*** GLITTERCHICKS *** part one

Lieve Margot,

heb hier eigenlijk geen passende woorden voor, ik kan enkel zeggen dat ik het zwaar KUT voor je vind!
Waarom?!?! Wat kan het leven toch soms vet oneerlijk zijn!
Ik gun het je zo en met mij alle meiden hier op ons forum, das zeker!
Ik wens jou en je man sterkte met wederom een verlies.
Jullie kleine Sven is het levende bewijs dat het kan.
Succes met de testen en ik hoop dat je ons af en toe nog komt bezoeken en ons op de hoogte houdt over hoe het met je gaat.
Voel je nergens toe verplicht, we hebben er ook alle begrip voor als je het even wilt laten voor wat het is.
Weet in ieder geval dat we met onze gedachten bij je zijn en je het allerbeste wensen!!!

Een hele dikke vette kus en knuffel van mij, prinses

Oh Go, wat vreselijk voor jullie . Veel sterkte bij het verwerken van de zoveelste teleurstelling. Ik hou hoop, Sven is er ook gekomen.
Veel liefs, Ellepel.

En   Melanie, ook voor jou niet leuk dat de duivels op bezoek zijn. Knap van je dat je met gemak aan de volgende ronde denkt. Gaat het goed op de taxi? Leuk ook?!

Voor de rest van  de meiden: hoop dat het met jullie goed gaat. Hier wachten tot het volgende week woensdag is, maar gelukkig veel te doen.

Ben zaterdag weer online. Dikke kus voor iedereen!

Lieve Go, ik hoop dat je strakjes nog wel iets van je laat horen! Maar pas als jij eraan toe bent hoor.

Melanie, wat rot dat de duivels weer langs zijn gekomen!

Ellepel, tot nu ging het wachten wel aardig, maar het duurt wel weer erg lang tot volgende week woensdag! Bovendien moet ik er niet echt op rekenen dat ik dan positief test. Ik vind het toch moeilijk dat je dan zo weer een maand verder zit, wat zeg ik, half jaar!!! Oh nee, positief blijven, misschien is er toch een wonder gebeurd

Rossia, hoe vergaat het wachten jou?

Andere meiden, nog goed aan het klussen??

xx, Madootje

wat ik nog wilde zeggen: ik heb al een paar dagen het idee dat er wat in mijn buik gebeurd, het voelt anders. Maar het kan ook een soort pavlov-effect zijn, dat als ik op dit forum kom, ik me gelijk hartstikke zwanger voel  

Hallo lieve meiden.

Ja idd normaal ben ik namelijk minimaal 4 dagen ongesteld.
Maar het gekke is ik ben woensdag ongesteld geworden en gisteren avond was ik alweer ervanaf ben het ook maar een klein beetje geweest.

Met mijn nieuwe werk gaat het harstikke goed.

Volgende week vrijdag wordt mijn petekindje gedoopt.

Margo hoe gaat het nu met jou meid? Moet steeds aan jou denken,

Hey meiden,

Lief van jullie berichtjes.....

Vandaag de uitslag gehad van het bloedonderzoek.
Het zwangerschapshormoon is gedaald, dus het is echt een miskraam geweest.
Natuurlijk balen, maar voor vandaag goed nieuws, baarmoeder was leeg en geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Vandaag vertelde de gyn dat we wel gewoon zwanger mochten worden, en dat we niet hoeven te wachten tot de uitslag van het bloedonderzoek voor de hormonen over 3 weken. Tegenstrijdig want vorige keer vertelde ze dat we wel beter konden wachten.
Nog eens duidelijk nagevraagd en ze meende wat ze vandaag vertelde....we hoeven niet te wachten.

Maar goed, manlief en ik hebben het er nog niet eens over gehad of we nu meteen verder willen of niet..........geen idee.

Meiden, ik heb even niet bijgehouden hoe het met iedereen is, maar weet dat ik me hier nog regelmatig ga laten horen, maar niet dagelijks, goed?
Super lief van jullie dat we met z'n allen hier blijven tot we zwanger zijn.....maar ik vrees dat ik de laatste van ons allen zal zijn......

Fijn weekend voor iedereen en tot snel.....

Dikke knuffel van mij

lieve go,

fijn dat je ff hebt laten weten hoe het was afgelopen..
goed nieuws (tussen haakjes dan he?) dat het geen bbz was!!
en dat jullie gewoon direct weer kunnen beginnen... waar je op dit moment waarschijnlijk nog niet aan moet denken.
ennuh..ik meld me ook niet elke dag hoor! gewoon wanneer ik zin en tijd heb!
en nieuwsgierig ben!haha

melanie! zo zijn er duivels en zo ineens zijn ze ook weer verdwenen!
ik heb bij mezelf ook t idee dat het elke ronde iets minder word.de ongie.
de 1e paar keren was het echt drama! en nu alleen 1 dag en dan word t vanaf dag 2 al weer minder. echt elke maand is weer t weer anders en elke keer weer die valse hoop..
en super dat je baan je zo goed bevalt!!

maar goed er komen weer wat nod's aan he?
yeahhhhh spannend weer! kijk zo ff wie allemaal

rossia! gave wagen heb je!!ff op je hyves gekeken!!!
vind t echt een mooie auto!al lekker aan t toeren??

verder hier weinig nuttigs te melden..
ben heerlijk aan t genieten in ons huis.
ben nog nooit zo schoonmakerig geweest als ik nu ben! haha
hopen dat t zo blijft...

hoe is t met de zwangere chicks?
schiet al mooi op he? tijd gaat echt snel ..

he meiden ga ff bed verschonen!
toedels!!!! xxxx

Terug
Bovenaan