pijn en sinds gisteravond last van bloedingen.....

Maandagmiddag heb ik de volgende echo, ik mag nu weer iedere week komen mocht het goed blijven gaan... Gynocoloog was weer erg lief voor me, gaf meteen te kennen dat het nog fout kan gaan, maar ook goed.

Mochten de bloedingen aanhouden, is dit niet erg, als de bloedingen en pijn maar niet erger worden, dan moet ik meteen bellen......

Nog steeds niets gezegd tegen iedereen, behalve jullie, meiden!!

Nou, ik ga snel afsluiten, manlief komt zo thuis (moest weeeerrrr overwerken) dus dadelijk met haast naar de bioscoop voor de film van half 9.

Fijne avond allemaal.

Kus, Go

Heey lieve allemaal

Even een paar dagen niet geweest. Ben gisteren de nachtdienst uit gekomen Heerlijk! Nu volgende maand lekker geen nachten!!!

Ik snap helemaal niks meer van mijzelf. Heb ovulatietesten gebruikt, nu was hij afgelopen zondagavond positief.... maar heb geen temperatuurs verhoging???? Snap het niet heb ik mijn ei nu wel of niet gehad... pff snap er echt helemaal niks meer van. Misschien dat mijn temp morgen wel hoger is??

Suus: ooooooo wat k........ echt balen... sterkte meid.

Go: Ik hoop echt dat het goed mag blijven gaan. Ik ga heel veel voor je duimen. Wel fijn om te weten dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is!
Ondanks alles toch nog gefeliciteerd me je trouwdag! Hoe was de film? heeft je mannetje het nog kunnen redden??

Ellepel: Echt balen dat je nu niet kan klussen. Ik hoop voor je dat de vakantie jullie goed zal doen!!!! Sterkte! tis echt k....

Melanie: Fijn dat alles goed gaat met je zus! Leuk dat je eerste dag leuk en goed is gegaan! Hoe is het verder met jou??

Liefs Wil

Go, ik duim voor je! Jemig wat een spannende tijd weer, niet leuk gewoon...

Suus, ik hoopte het zo voor je, wat een verdriet dat het niet is gelukt. Gatsiedakkie, wanneer is het nou eens raak? Dat denk ik dan.

Ellepel, ik heb ook zaterdag braaf geklust, maar daarna helemaal niet meer! Net als jij dus!!! En mijn manlief is de hort op!!! Zo wordt het nooit wat. Mijn schoonmoeder had zondag roet in het eten gegooid, begon te zeiken dat we te ver weg wonen en dat ze dus wel kleinkinderen wil. Dat had dus mooi een averechts effect op mijn lief. Grtvrdmm. Ik ben nog aan het balen. Misschien moet ik me ook maar richten op de volgende ronde, dan gaan wij ook met vakantie, dus wie weet

Rossia, joehoe, hoe gaat het met je meis?! Hopelijk niet ontslagen?

En hoe is het verder met de glitterchicks?

Liefs, Madootje

Hoi Wil!

Helaas heb ik geen ervaring met die ovulatietesten, maar het lijkt me wel betrouwbaar. Ik ga ze misschien na mijn vakantie gebruiken, als ik dan nog niet zwanger ben.

Fijn dat je nachtdienst er weer opzit!!

Hallo Damens,

Hier met mij gaat het wel goed. Ben vandaag gestart met werken dus lekker druk.

Maar ik wou jullie ff doorgeven dat ik een aantal foto's heb gemaakt van mijn petekindje ravinia .

Groetjes,
Melanie

he meiden

moet ff heel snel!! ga zo de IKEA ff onveilig maken!

maar wou ff tegen GO zeggen dat ik onwijs schrok van je bericht!
hoop zoooooooooooo dat t goed blijft gaan!!
maar zeker goed nieuws dat t geeb BBZ is.. en heel fijn dat je elke week heen mag.

heb gister ff een zak chocotoffs leeg gegeten! haha ben nu alweer vrolijk hoor.\
op naar de volgende ronde! klussen in ons onwijs fijne grote nieuwe boxspring!

xxx

He allemaal,

ik zit er even helemaal door heen. Kans is dus gewoon voorbij, nu is al mn hoop op de vakantie gericht. Prima hoor, maar volgens mij hoor ik overal dat als je er niet mee bezig bent, het sneller lukt. Deze ronde heb ik echt geprobeerd er minder mee bezig te zijn en dat is, in vergelijking tot de vorige keren, echt gelukt. Maar ik weet nu al dat ik de volgende ronde er continue aan ga denken. En als ik dan wel klus, wil het helemaal niet zeggen dat het raak is. Dus gaan mijn gedachten direct naar ronde 8 en verder.

Ben ook een beetje kwaad op mn vriend. Hij zegt dat hij het moeilijk vindt dat hij zoiets niet in de hand heeft, hij wil altijd alles plannen (net als ik). Dat klopt ook wel, maar er is 1 ding wat je wel in de hand hebt: klussen op het juiste moment.
En nee, dat moet niet verplicht klussen worden, maar 1x in de week sex is toch niet al veel? Dan kan er toch wel eentje bij?

Daarnaast vraagt iedereen maar of wij al bezig zijn of dat ik al zwanger ben. Ik moet liegen en heb er gewoon geen zin meer in. Voorheen werd het ook wel gevraagd, maar toen waren we niet bezig en dacht ik nog: ach dat lukt zo.

Sorry meiden, moest dit gewoon even kwijt. Had geen zin om dit weer op mn vriend te botvieren, heeft de afgelopen keren ook weinig uitgehaald en is niet echt goed voor je relatie.

Madootje, ik weet dus precies wat je bedoelt. Onze wachtweken worden hiermee verlengd naar 6. Tenminste, zo voelt het bij mij.

Ik moet rennen, mn werk wacht op me. Gelukkig afleiding. Morgen voel ik me beter, dat weet ik nu ook, maar nu voel ik me gewoon gefrustreerd en verdrietig.

-x- El

p.s.: Go, ik weet dat mijn situatie veel minder erg is dan wat jij hebt meegemaakt. En weet dat ik voor je blijf duimen, ben blij dat het in ieder geval geen bbz is! Hou je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan